abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182510294
ik snap de mods best wel het is natuurlijk een dunne lijn tussen een harde discussie of bv beledigen.

Dat zie je als je het leest en ok ik zit al wat jaren op fok natuurlijk.
Voor mij is de grens totdat het persoonlijk gaat worden naar elkaar.
Over een onderwerp felle discussie ok.

En als ik het zie gebeuren dan doe ik altijd TR. maar ipv te verwijderen, beter berichtje erin zetten weg omdat. Dan leert men nog wat wellicht. :)
Do what you love, love what you do!
pi_182548692
Wanneer alle posts toegestaan zijn in het datingtopic (discussies over spam- en accountinstelling van datingsites, algemene discussies over geaardheid, andere off-topic gebabbel), maar mijn verhaaltjes over het meisje dat met me wil daten en ik nu afgestaan heb aan een vriend verwijderd worden... Beetje jammer dit.

Aan de posts in dit topic te zien is het iets wat meer mensen ervaren, maar waar niks aan gedaan wordt (de selectieve verwijdering van berichten). Beetje jammer.

Misschien is het een idee om ons eigen dating topic te openen, met wat soepelere regels. ;)
pi_182548711
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:27 schreef Restyler het volgende:
Wanneer alle posts toegestaan zijn in het datingtopic (discussies over spam- en accountinstelling van datingsites, algemene discussies over geaardheid, andere off-topic gebabbel), maar mijn verhaaltjes over het meisje dat met me wil daten en ik nu afgestaan heb aan een vriend verwijderd worden... Beetje jammer dit.

Aan de posts in dit topic te zien is het iets wat meer mensen ervaren, maar waar niks aan gedaan wordt (de selectieve verwijdering van berichten). Beetje jammer.

Misschien is het een idee om ons eigen dating topic te openen, met wat soepelere regels. ;)
Koop maar een dagboek ofzo, misschien een beter plan.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:30:52 #254
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182548728
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:27 schreef Restyler het volgende:

Ik denk dat je de posts die je aanhaalt wat beter moet lezen.

Accounts ging ovet accounts op een datingsite/app, en geaardheid was in relatie tot de datemarkt.

Jouw posts however, gaan helemaal nergens over in relatie tot t topic. Waarom zou je in godsnaam de rest van t internet vertellen hoe de dates van je vriend verlopen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182548797
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik denk dat je de posts die je aanhaalt wat beter moet lezen.

Accounts ging ovet accounts op een datingsite/app, en geaardheid was in relatie tot de datemarkt.

Jouw posts however, gaan helemaal nergens over in relatie tot t topic. Waarom zou je in godsnaam de rest van t internet vertellen hoe de dates van je vriend verlopen?
Even een paar van de posts die jij dus als compleet on-topic acht met betrekking tot het date topic:

quote:
Waar kan ik dat account verwijderen?
quote:
Heb nog geen spam gehad? :?

Of je moet die auto-reply bedoelen als je een foto een like geeft.
quote:
Bij instellingen, account en dan op dat pennetje klikken.
quote:
Zo'n pride is niks voor mij om eerlijk te zijn. Ik ben wel mezelf qua gedrag verder, maar als iemand het over meiden heeft dan kan ik ook wel meepraten. Het is dan niet zo dat ik lieg, maar ik ga ook niet zeggen dat ik bi ben op zo'n moment.

Heb jij nog subtiele manieren om erachter te komen of iemand op hetzelfde geslacht valt? Gewoon direct of indirect vragen aan die persoon bijvoorbeeld, ookal ken je deze amper?
Persoonlijk vind ik geen één van de bovenstaande quotes binnen één van de onderstaande onderwerpen vallen:

quote:
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates, anaal op de eerste date, of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9
_O- _O-
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:37:34 #256
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182548829
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:35 schreef Restyler het volgende:

[..]

Even een paar van de posts die jij dus als compleet on-topic acht met betrekking tot het date topic:

[..]

[..]

[..]

[..]

Persoonlijk vind ik geen één van de bovenstaande quotes binnen één van de onderstaande onderwerpen vallen:

[..]

_O- _O-
Die laatste post moet je dan nog eens wat beter lezen.

De andere posts slaan op een datingapp, die wordrn vaker besproken.
pi_182548842
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die laatste post moet je dan nog eens wat beter lezen.

De andere posts slaan op een datingapp, die wordrn vaker besproken.
"Dat wordt altijd gedaan" is natuurlijk een non-argument en "beter lezen" is niet veel beter. _O- _O_
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:40:39 #258
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182548861
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:38 schreef Restyler het volgende:

[..]

"Dat wordt altijd gedaan" is natuurlijk een non-argument en "beter lezen" is niet veel beter. _O- _O_
Kijk, dat jij uit de tekst niet op kunt maken dat iemand zich afvraagt hoe hij kenbaar maakt dat ie homo is in t kader van een relatie vinden is niet mijn schuld.

Een datingapp is aanverwant aan daten en hoe iemand dates zoeken via die app ervaart, dus ontopic.

Snap je t nu?
pi_182549040
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kijk, dat jij uit de tekst niet op kunt maken dat iemand zich afvraagt hoe hij kenbaar maakt dat ie homo is in t kader van een relatie vinden is niet mijn schuld.

Een datingapp is aanverwant aan daten en hoe iemand dates zoeken via die app ervaart, dus ontopic.

Snap je t nu?
Er wordt nergens kenbaar gemaakt dat het "in t kader van een relatie vinden" is. Het is een algemene opmerking over de gay pride en een algemene opmerking met hoe je er achter moet komen of iemand ook homo is. Dit past niet in een dating topic, wel in een topic gerelateerd aan geaardheid.

Inhoudelijke discussies met betrekking tot dating-apps zijn wellicht on-topic. Een post als "waar kan ik mijn account verwijderen" is alles behalve on-topic.

Je houding met betrekking tot deze (duidelijk) off-topic zijnde posts toont overigens aan wat voor moderator je bent. Eén welk niet haar ongelijk durft toe te geven, met de hakken in het zand. Slechte eigenschappen voor een moderator al zeg ik het zelf.
pi_182549085
Die post over gaypride ging helemaal niet over dé gaypride.
pi_182549100
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
Jochie is gewoon op zijn pik getrapt omdat hij niet meer interessant mag doen. :'(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_182549272
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:50 schreef Restyler het volgende:

[..]

Er wordt nergens kenbaar gemaakt dat het "in t kader van een relatie vinden" is. Het is een algemene opmerking over de gay pride en een algemene opmerking met hoe je er achter moet komen of iemand ook homo is. Dit past niet in een dating topic, wel in een topic gerelateerd aan geaardheid.

Inhoudelijke discussies met betrekking tot dating-apps zijn wellicht on-topic. Een post als "waar kan ik mijn account verwijderen" is alles behalve on-topic.

Je houding met betrekking tot deze (duidelijk) off-topic zijnde posts toont overigens aan wat voor moderator je bent. Eén welk niet haar ongelijk durft toe te geven, met de hakken in het zand. Slechte eigenschappen voor een moderator al zeg ik het zelf.
je bent echt de enige die dit niet snapt
pi_182549289
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:50 schreef Restyler het volgende:

[..]

De tering wat ben jij vermoeiend :')
A mind with a heart of it's own
pi_182549301
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
Inhoudelijk sterke reactie. Ik geef het een 10/10. :)
pi_182549313
Raar trouwens dat de slager zijn eigen vlees keurt op dit forum. Kan je als je klachten hebt over een moderator geen admin contacteren?
pi_182549395
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 13:07 schreef Restyler het volgende:
Raar trouwens dat de slager zijn eigen vlees keurt op dit forum. Kan je als je klachten hebt over een moderator geen admin contacteren?
Die kun je mailen naar steljeaanzeg@steljenietzoaan.nl
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:15:46 #267
545 dop
:copyright: dop
pi_182549467
quote:
je zegt, slager keurt zijn eigen vlees, maar weet niet hoe het vlees van de slager word gekeurd.

Net als wat wel of niet oftopic is.
Snap dat het lastig is, ik denk ook wel eens ja maar...
Maar het blijft mensenwerk.
Ik zou ook zeggen kan nog wel.
Maar als je dan nee krijgt hoef je niet gelijk te gaan drammen.
Zo boeiend was het verwijderde stukje nu ook weer niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door dop op 16-10-2018 13:22:20 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:20:03 #268
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182549538
quote:
Ja hoor. Dat kan.
pi_182549567
maar je hebt dus geen relatie, restyler?
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:10:21 #270
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182550452
quote:
je kan een PM of mail sturen naar forum@fok.nl en dan kijken we er wel naar. Doe dat maar gewoon in plaats van door te blijven zagen in dit FB topic. Al moet ik stiekem wel bekennen dat je daar hetzelfde of iig een vergelijkbaar antwoord terug krijgt en dat je gewoon iets beter moet lezen en vooral context moet leren zien.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:42:26 #271
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182551110
Je kunt inderdaad dat emailadres een bericht sturen, en dan krijg je een ontzettend snotaperig en brutaal antwoord van iemand die uiteraard aan de kant van de mod gaat staan. :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Official ESF Kreviewer dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:49:47 #272
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182551232
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 14:42 schreef Quotidien het volgende:
Je kunt inderdaad dat emailadres een bericht sturen, en dan krijg je een ontzettend snotaperig en brutaal antwoord van iemand die uiteraard aan de kant van de mod gaat staan. :)
Getest. Dit werkt
  woensdag 17 oktober 2018 @ 16:23:54 #273
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182573666
waarom is mijn topic dicht
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_182574190
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:23 schreef SuperNeger het volgende:
waarom is mijn topic dicht
Omdat autisten niet 'dat soort mensen' zijn..?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mon 'en!
  woensdag 17 oktober 2018 @ 16:55:27 #275
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182574219
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:54 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Omdat autisten niet 'dat soort mensen' zijn..?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo zijn het niet dat soort mensen? wtf

"Hey mijn oma heeft moeite met wandelen want ze is minder valide, hoe ga je om met dat soort mensen?"

Ja minder validen zijn niet dat soort mensen.

Ik snap je logica niet.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')