Dead Eye in RDR zag er beter uit als nuquote:
Bij een Film komt ook niet eerst de ondertiteling uitquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 18:19 schreef Blue_note het volgende:
Jammer dat de guide niet eerder mag uitkomen
Maar bij een boekverfilming wel eerst het boek.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Bij een Film komt ook niet eerst de ondertiteling uit
voordat ie in primiere gaat.
![]()
![]()
Inderdaad heel erg jammer.Beetje voorbereiding op wat komen gaat.😀quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 18:19 schreef Blue_note het volgende:
Jammer dat de guide niet eerder mag uitkomen
Hij is er ook voor de Xboxquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 08:53 schreef SuperNeger het volgende:
Ik heb nooit de 1e gespeeld maar ik heb dan ook geen playstation.
Wat mis ik?
Was die xbox exclusive? dacht playstationquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:02 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hij is er ook voor de Xbox![]()
Waarschijnlijk niet heel veel, er komen wel een aantal personages in voor uit deel 1. Maar omdat dit een prequel is, mis je geen essentiële informatie.
Xbox 360 & PS3quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:05 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Was die xbox exclusive? dacht playstation
Wat zit je dan met je xboxquote:
Als het net zoals met gta is, kan je t helemaal doorlezen voordat je rdr2 geïnstalleerd en geüpdatet hebt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 21:05 schreef pitboer het volgende:
[..]
Inderdaad heel erg jammer.Beetje voorbereiding op wat komen gaat.😀
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |