belachelijk inderdaad. Waarom die wisselingen weer. Maar komt goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:13 schreef TheArt het volgende:
Pffff ik zie nu al dingen die me niet bevallen. Neres op linksbuiten is er één van.
Klopt. En desondanks staat het 0-1.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:23 schreef Mr.Maul het volgende:
Wat is Ajax matig zeg. Luik doet hier zeker niet voor onder, tot nu toe. Defensief is het wel heel belabberd bij Ajax.
Gewoon meer scoren dan de tegenstanderquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:23 schreef Mr.Maul het volgende:
Wat is Ajax matig zeg. Luik doet hier zeker niet voor onder, tot nu toe. Defensief is het wel heel belabberd bij Ajax.
De stand verbloemt een hoop, maar het moet echt beter wil Ajax de groepsfase halen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:24 schreef DaveFoley het volgende:
[..]
Klopt. En desondanks staat het 0-1.
Pas 25 minuten onderweg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:26 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
De stand verbloemt een hoop, maar het moet echt beter wil Ajax de groepsfase halen.
honderd graden daar dus het valt nog meequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:26 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
De stand verbloemt een hoop, maar het moet echt beter wil Ajax de groepsfase halen.
Gebeurdquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:31 schreef Marsenal het volgende:
Als ik voetbal in deze hitte, dan gaam de momenten waarop ik geen adrenaline voel gepaard met echt een concentratie van lik me vestje. Dat gebeurd op dit veld ook denk ik.
Volgens buienradar trekt er een regenbui richting Luik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:31 schreef Marsenal het volgende:
Als ik voetbal in deze hitte, dan gaam de momenten waarop ik geen adrenaline voel gepaard met echt een concentratie van lik me vestje. Dat gebeurd op dit veld ook denk ik.
Huhquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:34 schreef Heeinz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
TADICGOD
IK HEB HET VERKEERDE SHIRT GEKOCHT
Er zijn clubs en landen die op zo'n manier prijzen winnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:28 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Daarom zei ik in mijn eerdere post ook expliciet "tot nu toe" .
Magnum wit Klaasquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is gewoon lucky 2-0
als je het realistische bent
maar standard heeft matige spitsen
Magnum Whitequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is gewoon lucky 2-0
Professioneel noemen we dat toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is gewoon lucky 2-0
🍦🍦🍦quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is gewoon lucky 2-0
Neem aan dat je dat kind een corrigerende tik hebt verkocht?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:36 schreef DaveFoley het volgende:
2-0 gemist. Zoontje trok de stekker van de tv eruit
Volgens mij heeft hij al verkering, maar je kan via de ajax site contact zoekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:37 schreef Heeinz het volgende:
Mazraoui is wel echt een lekkere speler man
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Neem aan dat je dat kind een corrigerende tik hebt verkocht?
3/10quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al verkering, maar je kan via de ajax site contact zoeken
De regisseur bijna ook dus je bent in goed gezelschap.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:36 schreef DaveFoley het volgende:
2-0 gemist. Zoontje trok de stekker van de tv eruit
Ik heb al een hele lieve, leuke vriendinquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al verkering, maar je kan via de ajax site contact zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je gek. Hij moet ooit Ajax 1 halen. Al is Noa Lang ook wel aardig terechtgekomen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Neem aan dat je dat kind een corrigerende tik hebt verkocht?
Neres moet op rechts.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:41 schreef Saekerhett het volgende:
Neres moet eens wat sneller rennen en passen.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is gewoon lucky 2-0
Eens ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is gewoon lucky 2-0
En het bewijs dat twee niet altijd meer weten dan één.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:45 schreef Heeinz het volgende:
Toch leuk dat we met klaas en scarface een tweeling op fok hebben
Komen gezamenlijk niet eens op een acceptabel IQ.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:45 schreef Heeinz het volgende:
Toch leuk dat we met klaas en scarface een tweeling op fok hebben
Wieeeeeequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
We worden weer het Ajax van '95. Het Ajax waar Real Madrid en Bayern München voor in hun broek schijten.
Wzawzdb
Klaas, geef magnum
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:50 schreef Edensnator het volgende:
Jan van Halst is toch een clown eerste klas man man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |