Tweet van na de kwalificatiequote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm, misschien dat ze die niet hebben meegeteld omdat ‘ie niet helemaal horizontaal was en ‘m niet 2 sec vasthield? Geen idee hoe dat gaat. Eerste element:
Versus
https://www.facebook.com/UEGymnastics/videos/2698604656820796/
Toch wel dus, nice!quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:36 schreef VMG166 het volgende:
[..]
Tweet van na de kwalificatie
Post qualification hype AND Tulloch II in the bag 😝 We had the best crowd yesterday, thank you all for your support it was amazing... roll on the finals 🙌🏾🇬🇧🔥 https://t.co/tEEB7oImHN
Met 't hoogtepunt op 't laatstquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:46 schreef VMG166 het volgende:
Ben er ook!! Zin in deze lekkere lange middag turnen
Laten we het hopen!quote:
Netjes geturnd ja, in de kwali's was 14.666 het hoogste van Dolgopyatquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:49 schreef VMG166 het volgende:
[..]
Laten we het hopen!
Nagornyy turnt niet eens op zn top qua moeilijkheid, komt terug van allerlei kwetsuren. Toch een prima score met een deduction zelfs.
Ohh ik wil een medaille (liefst goud!!!!!!) voor Dom Cunningham, geweldige gozer, prima oefening
18.40, neequote:Op zondag 12 augustus 2018 15:51 schreef kavu het volgende:
Hoe laat begint rekstok? en zijn er nog andere Nederlanders behalve Epke die nog meedoen vandaag?
Ik heb bij de heren nooit echt favorietenquote:Op zondag 12 augustus 2018 16:00 schreef VMG166 het volgende:
Yes!!!
Goed begin. Dat al mijn favorieten maar winnen vandaag, dan ben ik een gelukkig mens!
Wats met hem dan?quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hup iedereen die niet Whitlock is
Mijn interesse lag eerst altijd alleen bij het vrouwenturnen maar is de laatste jaren wat verschoven naar de mannen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb bij de heren nooit echt favorieten
Hoewel ik wel hoop dat Tulloch ringen wint en Epke natuurlijk op rek
Ik vind dat juist helemaal niet zo'n leuke jongenquote:Op zondag 12 augustus 2018 16:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wats met hem dan?Best een sympathieke gast toch?
quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:04 schreef VMG166 het volgende:
[..]
Mijn interesse lag eerst altijd alleen bij het vrouwenturnen maar is de laatste jaren wat verschoven naar de mannen.
Als op voltige Rhys McClennaghan wint en niet Whitlock ben ik tevreden.
Waar kijken jullie trouwens? Zend de NOS het live uit? Ik begreep dat daar alleen vloer sprong en rek live was
Wats met Whitlock dan?quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat juist helemaal niet zo'n leuke jongen
Eurosport 2 is er wel constant bij.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Wats met Whitlock dan?
Ik kijk via de Eurovision stream, vind NOS kut dat ze telkens heen en weer switchen. Bij de vrouwen was toen een continuous stream met Hans van Zetten, maar geloof niet dat ze dat nu ook hebben.
Dat is gewoon de NPO1 uitzending. Vanaf 17.30 zullen ze wel volledig op Turnen gaan, dan is het hardrijden op de fiets voorbijquote:Op zondag 12 augustus 2018 16:07 schreef Moira. het volgende:
Edit, alleen dit: https://nos.nl/livestream(...)ennen-en-turnen.html
Met wielrennen tussendoor dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |