Heb je gekocht? Ja gaat wel lekker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 17:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, leuk geshopt... wel hoofdpijn. En in Emmen?
Twee boeken uit 1686quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je gekocht? Ja gaat wel lekker.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 17:55 schreef Catkiller het volgende:
Een stoomapparaat erover en excentrieke mannetjes met te veel geld betalen dik geld voor die dingen.
Morgen ook hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 18:05 schreef SideEffect het volgende:
Ik wil graag mededelen dat ik mij een gelukkig mens voel vandaag
Mijn paleis is bijna af.. zal prima staan wanneer ik naar Bretagne verhuisquote:
Zeg dat je een juggler in opleiding bent en dat je nog wel wat oefening kan gebruiken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 18:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Also ik Zo met ov Reis
Ik zie sommige meisjes die tieten jigglen heel veel
Komt dat doordat ze geen bh dragen
Die broek heb ik geloof ik gemistquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 16:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Net kwamen ook twee broeken binnen die had ik via AliExpress besteld, die zijn ook prachtig, zitten van die geborduurde bloemen op. ( was alweer vergeten dat ik ze had besteld, dus was even hele verrassing )
Vind het wel lief staan. Ik vergeet soms ook de helft, dat is heel irritantquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die broek heb ik geloof ik gemist.
Ik houd niet van borduursels.
Ja is toch ook t belangrijkste, dat jij t mooi vindt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vind het wel lief staan. Ik vergeet soms ook de helft, dat is heel irritant
Oh beide niet echt mijn dingquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Deze had ik besteld
https://www.aliexpress.co(...)5c&priceBeautifyAB=0
En deze
https://www.aliexpress.co(...)5c&priceBeautifyAB=0
Ja heb ook wel eens miskoop gehad, bestel je wat leuks, vallen de maten anders uitquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh beide niet echt mijn ding.
Fijn dat ze zo lekker zitten. Vind dat altijd wel lastig met een broek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |