Jup, daar is die bolle weer met z'n lange lappen tekst.
Vandaag maar eens geschoren met de zeep die ik had overgenomen.
Zou ie bevallen of moet ie de Shave Cave verlaten?
(
YouTube: Batman Transition Sound Effect )
Zoals je op de foto ziet, nog steeds mijn 2011 R41 met al een redelijk oud Rapira mesje erin, dat leek me wel een mooie test voor de slick en protection. De Rod Neep kwast die megaveel water vast houd als prachttester voor de t schuimpje en dan maar de aftershave die ik in huis heb die het beste bij de boel leek te matchen bij de proef afgelopen week.
Het opschuimen ging iets anders dan gepland. Iets teveel water, dus vrij nat schuim wat met wat roeren en terugscheppen vanzelf veranderde in een heel mooi vol creme-achtig lather. Geen vol schuim, maar gewoon bijna creme achtig. Prachtige zachte substantie wat in combinatie met de dikke silvertip knot echt voelt als een wolkje over je wangen.
Die supersterke leergeur verdwijnt vrijwel meteen naar de achtergrond en het kersen geurtje komt wat verder naar voren terwijl je het op je gezicht staat te smeren.
Nou was het mesje al niet het scherpste meer en deze versie van de R41 is echt wel flink agressief, dus dit zou de ultieme test worden voor hoe het schuim zou presteren.....
Als een warm mes door een klontje zachte roomboter... oh man, dat was een partij lekker!
0 irritatie en het mes glijd probleemloos overal doorheen, zelfs in een al wat bottere staat.
Very, very impressive!
Na 3 passes de boel glad en het gezicht echt zijdezacht. Ik denk dat ik prima zonder AS of ASB verder had gekund. De zeep verzorgt echt enorm goed!
Maar goed, zonder AS of ASB is mijn ritueel niet compleet. Dus een lekker splash Pinaud Clubman Special Reserve opgedaan. Qua geur past het prima bij het leergeurtje van de zeep, het mist alleen wat in de zoetigheid van de kers die in de zeep ook terug komt.
Verder moet ik zeggen dat ik ontzettend goed te spreken ben over deze zeep. Had er bij arrival wat twijfels over, maar nu ik hem zo eens gebruikt heb, damn good stuff!
Aanrader!