Iedereen ziet toch mijlenver aankomen dat Ten Hag NIET past bij Ajax en er hier sprake is van een verstandshuwelijk. Dit gaat hoe dan ook fout. Misschien geen vakinhoudelijk argument, maar hij mist het charisma en de teint voor een trainer van Ajax. En ik ben fan van hem. Ken je nagaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker alles ingewikkeld maken en nu is opeens elke wedstrijd even belangrijk
Lachwekkend is het
Het is een Fred Rutten 2 ja . Leuk voor de provincie en alles maar in de top werken dat soort types gewoon niet .quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Iedereen ziet toch mijlenver aankomen dat Ten Hag NIET past bij Ajax en er hier sprake is van een verstandshuwelijk. Dit gaat hoe dan ook fout. Misschien geen vakinhoudelijk argument, maar hij mist het charisma en de teint voor een trainer van Ajax. En ik ben fan van hem. Ken je nagaan.²
Thuis kwamen ze ook achter tegen heracles. Als dat hier gebeurt zie ik het niet meer goedkomenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker alles ingewikkeld maken en nu is opeens elke wedstrijd even belangrijk
Lachwekkend is het
Zou leuk zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Thuis kwamen ze ook achter tegen heracles. Als dat hier gebeurt zie ik het niet meer goedkomen
Je hoorde tijdens die wedstrijd al voorzichtig gefluit hier en daar . Kan goed stormen zowel binnen als buiten de club ja als dit niet goedkomt .quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Thuis kwamen ze ook achter tegen heracles. Als dat hier gebeurt zie ik het niet meer goedkomen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil niet legendarisch doen. Maar ik voel dat het fout gaat. Ajax heeft te vroeg gepiekt. Ze zitten nu in een neerwaartse spiraal. Dan heb je Ziyech nog wiens nummer is afgepakt. Blind die wegloopt voor zijn verantwoordelijkheid en het duidelijk downplayed in elk interview. Mazraoui die nu steken laat vallen. Tadic die wel goed kan voetballen maar zichzelf overschat. De keeper die zijn onoverwinnelijkheid verloren lijkt te hebben. Hoop in bange dagen: Frenkie "Jason" de Jong.
Neen.²
xDquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De stoeltjes zijn verkleed als supporters.
Dan word je zelf ook oud.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 20:27 schreef Doublepain het volgende:
Huntelaar al 35 sow
Weet nog toen ie 19 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |