Ja en dan blijft ons geweldige bestuur de rust houden....quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in op de langere termijn, alleen volgende week zie ik het nog wel misgaan door typische Ajaxheid.
Laat een andere club dat plekje van Feyenoord invullen. Alles is beter dan dit. Feyenoord bakt er geen ene tyfus van. Zo sta je als land keihard voor paal manquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:47 schreef Masterminded het volgende:
Was gezellig, ik ben er weer vandoor. Lach ze.
Ho, wacht. Ik lees dat Trencin een begroting van 2 miljoen euro heeft. Dat pik je toch nog even mee.quote:
Ik zie graag een voorbeschouwing op de return van jouw hand tegemoet.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ho, wacht. Ik lees dat Trencin een begroting van 2 miljoen euro heeft. Dat pik je toch nog even mee.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op naar het Feyenoord topic gifje?
leuk ja.quote:
LOLquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ho, wacht. Ik lees dat Trencin een begroting van 2 miljoen euro heeft. Dat pik je toch nog even mee.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
zou wel nice zijn als je namen van users kon toevoegen op de hoofden van die koreaantjesquote:
Nee. Ik ga mijn best weer doen voor de Europese Super Cup. Ik ga mijn handen niet branden aan deze lachwekkende voetbalclub.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie graag een voorbeschouwing op de return van jouw hand tegemoet.
Komt niet geloofwaardig over want die koreaantjes zijn niet viesdik.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zou wel nice zijn als je namen van users kon toevoegen op de hoofden van die koreaantjes
Wanneer is dat spektakel?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee. Ik ga mijn best weer doen voor de Europese Super Cup. Ik ga mijn handen niet branden aan deze lachwekkende voetbalclub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |