Joh, daar komt ook iemand erachter dat de markt op hol is geslagen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:45 schreef nickhguitar het volgende:
Bij nader inzien is 60 voor de Ligt toch niet zo gek. Chelsea haalt nu gewoon een keeper waar ik nog nooit van gehoord heb voor 80 mil
als ik technische directeur ben van een grote club en ik heb 60 miljoen tot mijn beschikking voor een speler waar ga ik dan shoppen?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:45 schreef nickhguitar het volgende:
Bij nader inzien is 60 voor de Ligt toch niet zo gek. Chelsea haalt nu gewoon een keeper waar ik nog nooit van gehoord heb voor 80 mil
aan magnums?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als ik technische directeur ben van een grote club en ik heb 60 miljoen tot mijn beschikking voor een speler waar ga ik dan shoppen?
ga ik dan die 60 miljoen uitgeven aan een international bij 1 van de topclubs in italie spanje of engeland of ga ik die 60 miljoen uitgeven aan gosertje uit nederland die nog geen klote gepresteerd heeft en onduidelijk is of hij het nivo aankan
waar ga ik die 60 miljoen uitgeven?
doe een gok....
tot nu toe zijn alleen zijn blunders heel europa over gegaan....quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:51 schreef Brammess het volgende:
Nog geen klote gepresteerd zegt de meneer vanuit zijn armstoel in een kliniek
niemand heeft ooit een idee waar je het over hebt. wanneer stop je eens met deze idiote clown act, niemand mag je en je voegt niks toe.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
tot nu toe zijn alleen zijn blunders heel europa over gegaan....
De Ligt en frenkie de jong kunnen maar 10 procent wat Rijkaard als voetballer kon
Maar ik snap het ook wel als je als supporter eigenlijk die generaties van de jaren zevenitg of 90 niet meegemaakt heb
Dan weet je ook gewoon niet waar ik het over heb als ik vergelijkingen maak.....
ik snap jullie wel want ik kan me in jullie verplaatsen...maar jullie snappen mij niet want jullie kunnen je niet in mij verplaatsen
technische directeurquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als ik technische directeur ben van een grote club en ik heb 60 miljoen tot mijn beschikking voor een speler waar ga ik dan shoppen?
Altijd bij dat soort vergelijkingen kijk je naar hoe die oude speler kwalitatief was op zijn hoogtepunt en dan vergelijken met een jong talent die nog wel eens foutjes maakt, overgeladen met een sausje dat vroeger sowieso alles beter was en tada.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:59 schreef Marsenal het volgende:
Persoonlijk denk ik dat de Ligt en Rijkaard qua niveau op 19 jaar niet heel erg ver uit elkaar liggen. Ik heb Rijkaard wekelijks zien spelen vroeger, die liep vaker te kutten dan de Ligt doet hoor.
zijn ook niet te vergelijken, Rijkaard was wel een stuk behendigerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:59 schreef Marsenal het volgende:
Persoonlijk denk ik dat de Ligt en Rijkaard qua niveau op 19 jaar niet hee erg ver uit elkaar liggen. Ik heb Rijkaard wekelijks zien spelen vroeger, die liep vaker te kutten dan de Ligt doet hoor.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:00 schreef TheJanitor het volgende:
Klaas is wel de meestertrol die precies weet wat hij moet zeggen om mensen te triggeren hier. Beetje jammer dat mensen erop blijven reageren.
Sneller ook ja. Maar minder prof. Zal ook wel met de tijdsgeest te maken hebben, Rijkaard is nog vam de generatie die voor straf pakjes peuken voor de trainer moest halen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn ook niet te vergelijken, Rijkaard was wel een stuk behendiger
Rot toch op met deze onzin.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:59 schreef Marsenal het volgende:
Persoonlijk denk ik dat de Ligt en Rijkaard qua niveau op 19 jaar niet heel erg ver uit elkaar liggen. Ik heb Rijkaard wekelijks zien spelen vroeger, die liep vaker te kutten dan de Ligt doet hoor.Het gaat er om hoe het zich ontwikkelt, natuurlijk.
klopt wel ja en hij liet het anderen voor hem doen in 95quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:03 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Sneller ook ja. Maar minder prof. Zal ook wel met de tijdsgeest te maken hebben, Rijkaard is nog vam de generatie die voor straf pakjes peuken voor de trainer moest halen.
Ik was erbij, dit is wat ik heb onthouden. Je mag het onzin noemen maar je username verraadt wel een beetje een bias.quote:
intelligenter ook...technische vaardiger...atletischerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn ook niet te vergelijken, Rijkaard was wel een stuk behendiger
"Hoe durf je te zeggen dat een talent van nu net zo goed kan worden als een goede speler in het verleden!"quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik was erbij, dit is wat ik heb onthouden. Je mag het onzin noemen maar je username verraadt wel een beetje een bias.
blijft sowieso moeilijk te vergelijken, Rijkaard ging pas later in zijn carriere achterin spelen, daarvoor was hij een 'box to box' middenvelder zoals ze dat nu noemen, achterin fouten maken wordt afgestraft, op het middenveld heb je daar veel minder last vanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Hoe durf je te zeggen dat een talent van nu net zo goed kan worden als een goede speler in het verleden!"
Genot altijd dit.
Nee, het is volkomen logisch om een speler van nu te vergelijken met een speler van 30 jaar geleden. Voetbal heeft zich niet ontwikkeld dus dat kan makkelijk. Wat maakt het allemaal uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik was erbij, dit is wat ik heb onthouden. Je mag het onzin noemen maar je username verraadt wel een beetje een bias.
voetballers als rijkaard cruiff maradona pele messi gullit die zouden in elk tijdperk tot de wereldtop behoren...quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nee, het is volkomen logisch om een speler van nu te vergelijken met een speler van 30 jaar geleden. Voetbal heeft zich niet ontwikkeld dus dat kan makkelijk. Wat maakt het allemaal uit.
Ik wil niet lastig doen, maar ik kijk gewoon naar algemeen niveau, hoe ik verwacht dat een speler meedraait in een team met aanzien. En hoewel je op technisch vlak niet goed kan vergelijken omdat het voetbal zo veranderd is, kan je altijd een inschatting maken van ‘hoe goed iemand is’.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nee, het is volkomen logisch om een speler van nu te vergelijken met een speler van 30 jaar geleden. Voetbal heeft zich niet ontwikkeld dus dat kan makkelijk. Wat maakt het allemaal uit.
Of we zeggen "weet je nog dat we daar 70 miljoen voor hebben gevangen, terwijl hij er daarna geen kut van heeft gebakken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:50 schreef Komakie het volgende:
Lekker boeie allemaal zeg. Als onze Feyenoord vrienden dit topic bezoeken gaat het niveau wel omlaag. Niet alleen door hun, maar ook door alle reacties van de anderen.
De Ligt is met niemand te vergelijken en over 15 jaar kunnen we zeggen dat hij op 17 jaar al zo goed was en er geen groter talent was dan hij (want op dat moment geldt, vroeger was alles beter) en dat hij zo'n prachtige carierre heeft gehad.
Of we zeggen tegen die tijd "Oh dat was dat talentje die er uiteindelijk geen kut van gebakken heeft".
Seizoen 2009-2010quote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://twitter.com/LuisSuarez9/status/1027152543514800129
De banden met Suárez worden mooi warm gehouden
Ik hoop dat hij het redt, maar het zou me niets verbazen als hij over een paar jaar ergens in het Oostblok op het veld staat als broodvoetballer.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:04 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.football-ital(...)-needs-time%E2%80%99
Op naar de Serie B allen
Mino kennende een verhuur aan pakweg PEC of ADO .quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het redt, maar het zou me niets verbazen als hij over een paar jaar ergens in het Oostblok op het veld staat als broodvoetballer.
Die komt binnenkort ook terug.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://twitter.com/LuisSuarez9/status/1027152543514800129
De banden met Suárez worden mooi warm gehouden
PSV waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mino kennende een verhuur aan pakweg PEC of ADO .
Ajax krijgt met de LIGt gewoon iedere wedstrijd wel een doelpunt tegen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:50 schreef Komakie het volgende:
Lekker boeie allemaal zeg. Als onze Feyenoord vrienden dit topic bezoeken gaat het niveau wel omlaag. Niet alleen door hun, maar ook door alle reacties van de anderen.
De Ligt is met niemand te vergelijken en over 15 jaar kunnen we zeggen dat hij op 17 jaar al zo goed was en er geen groter talent was dan hij (want op dat moment geldt, vroeger was alles beter) en dat hij zo'n prachtige carierre heeft gehad.
Of we zeggen tegen die tijd "Oh dat was dat talentje die er uiteindelijk geen kut van gebakken heeft".
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax krijgt met de LIGt gewoon iedere wedstrijd wel een doelpunt tegen.
De LIgt is gewoon een domme debiele hype en die transfersommen zijn domme debiele sprookjesverhalen....
als ik een speler goed vind dan maakt het me geen reet uit waar die speelt
Toen Kluivert debuteerde zei ik na een paar wedstrijden al dat hij het grootste Nederlandse talent was
En waar speelt hij nu dan?
Kluivert speelt binnen 2 jaar bij PSV. Samen met Donny en de andere kikkertjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hoop het als opvolger van Lozano .
Bazoertje en Tete .quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kluivert speelt binnen 2 jaar bij PSV. Samen met Donny en de andere kikkertjes.
Tete toch wel zonde, zag er naar uit dat die wel ver zou komen.quote:
Ik zwijg maar over sommige politieke spelletjes bij Ajax maar zijn karakter heeft niet bepaald meegeholpen . Kon nu verreweg rechtsback nr 1 zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tete toch wel zonde, zag er naar uit dat die wel ver zou komen.
Verdedigend zeker de beste Aanvallend kan / kon er nog wel wat bijgeschaafd worden.. Ook onder Bosz was ie 2e keus dus denk niet dat het wat met politieke spelletjes te maken had.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zwijg maar over sommige politieke spelletjes bij Ajax maar zijn karakter heeft niet bepaald meegeholpen . Kon nu verreweg rechtsback nr 1 zijn.
Tete wel jammer dat hij ook kikkertje wasquote:
Mwa veel spelers spelen omdat ze braaf doen wat er gevraagd wordt / slijmen . Die jongens komen vroeg of laat degene tegen die ze niet meer opstellen/afschrijven (NL elftal , ten Hag )quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Verdedigend zeker de beste Aanvallend kan / kon er nog wel wat bijgeschaafd worden.. Ook onder Bosz was ie 2e keus dus denk niet dat het wat met politieke spelletjes te maken heeft.
Net niet genoeg AjaxDNAquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tete wel jammer dat hij ook kikkertje was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |