quote:
Waarom nou weer Schönetwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 07-08-2018 om 11:28:22Vermoedelijke opstelling #Ajax Onana; Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico; Schone, De Jong, Ziyech; Neres, Huntelaar, Tadic. #staaja 20.00 uur. reageer retweet
zolang het Frenkie betreft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:29 schreef gniffie het volgende:
De Jong happy gehoudentwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 07-08-2018 om 11:28:22Vermoedelijke opstelling #Ajax Onana; Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico; Schone, De Jong, Ziyech; Neres, Huntelaar, Tadic. #staaja 20.00 uur. reageer retweet
speelde tegen Sturm gewoon als 1 van de bestequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:29 schreef TheArt het volgende:
[..]Waarom nou weer Schönetwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 07-08-2018 om 11:28:22Vermoedelijke opstelling #Ajax Onana; Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico; Schone, De Jong, Ziyech; Neres, Huntelaar, Tadic. #staaja 20.00 uur. reageer retweet
Lasse speelde tegen Graz gewoon lekker (kan aan Eiting hebben gelegen) maar gewoon effe basis. Is het kut rammel je Eiting er gewoon weer in.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:29 schreef TheArt het volgende:
[..]Waarom nou weer Schönetwitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 07-08-2018 om 11:28:22Vermoedelijke opstelling #Ajax Onana; Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico; Schone, De Jong, Ziyech; Neres, Huntelaar, Tadic. #staaja 20.00 uur. reageer retweet
Kan niet zeggen dat we ervaring missen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:29 schreef TheArt het volgende:
bijna lucky Ajax qua leeftijd, alleen Sjaak ontbreekt nogquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat we ervaring missen.
Mwah, ik vind het juist perfect zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
bijna lucky Ajax qua leeftijd, alleen Sjaak ontbreekt nog
ik ook hoor, heb ook meer vertrouwen in een goeie afloop dan voor de wedstrijden tegen Sturm Graz, hopelijk wordt dat vertrouwen niet beschaamdquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het juist perfect zo.
quote:
van wie is dit een kloon? Klaas?quote:
Wow, dat Ajax heeft voor het eerst in jaren een fatsoenlijk team. Dat ik dat ooit zou posten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:29 schreef TheArt het volgende:
Sarr, Sule, Rugani, Sanchez, Romagnoli, Marquinhos, Laporte, Gimenez. Ik kan eigenlijk nog wel even doorgaan. Allemaal onder de 23 (meeste nog onder de 22) en in mijn optiek gelijkwaardig en sommige zelfs beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |