Ik wil het best nog een keer zeggen aangezien je blijkbaar een chromosoompje te veel hebt, maar ik moet je nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zal je een eerlijke kans geven hoor

Ja natuurlijk. Chloro niet leuk vinden, dan ben je dus echt een gevalletje RIAGG-GGZ-MentaalBeterquote:

Zie jou zelden zulke pittige uitspraken doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Chloro niet leuk vinden, dan ben je dus echt een gevalletje RIAGG-GGZ-MentaalBeter

Haha prof, lees je ditquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Chloro niet leuk vinden, dan ben je dus echt een gevalletje RIAGG-GGZ-MentaalBeter

Ben je nog steeds gestopt? Is toch geen doen manquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:47 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Ga m'n best om doen daar verandering in te brengen. Kom je reacties op mijn posts omtrent het stoppen met drugs en alcohol oprecht waarderen.

pijn doet gekke dingenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie jou zelden zulke pittige uitspraken doen.

Ik zie Etto nog wel eens los gaan in NWS, F&L, maar dit overtreft allesquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie jou zelden zulke pittige uitspraken doen.

remqo, fleurige blouse der scquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zie Etto nog wel eens los gaan in NWS, F&L, maar dit overtreft alles

Nou ja ik vind jou ook een beetje saai, neutraal dan maar dat vinden vrouwen meestal raar omdat mannen meestal naar de kut pratenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil het best nog een keer zeggen aangezien je blijkbaar een chromosoompje te veel hebt, maar ik moet je niet

Ja wat is dat hier dan de hele tijd voor luie stoel psychologie van lik m'n vestje...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik vind jou ook een beetje saai, neutraal dan maar dat vinden vrouwen meestal raar omdat mannen meestal naar de kut praten

Etto! is dat een stokbrood in je broek, of ben je blij me te zien?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
remqo, fleurige blouse der sc

quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Etto! is dat een stokbrood in je broek, of ben je blij me te zien?

quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik vind jou ook een beetje saai, neutraal dan maar dat vinden vrouwen meestal raar omdat mannen meestal naar de kut praten

Wat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja wat is dat hier dan de hele tijd voor luie stoel psychologie van lik m'n vestje...

Dat geneuzel over ph-neutrale linksdraaiende biodikpapvrouwen met rugzakquote:

Ik had laatst dus roze koeken, van die kleintjes. Vond ze echt tegenvallenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar goed, koek met chloro is wel baas ja

te klein zeker ahahahaquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had laatst dus roze koeken, van die kleintjes. Vond ze echt tegenvallen

Zit je nog steeds in het Asterix-dorp in Frankrijk?quote:

quote:

Ja precies ahahahaquote:

helaas niet... maar zodra ik kan verkas ik naar Bretagne... leuk huis gezien in Les Iffsquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zit je nog steeds in het Asterix-dorp in Frankrijk?

Nee dat maakt de pijn alleen maar erger, lieve mensen kwetsenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je echt weer pijn, wat naar. Scheld me de huid maar vol hoor als dat oplucht.

Ik denk niet dat dat Chloro wat boeit...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:53 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja je kunt er een probleem van maken maar Chloro is lief maar een beetje saai, meer zeg ik niet

Bretagne heeft sws z'n Keltische geschiedenis nog, snap wel dat je het mooi vindt daarquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
helaas niet... maar zodra ik kan verkas ik naar Bretagne... leuk huis gezien in Les Iffs

Kom ik nooitquote:

Non, je m'en fousquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat Chloro wat boeit...
nudge nudge... hee koekie, boeit dit?

Ja man. Heb vaak last gehad van een winterdip en merk nu al dat ik me anders voel dan een aantal dagen geleden toen de zon nog volop scheen dus fucken met die shit lijkt me geen goed idee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je nog steeds gestopt? Is toch geen doen man

Mooi mens ben je, ik had het wel gewetenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee dat maakt de pijn alleen maar erger, lieve mensen kwetsen

quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mooi mens ben je, ik had het wel geweten

Misschien heb je meer verstand van Bretagnequote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
samzz is wel een aanwinst trouwens... die is leuk

Op deze uren heb je er niet zo'n last vanquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee maar ze komen wel steeds meer hier naar toe.

uhm okquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien heb je meer verstand van Bretagne

Je hebt het tegen antieke bibliotheek hequote:Op zaterdag 11 augustus 2018 01:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien heb je meer verstand van Bretagne

Misschien is een geordend slaperig dorpje in Frankrijk wel iets voor je, soms komt er wat meer bij kijken in 't leven, maar Samzz is leuk jaquote:

Vind je samzz niet saai?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 02:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is een geordend slaperig dorpje in Frankrijk wel iets voor je, soms komt er wat meer bij kijken in 't leven, maar Samzz is leuk ja

Weet niet waarom dit jou opeens interesseert, maar zit serie te kijkenquote:

Oke ik stop wel doeiquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 02:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet waarom dit jou opeens interesseert, maar zit serie te kijken

Ik ken daar een dorpje waar ze daar elkaar met vis te bekogelen,... erg vers was die vis nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 02:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is een geordend slaperig dorpje in Frankrijk wel iets voor je, soms komt er wat meer bij kijken in 't leven, maar Samzz is leuk ja

Wat verwacht je nou? Je zit me twee maanden te negeren en opeens dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |