Heb geen metaforen meerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben je te oud voor idd.
[..]
hey cowboy
Kon je het volhouden om alles te lezen?quote:
Blijf dat altijd ziek en komisch vindenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1x een fat bastard op zo'n invaliden scooter bij de mac gezien. dacht toch even dat ik in amerika was
Wacht maar tot ie wat ouder is.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:32 schreef Myrr het volgende:
Ben bang dat een volgend kind echt kut wordt omdat deze te goed is gelukt.
Nee, zou knieschijven verbrijzelen, beter gewoon jongens. Meisjes moet je ook in de gaten houden en jongens hoef je niet zo naar om te kijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:38 schreef Catkiller het volgende:
Pubermeisjes lijken mij beter dan puberjongens voor een vader maar moet er nu al niet aan denken dat er ooit zo'n puisterige sukkel overheen gaat. Vroeg of laat.
Heb wat dat betreft zelfs nu nog ook best medelijden met mijn schoonvader en hij vat het best sportief op.
Waarom zou je als vader een pubermeisje willen hebben waarvan je weer dat ze haar blote kontje onwennig in de lucht duwt waarna er achtrlangs een paal in haar geduwd word? Als moeder lijkt dat me al vreselijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:38 schreef Catkiller het volgende:
Pubermeisjes lijken mij beter dan puberjongens voor een vader maar moet er nu al niet aan denken dat er ooit zo'n puisterige sukkel overheen gaat. Vroeg of laat.
Heb wat dat betreft zelfs nu nog ook best medelijden met mijn schoonvader en hij vat het best sportief op.
Nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kon je het volhouden om alles te lezen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom zou je als vader een pubermeisje willen hebben waarvan je weer dat ze haar blote kontje onwennig in de lucht duwt waarna er achtrlangs een paal in haar geduwd word? Als moeder lijkt dat me al vreselijk.
Geef mij maar nog een zoon. Ik ga anders nachten lang wakker liggen van het idee dat mijn kind gruwelijk hard genomen wordt.
Ja nou daarom dus niet. Maar meisjes zijn volgens mij wel altijd lief tegen hun vader daarom.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom zou je als vader een pubermeisje willen hebben waarvan je weer dat ze haar blote kontje onwennig in de lucht duwt waarna er achtrlangs een paal in haar geduwd word? Als moeder lijkt dat me al vreselijk.
Geef mij maar nog een zoon. Ik ga anders nachten lang wakker liggen van het idee dat mijn kind gruwelijk hard genomen wordt.
Maar zelf wil je toch graag gruwelijk hard genomen worden?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gatverdamme straks emigreert ze en gaat ze ook zo'n dom accent aanleren.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nu huillach je nog maar wacht maar tot jouw dochter er met mijn zoontje vandoor gaat
Hypocriet weer.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar zelf wil je toch graag gruwelijk hard genomen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |