quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:28 schreef Saekerhett het volgende:
Ik was laatst bij de Chinees om wat lekkers op te halen. Vraagt ze: "Wilt u dat ik het speciaal breng?"
Ik zeg:Nee, gewoon nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Ik was laatst bij de Chinees om wat lekkers op te halen. Vraagt ze: "Wilt u dat ik het speciaal breng?"
Ik zeg:TRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg:Hef jezelf opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Masterminded
Hij werkt bij Ziggy.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:28 schreef Coco. het volgende:
Ik heb het idee dat de commentator voor Ajax is.
heel het middenveld is lachwekkendquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben een Ziyech fan, maar vandaag heeft ie het niet.²
Misschien moet je dit nog 10x herhalen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:30 schreef MTheBassman het volgende:
Ajax speelt weer eens zoals ze altijd doen in CL kwalificatie
Maar Carcela wel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben een Ziyech fan, maar vandaag heeft ie het niet.²
Je praat in kwatrijnen man.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heel het middenveld is lachwekkend
heel de wedstrijd gezien is standard gewoon beter
ajax heeft 2 momentjes gehad en wat geluk
gewoon een harvard analyse die klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |