Nee absoluut niet. Gat van niets.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit mountainbike maar dit lijkt me toch al een vrij groot gat....
Bij mountainbike stelt dit weinig voor. Het is alleen de vraag of hij rustig wil opbouwen of gewoon geen goede benen heeft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit mountainbike maar dit lijkt me toch al een vrij groot gat....
Als je daar doorklikt naar de volgende stream kom je er van zelf, is er vanaf het begin al live opquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:50 schreef TheArt het volgende:
Heeft iemand een stream? Op Eurovision Sports is nog steeds de prijsuitreiking van de keirin te zien
Heb jij de PLAYER niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:50 schreef TheArt het volgende:
Heeft iemand een stream? Op Eurovision Sports is nog steeds de prijsuitreiking van de keirin te zien
Moet je even naar het volgende scherm gaan, op de pijl naar rechts klikkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:50 schreef TheArt het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als je daar doorklikt naar de volgende stream kom je er van zelf, is er vanaf het begin al live op
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:51 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Moet je even naar het volgende scherm gaan, op de pijl naar rechts klikken
Neen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb jij de PLAYER niet?
6 ronden in totaal, ze zitten nu in ronde 2quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:52 schreef Coelho het volgende:
Hoe ver/lang moeten ze? Gat lijkt weer kleiner, seconde of 12 tel ik.
Tempier was van Mathieu weggereden, maar ging toen op zijn bakkesquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 15:55 schreef TheArt het volgende:
Mathieu heeft nu Tempier achter zich gelaten en is alleen in de achtervolging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |