Het is niet eens warm. Vetzak.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
Drie keer gedoucht vandaag en ik voel me nog zweterig
dit is zeker een tussendoortje voor jouquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:47 schreef VanderWoodsen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kun je beter zelf ophalenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:48 schreef Myrr het volgende:
Goddomme zeg wil een zakje grind bestellen. 70 euro verzendkosten I think the fuck not 🤚🏼
Wel creabeaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:50 schreef Myrr het volgende:
Ik ga gewoon elke nacht rondje lopen door de wijken hier en uit elke tuin een paar kiezels pakken.
Ik wou dat ik zo kon zijn.
had er gewoon geld voor gerekend hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:50 schreef Anneloos het volgende:
Eitje.. kan ik zelf ook wel bakken. wel lief though! maar ben zo lui vandaag.. letterlijk 1 broodje kunnen wegwerken op werk en wat avondeten.. maar nu krijg ik honger![]()
Ja maar dan moet ik contact hebben met een vreemde en daarnaast is hulp vragen altijd zo'n punt van verbetering bij mij.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:50 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Had ze willen willen brengen maar je noemde me vetzak dus ja
Ja, maar had ook ver moeten reizen en shit en ja nee..quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had er gewoon geld voor gerekend hoor
verquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, maar had ook ver moeten reizen en shit en ja nee..
Ja maar dan ken ik beter naar de mac. Dat is dichterbijquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ver
woon niet in limburg hoor
daar kan ik niet tegenopquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja maar dan ken ik beter naar de mac. Dat is dichterbij
Moest googlen en hoopte op premium dingen. Jammer dit.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens goed nieuws alle video's van Cary Kolat zijn nu gratis is dit niet het beste nieuws wat je op een woensdag kan krijgen?
Kaarsvet is best leukquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Seks en sushi is best een ranzige combi kan ik je vertellen, seks en kaarsvet ook, seks en een elektrische vliegenmepper ook, seks en knoflookgarnalen ook, seks en chocolade bollen ook, seks met te natte natte kaas op witte broodjes ook
wat kan mij zo'n gekke slav nou schelenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens goed nieuws alle video's van Cary Kolat zijn nu gratis is dit niet het beste nieuws wat je op een woensdag kan krijgen?
Wederom een wijze uitspraak van VKquote:
Interesseert me nietquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moest googlen en hoopte op premium dingen. Jammer dit.
Onbenullenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat kan mij zo'n gekke slav nou schelen
Jij snapt het babyquote:
Ja seks moet je naakt doen. Maar snap het zou wel mad worden als iemand bewust kaarsvet over een favo item heen gooit.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel mijn lievelings Enrique Iglesias blouse naar de tering
Etto skeletto!quote:
Ze deed de verleidelijke vrouw in een groot cocktailglas na, ik had er werkelijk nog nooit bij stel gestaan maar ik herkende het meteen, daarna herinner ik me alleen nog maar kaarsvetquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja seks moet je naakt doen. Maar snap het zou wel mad worden als iemand bewust kaarsvet over een favo item heen gooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |