abonnement Unibet Coolblue
pi_181016779
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien kan deze in de OP
[ afbeelding ]
Haal er maar gelijk 4 af.....
Dit bericht is door de Moderator aangepast.
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 23:26:54 #52
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_181019864
Eerste avond in het huis was met veel drank.


  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 8 augustus 2018 @ 02:26:48 #53
335263 freaky40
pi_181023309
Nou als dit stel door wil breken in muziekland, ik geef ze dan weinig kans. Het is meer van hetzelfde, alle deelnemers tot nu toe zitten een beetje in hetzelfde vijvertje te vissen. Er is echt geen 'oh wow' factor bij. Het is popstars materiaal en geen TVOH. Erg cheap.
Verder smoelt het wel allemaal het ziet er gelikt uit, mooi gedraaid, mooi huis van wat daar nu nog van te zien is geweest. Maar het mist de streams. En ja, de website is erg karig, niet te vergelijken met een een site zoals die van Utopia. Als dit echt ooit de opvolger van Utopia had moeten worden had ik ze weinig kans gegeven met de opzet zoals die er nu is. De kijkcijfers zijn er vooralsnog wel naar en scoort Utopia veel beter en dat al meer dan 4 jaar lang...
Allemaal cabaretteketet!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 8 augustus 2018 @ 07:11:08 #54
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_181023959
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:26 schreef spapaars het volgende:
Eerste avond in het huis was met veel drank.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Huh zijn er wel livecams
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_181024628
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 21:31 schreef witste het volgende:
Whaha, maar 2 reacties hier na de tweede aflevering :{ ;( _O- :W
Er keken ook maar 165.000 mensen
pi_181025847
Er keken gister ook wel een whopping 165.000 mensen naar _O- _O- _O-

Edit: dubbelop met de post boven mij.

Wanneer zou het van de buis gaan? Nog voor het einde van de week?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 8 augustus 2018 @ 10:29:05 #57
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_181026295
Ik heb de tweede aflevering ook gezien, maar hoe veel er nog gaan volgen weet ik niet. :{

Gisteren zat er eentje tussen die zichzelf als een nieuwe Beyoncé zag (o.k., dromen mag).

Dit programma mist vooralsnog een Henk-Jan Smits-achtig type dat de kandidaten weer terug op aarde zet, en tevens kandidaten waar ik echt voor zou kunnen duimen. Er zit er werkelijk niet één tussen. :{
pi_181030256
We moeten het nog maar een kans gaan geven, raar is wel dat er op allerlei media, opeens drankfilmpje verschijnt. Ik snap nog niet helemaal wat de programmamakers nu eigenlijk willen uitdragen
Dit bericht is door de Moderator aangepast.
pi_181030527
Ik denk dat we de komende dagen pas echt gaan zien hoe het programma gaat worden, hoe groot de rol van de reality zal zijn die dit programma een unieke combinatie van andere programma's zou moeten maken, De afgelopen twee uitzendingen hebben we eigenlijk alleen nog maar de auditie gezien.

Dat die auditie meer dan twee volledige uitzendingen zou beslaan zal geen verrassing geweest zijn toen ze voor deze opzet kozen. Ik snap daarom niet waarom ze niet voor een ouderwetse kick-off-uitzending gekozen hebben. Daarmee hadden ze kunnen voorkomen dat er nu mensen afhaken omdat ze denken dat dit dus twee reguliere uitzendingen waren en hadden ze de mogelijkheid het geheel wat meer cachet te geven. Een drone-shot van het exterieur, een paar shotjes van het interieur en vervolgens de auditieruimte in met twee mensen achter een tafel en wat kandidaten op een paar goedkoop aandoende barkrukken ... het lijkt allemaal een beetje een bordkartonnen versie van Idols of welke talentenjacht dan ook.

Ik begrijp ook niet waarom ze midden in schoolvakanties beginnen. De doelgroep zit met brakke wifi en andere verleidingen met hun ouders op de camping. Het zou me werkelijk verbazen als dit programma een succes gaat worden.

Eerder denk ik dat John de Mol met het oude Avro-gebouw een mooie plek heeft om in de nabije toekomst zijn nog op te richten multimediale nieuwsorganisatie onder dak te brengen.
pi_181030546
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 10:29 schreef Eightyone het volgende:
Ik heb de tweede aflevering ook gezien, maar hoe veel er nog gaan volgen weet ik niet. :{

Gisteren zat er eentje tussen die zichzelf als een nieuwe Beyoncé zag (o.k., dromen mag).

Dit programma mist vooralsnog een Henk-Jan Smits-achtig type dat de kandidaten weer terug op aarde zet, en tevens kandidaten waar ik echt voor zou kunnen duimen. Er zit er werkelijk niet één tussen. :{
Jij zit ook op Twitter :D

Daar wordt trouwens ook maar heel mondjesmaat over het programma gepost.
pi_181038213
ow is het elke dag? na die eerste uitzending heeft het niet echt mijn aandacht kunnen houden.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_181038267
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 19:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het had een prima programma kunnen worden maar de uiteindelijke uitwerking is slecht gedaan. Allereerst dat tijdstip? Wie verzint zoiets om het om 7 uur uit te zenden? Daarnaast een halfuur uitzendtijd met tig reclames er tussen? Ook hebben ze allemaal eenheidsworstjes bij elkaar verzameld die niks interessants hebben. Terwijl ze wel hele toffe voorzieningen krijgen. Nee dit is het niet.
ow vandaag ook gemist
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_181038280
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:26 schreef spapaars het volgende:
Eerste avond in het huis was met veel drank.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
en blote jetsers :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 8 augustus 2018 @ 21:28:07 #64
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_181041281
quote:
^O^ de enige die volgens mij een beetje met muziek bezig is, is Bram. Je ziet hem in ieder geval wel steeds met muziekinstrumenten. Heeft ook wel een aardige stem. Wel handig dat je die herhalingen van youtube kan doorspoelen. Zit een hoop niksigheid tussen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  donderdag 9 augustus 2018 @ 10:57:11 #66
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_181048928
Leuk format, kijk het graag voor utopia, zal wel van de buis gehaald worden helaas.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 12:13:32 #67
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_181050638
SBS en talentenshows is gewoon geen gelukkige combinatie.
Ben bang dat het vroegtijdig van de buis wordt gehaald.
Goed idee om het ook midden in de vakantie uit te gaan zenden :|W
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 9 augustus 2018 @ 12:30:48 #68
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_181051023
Zie ik nou goed , dat er gisteren maar 30000 mensen er naar gekeken hebben ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_181051689
Die managers komen ook gewoon niet uit de verf, zijn het duidelijk niet gewend om in een tvprogramma te zitten. Heel erg stroef... Het aanzetten tot schoonmaken kwam ook totaal niet over, zeg dan duidelijker dat de kans aanwezig is dat er cameraploegen langs kunnen komen op elk moment of geef aan dat Nederland allang meekijkt naar de teringzooi (niet dat we kijken maar goed)...
Dit bericht is door de Moderator aangepast.
pi_181051777
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:30 schreef Enchanter het volgende:
Zie ik nou goed , dat er gisteren maar 30000 mensen er naar gekeken hebben ?
whoah, 32000, maar dat is echt wel heel sumier verschilletje...
Dit bericht is door de Moderator aangepast.
pi_181051855
Nah, 173000 naar de reguliere uitzending om 7 uur. De herhaling is door 117000 mensen bekeken. Dat is vrij veel maar daar koop je niks voor, aan de reclame zo laat op de avond verdien je maar heel weinig.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 13:04:13 #72
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_181051858
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 12:30 schreef Enchanter het volgende:
Zie ik nou goed , dat er gisteren maar 30000 mensen er naar gekeken hebben ?
dat zie je niet goed, herhaling 's ochtends had 30000 kijkers, de reguliere uitzending 173.000

Het is overigens wel opvallend: er zijn twee slaapkamers met elk vier bedden. In het huis zitten vier mannen en vier vrouwen. Allemaal in scène gezet dus. Die laatste afvaller kon je dus al zeker zeggen dat die kerel af zou vallen en niet de dame. Geen idee hoe ze heten :') scripted reality :')
pi_181061655
Ze hebben het vanavond dus over wie het eerste een relatie in het huis gaat krijgen, en Jorieke geeft even een visitekaartje af (maar niet heus), die schuimpjes weten écht niet waar ze aan beginnen.
Dit bericht is door de Moderator aangepast.
pi_181073283
Kijkcijfer flop; wat verrassend zeg. Wanneer houden ze nu eens op met dit soort onzin talentenjachten? Buiten dat de jeugd sowieso nauwelijks nog tv kijkt.
pi_181077682
Volgens de woordvoerder van Talpa is er niets aan de hand.

"Een belangrijk onderdeel van het format is dat de fanbase moet groeien."

Voorlopig dalen de kijkcijfers nog steeds een beetje en veel lager kunnen ze niet, dus ze gaan vast wel weer een beetje stijgen. Goed bezig dus.

https://www.ad.nl/show/ta(...)-of-talent~ad3604e2/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')