Nice! Verse sardines of hoe doe je dat?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje hetzelfde idee ja, sardine salade thai style
ik neem sardientjes uit blik, die bak ik even, gooi er wat passata bij maar je kan ook sardines in tomatensaus nemen en dat een beetje inkoken, af laten koelen, dan gaat erbij, tomaat (zonder pitjes doe ik maar dat hoeft niet) lenteui, rode ui, basilicum, munt, koriander, verse chillies naar smaak, limoen, vissaus (verhouding 3:2)quote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Nice! Verse sardines of hoe doe je dat?
Korianderquote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik neem sardientjes uit blik, die bak ik even, gooi er wat passata bij maar je kan ook sardines in tomatensaus nemen en dat een beetje inkoken, af laten koelen, dan gaat erbij, tomaat (zonder pitjes doe ik maar dat hoeft niet) lenteui, rode ui, basilicum, munt, koriander, verse chillies naar smaak, limoen, vissaus (verhouding 3:2)
zo danquote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf niet buiten te sluiten.
Wow, burn.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo danquote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha ik kijk nu Net 5. Over één of andere relatie tussen paupers.
Hij net heeft toegegeven dat hij aan zelfbevrediging doet! Vond ie lastig te zeggen. Vrouw vies mad dat hij het niet eerder zei.
Mooi man, Tokkies op tv
https://www.tvgids.nl/goedele-on-top/programma/48010521/quote:
Kijk je nu ook?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
Oh Goedele. Ik vind haar eigenlijk verschrikkelijk.
Ken haar verder niet. Maar ik vind het Vlaamse accent altijd wel leuk.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
Oh Goedele. Ik vind haar eigenlijk verschrikkelijk.
Allemaal kapot gemaakt door Duivel Galjaard.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kijk je nu ook?
Die mensen produceren wel woorden, maar eigenlijk hebben ze geen idee wat ze zeggen.
Nee. Lig nu in bed. Veel te laat alweer.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 22:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kijk je nu ook?
Die mensen produceren wel woorden, maar eigenlijk hebben ze geen idee wat ze zeggen.
Zit je door het weer ook helemaal vol vocht nu?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Lig nu in bed. Veel te laat alweer.
WAT.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 23:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit je door het weer ook helemaal vol vocht nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |