Goeie jongen Roowbin stoomt zo weer de top 50 inquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
Staat nu op plek 64. De komende 5 weken amper punten te verdedigen dus dat kan alleen maar beter
Of even goed.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
Staat nu op plek 64. De komende 5 weken amper punten te verdedigen dus dat kan alleen maar beter
Volgens de NOS moet hij nu tegen een dubbele lucky loser. Die zijn op de redactie alvast leuke koppen aan het bedenken, als hij verliest.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:08 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Volgens de NOS moet hij nu tegen een dubbele lucky loser. Die zijn op de redactie alvast leuke koppen aan het bedenken, als hij verliest.
twitter:NOSsport twitterde op zondag 10-03-2019 om 21:41:51Robin Haase verlaat mopperend de baan in Indian Wells. Hij verliest van Andrej Roeblev, vooral omdat zijn service hem in de derde set in de steek laat. https://t.co/GUqTwMcSk6 reageer retweet
quote:Dubbele fouten nekken Haase in Indian Wells: 'Zo slecht!'
VANDAAG, 21:35TENNIS
Robin Haase is in de tweede ronde van het masterstoernooi in Indian Wells gestrand. Andrej Roeblev uit Rusland wees hem met 6-3, 3-6, 6-3 terug.
Roeblev leidde in een mum van tijd met 5-2. Haase kreeg nog een breekkans voor 5-4, maar verzilverde die niet. De tweede set pakte de Hagenaar vooral door de Rus met diepe returns vast te zetten in de backhandhoek.
Haase schreeuwt het uit
In de derde set kwam Haase van 2-0 terug tot 2-2, om vervolgens door vier dubbele fouten bij 2-3 weer achterop te raken. Weer brak Haase terug om vervolgens op breakpoint tegen bij 3-4 weer een dubbele fout te slaan.
"Zó slecht!", schreeuwde Haase, die niet veel later mopperend de baan verliet.
quote:Weer brak Haase terug om vervolgens op breakpoint tegen bij 3-4 weer een dubbele fout te slaan.
"Zó slecht!", schreeuwde Haase, die niet veel later mopperend de baan verliet.
Ik haat mensen met de naam Lukas Lacko.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Gewonnen van Lukas Lacko
@:de_boswachter
Vanavond tegen Monfils. Ik vermoed dat mijn formule wederom bevestigd gaat worden.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:26 schreef Coelho het volgende:
Je kunt er de klok op gelijk zetten.
IF RH wins R1, THEN RH looses R2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |