Volgens mij zijn ze veel aangekomen door al die volle borden rijst en pannenkoeken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:58 schreef formule het volgende:
Weeg moment, Brandon gelijk: Ik doe niet mee, wat een figuur is dat zeg
Brandon doet ook niet mee met een groepsfoto die is aangevraagd.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:58 schreef formule het volgende:
Hij moet op wat voor manier dan ook zichzelf in the picture spelen. Irritant mannetje. Ciske de rat lijkt hij wel, maar is wel een belediging voor Ciske.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
Brandon doet ook niet mee met een groepsfoto die is aangevraagd.
Die wil alleen maar dingen waar hij achter staat en waar men serieus mee bezig is, geen gekkigheid. Pretlettertje!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:58 schreef formule het volgende:
Wil die ook al niet op internet net zoals Jeffreyquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hoorde hem zeggen als 1 van die apen het waagt om een foto te verkopen waar ik op sta krijgt hij met mij te makenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:03 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Wil die ook al niet op internet net zoals Jeffrey
Sjon ook natuurlijk, krijgt nog steeds te weinig vleesquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Sanne is vast 10 kilo afgevallen
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:05 schreef chufi het volgende:
Brandon wil zn naam hier ook niet aan verbinden
Dat valt niet te controleren, want niemand weet wat ze eerst wogen. Mensen als Sjon en Sanne gaan daar natuurlijk misbruik van makenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:04 schreef Hagenesie het volgende:
Als ze aangekomen zijn zal het wel aan de weegschaal liggen.
Doen ze het nog extra in het donker is het weer niet goed...quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:58 schreef formule het volgende:
daar zit ook een steekje losquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:58 schreef formule het volgende:
Geloof ik ook nietquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:08 schreef pecla het volgende:
Jaja Sjon zou eerst 88kg wegen....geloof er geen reet van
zal wel vooral vlees en melk moeten zijn volgens Joh(en de dokter zal er ook wel weer bijgesleept wordenquote:
69 kiloquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:13 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Manon 78 kilo en vieze sokken
[ afbeelding ]
Dit is een serieuze zaak hoor, hij heeft al op sterven na dood in zijn tent gelegen en t vlees kwam maar net op tijd toenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:12 schreef Harrison het volgende:
[..]
Hij doet alsof hij levensbedreigend ondergewicht heeft
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:14 schreef danaqui het volgende:
[..]
Is wel aan die reet te zien ook van dikbil
Manon is 80 minstensquote:
Dat is dus niet veroorzaakt door een spijker die hele zolen liggen los aan de voorkant. Zijn al afgetrapt geweest bij binnenkomstquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
De schoenen van Gerrit kunnen bijten..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:16 schreef pecla het volgende:
[..]
Dat weegt die reet van haar al bijna
80quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
John: ik zat met mn gewicht tegen de 90kg aan.... en nu was die 89kg?
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:16 schreef pecla het volgende:
[..]
80kiloquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
manon weeg nu 78quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:16 schreef pecla het volgende:
[..]
80quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoorde ook 88. Hij wil vlees.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou dan weeg ik 120quote:
Goed voor zijn hoge chloresterol.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hij woog 88, en nu 80quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoorde ook 88. Hij wil vlees.
Liefdequote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb verstaan 66 hadde zij bij binnenkomst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maakt blind![]()
Dan weeg ik 40 kiloquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hij was dus te vet.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoorde ook 88. Hij wil vlees.
Manon vertelde net dat ze buiten 76 kilo woog en in Utopia 2 kilo is aangekomenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee 76 toen ze erin kwam en nu 78. Maar is nu avond en normaal weeg je in de ochtend.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
LiefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maakt blind![]()
[..]
LiefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maakt blind
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
[..]
LiefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maakt blind![]()
Ik denk dat ik een andere weegschaal moet kopen. Met JDM erop dat scheeltquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Anderen keken mee dus waarom zou dan niemand iets zeggen.
dann heb ik fout verstaanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Manon vertelde net dat ze buiten 76 kilo woog en in Utopia 2 kilo is aangekomen
je verwacht het nietquote:
Dat scheelt ongeveer een kilo, met kledingquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee 76 toen ze erin kwam en nu 78. Maar is nu avond en normaal weeg je in de ochtend.
76kg,was je weer in slaap gevallen?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hij blijft maar zeggen nie goed hoor. Wat is er niet goed aan 80 kilo dan? Hij ziet er ook niet mager uit of zo. Heb hem in utopia nooit zien sporten. Hij zei een keer dat hij thuis altijd aan krachttraining doet. Logisch dat hij nu dan minder spiermassa heeft.quote:
Sommigen waren ook echt te zwaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:19 schreef Jemoederniet het volgende:
Sommigen moeten hoognodig meer calorieën binnenkrijgen.
Bijna 10 kilo kwijt in 10 weken tijd, dat kan niet veel langer doorgaan.
[..]
Liefdeen blijkbaar doof ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maakt blind![]()
Ik ben in 1 week 5 kilo kwijtgeraaktquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:19 schreef Jemoederniet het volgende:
Sommigen moeten hoognodig meer calorieën binnenkrijgen.
Bijna 10 kilo kwijt in 10 weken tijd, dat kan niet veel langer doorgaan.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:19 schreef Harrison het volgende:
[..]
Hij blijft maar zeggen nie goed hoor. Wat is er niet goed aan 80 kilo dan? Hij ziet er ook niet mager uit of zo. Heb hem in utopia nooit zien sporten. Hij zei een keer dat hij thuis altijd aan krachttraining doet. Logisch dat hij nu dan minder spiermassa heeft.
10 kilo kwijt is ook raar, Ik zie dat niet BTWquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Sommigen waren ook echt te zwaar.
Klopt maar dit begint nu meer op expeditie robinson te lijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Sommigen waren ook echt te zwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |