Ze springt precies wat jij wildequote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
daar moet eigenlijk iets bij, anders moet die speer echt naar 58 meter
Omdat ik niet meer verwacht, maar dan moet ze dus wel die speer goed gaan gooienquote:
Veel meer mag je ook niet verwachten als je PB 6m34 isquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer verwacht, maar dan moet ze dus wel die speer goed gaan gooien
Zeker hoor, daarom ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Veel meer mag je ook niet verwachten als je PB 6m34 is
Dus die speer heeft ze sws nodig
Dat is nooit genoeg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vetter haar speer is niet zo heel constant. Zo rond 52 zou 'goed' zijn, uitschieters daarbij gelaten
Dat wordt een 4e plaats.quote:
Op ver zat wel heel veel ruimte, had ze haar oude meerkamp gedaan met ver PB had ze ook ruim boven de 6600 gezeten denk ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:48 schreef TheArt het volgende:
Kanonnen wat is Dadic aan een bizarre meerkamp bezig.
Klopt, Vetter presteert hier gewoon goed. Alleen Dadic is erg sterk en weet bijna alles te optimaliseren/naar een nieuw niveau te tillenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Vetter presteert eigenlijk gewoon naar behoren
KJT en Thiam ook wel dichtbij elkaar. Alleen heeft KJT ongelofelijk slechte speer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, Vetter presteert hier gewoon goed. Alleen Dadic is erg sterk en weet bijna alles te optimaliseren/naar een nieuw niveau te tillen
Het kan alleen als Vetter na speer voor Dadic staat en dat kan zeker, waarna ze op de 800 zichzelf overtreft en bij Dadic in de buurt kan blijven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie Vetter het niet meer halen
Zijn toch ook wel Nederlanders die roepen dat WIJ niet dopen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |