abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7740183
Ik weet van mezelf da tik het toch nooit zou kunnen doen, voor familie, vrienden en omdat ik nog zoveel leuks kan doen in mijn leven.

Maar als ik het zou moeten doen zou ik als eerder gezegd het gas aanzetten ofzo en dan gaan slapen, zodat je niks merkt. En ik zou een brief schrijven en die in een envelop erbij leggen voor nabestaanden, zodat ze wel weten waarom ik die keuze gemaakt heb.

pi_7742087
Met een kogel. Dan heb je geen pijn.
  maandag 6 januari 2003 @ 17:39:47 #228
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7742172
Als ik trouwens al even van te voren weet dat ik het ga doen, zal ik een aparte brief schrijven voor iedereen die me dierbaar is. .
pi_7744817
quote:
Op maandag 30 december 2002 19:25 schreef Komakie het volgende:
Zou sowieso nooit zelfmoord plegen hoe fucked ik me ook zou volgen.
Dat is iets wat je nooit kan zeggen. Het is hetzelfde als het besturen van een auto zonder je gordel te dragen. Je blijft maar denken: "Mij gebeurt toch niets, mij gebeurt toch niets, mij gebeurt to.." BAMM!!

Cynisch omschreven, maar je snapt wat ik bedoel.

pi_8167666
Ik zou van een hoog gebouw afspringen.
Dat is de beste en minst pijnlijke manier. Hoge gebouwen zijn voor iedereen toegankelijk. Terugkrabbelen gaat ook niet. Je moet wel van minimaal 6 verdiepingen springen. Daaraan gaat namelijk 90% van de mensen dood. Hoe hoger hoe beter want sommige mensen sterven pas uren na de sprong. Bij 10 verdiepingen ben je vrijwel zeker van een pijnloze dood.

Cyanide, werkt ook goed, moeilijk aan te komen.
Handgranaat, idem
Pistool, moeilijk aan te komen. Je hebt wel een flinke nodig anders kan het mislukken.

Auto, maak een touw vast om je nek en aan iets stevigs(brugpijler ofzo) en rij heel hard weg. Doe wel je riem om anders wordt je misschien uit de auto gesleurd.

Spring van een brug met een touw om je nek, je nek breekt dan dus je bent snel dood. Je moet wel snel zijn voordat je 'gered' wordt.

Overdosis Coke; werkt goed. Bolletjesslikkers overkomt het ook regelmatig(onbedoeld). LSD werkt trouwens niet.

Polsen doorsnijden; geen goed plan, gaat te langzaam. Het is ook best moeilijk om je polsen daadwerkelijk goed door te snijden. Je moet namelijk erg diep snijden.

Lucht in je bloed helpt niet.(geen succesvolle gevallen van bekend).

Electrocutie; schiet niet op met 220 volt.

Trein; werkt goed. Kies wel een snelle trein. Die heeft namelijk een kilometer nodig om te stoppen.

Stop een pen in je neus en bonk keihard met je hoofd op tafel. Bij examens wordt dit weleens gedaan. Slechte methode aangezien je hier alleen maar een permanente hersenbeschadiging mee oploopt maar niet doodgaat.

'ONGELUKKEN'
'Duik-ongeluk'. Door diep te duiken krijg je veel stikstof in je bloed. Als je dan ineens naar boven gaat kun je sterven. Slechte methode want soms werkt niet niet.

Autobom onder je eigen auto. Men zal denken dat er een aanslag op je gepleegd is.

Auto-ongeluk. Werkt goed maar vergt enige vaardigheid. Rij met je auto tegen iets hards aan, een brugpijler, een container, enz. Doe je riem om anders slinger je de auto uit en kom je misschien in zachte modder ofzo terecht. Drink vantevoren wel wat 'Desperados'(toepasselijk he). Hierdoor ga je de statistieken in als een dodelijk ongeluk van een dronken automobisist.

Skydiven/parachutespringen. Na een korte cursus kun je gaan solo-springen. Probleem is dat er reserveparachutes zijn ingebouwd die automatisch opengaan. Je moet alles dus goed saboteren

Het grote voordeel van 'ongelukken' is dat je nabestaanden denken dat het een ongeluk was. Dit maakt de verwerking voor hun niet onnodig moeilijk omdat ze niet weten dat het zelfmoord was. Zij hebben dan alleen verdriet(als het goed is ) , en geen schuldgevoelens. Erg humane oplossing.

Ow, nog ff over dit topic en over slotje, Het is wetenschappelijk bewezen dat aandacht voor zelfmoord tot gevolg heeft dat meer mensen zelfmoord plegen. Er was enkele jaren terug een documentaire over suicidale mensen en steeds in de dagen na de uitzending lag het aantal zelfdodingen hoger dan normaal. Daarna is in overleg tussen programmamakers en de overheid besloten om uitzendingen te stoppen. Dit is ook de reden dat zelfmoorden vrijwel nooit in de krant staan.

Defeat is not the worst of failures. Not to have tried is the true failure.
pi_8167985
Als ik zelfmoord zou plegen zou ik het met de hogebloeddrukpillen van mn moeder doen. Stuk of 6/7 is wel genoeg om dood aan te gaan.

Ik zal in iedergeval nooit (meer) mn polsen doorsnijden, is veel te pijnlijk en als je dan nog leeft heb je van die littekens
Misschien voor een trein springen, weet alleen wel dat je daarvoor echt heel sterk in je schoenen moet staan..

Wat zelfs nog beter is dan het zelf te doen is iemand een kogel door je kop te laten schieten. Als je het echt niet meer ziet zitten maar je hebt er zelf het lef niet voor.

Weet wel uit eigen ervaring dat om zelfmoord te plegen je heeeel erg sterk in je schoenen moet staan...

pi_8168832
Overdosis coke, is minst pijnlijke manier.
Lambo of Rekt
pi_8168851
Niet
Hackney Downs
pi_8168858
Adem heeeeeeeeeeeel lang inhouden?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_8169811
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 09:41 schreef Hainault het volgende:
Niet
vermaak me nog veel te goed op het moment.
-
  woensdag 29 januari 2003 @ 12:31:31 #236
43457 djurny
Tupperware Tuning Technologies
pi_8171400
het zou me geen moer kunnen schelen wie ik er mee kwets, het gaat tenslotte op JE EIGEN leven. het liefst zou ik diegene die mij pijn hebben gedaan met een schuldgevoel achterlaten... zoiets als een briefje waarop staat "en bedankt <jeweetwel>"
en dan nog de manier waarop?
OF heel onopvallend
OF op een manier dat er een HELE HOOP mensen overlast van hebben

better to burn out than fade away zeg ik altijd maar

[vul hier een quasi-intellectuele uitspraak in] NOT!!! bwaha
pi_8172358
Ik zou me ophangen..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_8204486
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 02:16 schreef creepy_stalker het volgende:
Overdosis Coke; werkt goed. Bolletjesslikkers overkomt het ook regelmatig(onbedoeld). LSD werkt trouwens niet.
Ligt er ook aan hoeveel OD natuurlijk en hoe het word ingenomen. Roken gaat langzamer dan spuiten e.d.
quote:
Polsen doorsnijden; geen goed plan, gaat te langzaam. Het is ook best moeilijk om je polsen daadwerkelijk goed door te snijden. Je moet namelijk erg diep snijden.
5% gaat echt dood. 80% houdt diepe littekens over.
quote:
Dit is ook de reden dat zelfmoorden vrijwel nooit in de krant staan.
Bij toeval weet ik dat op mijn school in 6 jaar tijd (de tijd dat ik er zat) gemiddeld 3 serieuze pogingen per jaar waren. Voordat ik het wist, had ik er ook echt niks van gemerkt. Mijn leerlingbegeleider legde dat als volgt uit... "Zelfmoord is besmettelijk." Je gaat het als optie zijn.
  vrijdag 31 januari 2003 @ 16:11:38 #239
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_8206255
als je nadenkt over zelfmoord, in dit geval, over hoe je het zou doen....dan wil dat in mijn ogen zeggen dat je speelt met die gedachte, anders verdiep je je er niet in....want ik heb zoiets van....als je het niet wil dan denk je er ook niet over na, en, waarom zou je er over nadenken als je het niet wil.
Snapsie?

Ze zeggen ook, dat als zelfmoord eenmaal in je hoofd zit, het er ook

maar ontopic: NOOIT DUS, ik sterf graag natuurlijk als ik 128 ben

vrijdag 31 januari 2003 @ 16:16:29 #240
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_8206360
Op mijn motor (FZR1000 Genesis) met 260 tegen een talut aan rijden
Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
  vrijdag 31 januari 2003 @ 16:50:16 #241
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_8207181
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 02:16 schreef creepy_stalker het volgende:

[...]
Spring van een brug met een touw om je nek, je nek breekt dan dus je bent snel dood. Je moet wel snel zijn voordat je 'gered' wordt.

Waarschijnlijk trek je letterlijk je hoofd van je romp op deze manier. Er is dan niets meer aan te redden...
quote:
Een overdosis drugs van welke soort dan ook lijkt met niet aan te raden. Je bent er in elk geval een tijdje ontzettend ziek van voor je dood gaat (zie hiervoor deze website, over het algemeen ben je vrij goed te 'redden' als men je op tjid vind, en met een beetje pech loop je permanente psychische schade op.
quote:
Het is best wel op een redelijke manier te doen. Ga eerst een paar minuten met je onderarmen in een bak water met ijsklontjes om de huid gevoelloos te maken. Daarna met een scherp mes DIEP snijden, niet dwars maar schuin in de lengterichting. Daarna kan een warm bad helpen om de bloedstroom op gang te houden.
quote:
Lucht in je bloed helpt niet.(geen succesvolle gevallen van bekend).
Schijnt ook buitengewoon pijnlijk te zijn...
quote:
Electrocutie; schiet niet op met 220 volt.
Bijna alle installaties hebben tegenwoordig een aardlek-schakelaar die de spanning afschakelt zodra er meer dan 30 mA 'kwijtraakt'. Op dat moment heb je hooguit een paar brandwonden.

Ik kan uit ervaring vertellen (geen TS, per ongeluk!) dat de stroom niet eens zo heel erg zeer doet, alleen de verbrandingen achteraf zijn pijnlijk. Als je het voor elkaar krijgt om een flinke stroom door je hart te laten lopen (bijv. van je linker- naar je rechterhand) dan heb je best wel een kans van slagen!

quote:
Trein; werkt goed. Kies wel een snelle trein. Die heeft namelijk een kilometer nodig om te stoppen.
Een trein vind ik asociaal, daar zit een bestuurder in die het ziet gebeuren maar er niets aan kan doen...

nog wat gedachten
- (Aard)gas inademen werkt niet, dit is namelijk niet giftig meer tegenwoordig. Bovendien een risico voor anderen als er een explosie zou optreden

- Een RUIME plastic zak over je hoofd gaat ook redelijk. Het moet wel mogelijk blijven om te ademhalen, anders loop je meer kans op paniek. De zuurstof raakt vrij snel op, waardoor je bewusteloos raakt en uiteindelijk sterft.

- In Amerika (raar land overigens...) populair: Suicide by Cop. Koop een wapen, er hoeven niet eens patronen in te zitten, en bedreig daarmee een gewapende agent. Met een beetje geluk schiet hij je dood, dan hoef je het niet zelf te doen. Risico's -> niet dood maar (zwaar)gewond, celstraf...

vrijdag 31 januari 2003 @ 16:51:05 #242
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_8207194
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 09:42 schreef Cynic het volgende:
Adem heeeeeeeeeeeel lang inhouden?
Werkt niet.

Je raakt, als je het al volhoudt, bewusteloos en gaat dan weer ademhalen.

vrijdag 31 januari 2003 @ 16:54:55 #243
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_8207278
Mmmm, ik dacht altijd dat springen de oplossing (niet de oplossing, maar jullie begrijpen wat ik bedoel) zou zijn, maar een vriend van me zei: ja, en als je dan halverwege twijfelt?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_8261508
quote:
Hoe zou jij zelfmoord plegen?

Niet.

maandag 3 februari 2003 @ 21:57:53 #245
37518 M_a_T
tja....dat dan weer wel!
pi_8261530
quote:
Op maandag 3 februari 2003 21:56 schreef StonedKinG het volgende:

[..]

Niet.

t beste antwoord
-=Being beautiful is hard, but someone's gotta do it=-
pi_8261562
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 16:54 schreef ErikT het volgende:
Mmmm, ik dacht altijd dat springen de oplossing (niet de oplossing, maar jullie begrijpen wat ik bedoel) zou zijn, maar een vriend van me zei: ja, en als je dan halverwege twijfelt?
Heb ik dus gehad, ben achteraf blij dat ik 't niet gedaan heb. Gewoon niet doen en wachten tot de echte tijd komt
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_8261673
Ik denk dat ik het op geen enkele manier zou durven...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_8261736
boom,
takken, bladeren
neem uw licht, uit elke gedachte

boom
wortels, aderen
trek uw water, uit elk verzachtende

groei, totaan dat dak
groei, totaan dit dak
groei,

boom in mijn hoofd,
groei,
hoger en sterker desnoods

maar laat mij
zonder u
krimpen en sterven

inside-in
pi_8261758
Slangetje via de uitlaat van de auto naar binnen, auto starten en relaxen maar.

Hoewel, dat is niet zo shockerend.

It's easier to get forgiveness than permission.
  maandag 3 februari 2003 @ 22:13:32 #250
38241 c0rneel
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_8261865
ik denk dat als het daadwerkelijk zover is dat ik het niet kan.

wat aantrekkelijk lijkt
:heb laatst aan het stroom gehangen met mijn zelfbouw strobo. tis dat mijn pa er een extra aardlek in had gemaakt want anders kon ik dit nu niet typen

Get In, Sit Down, Shut Up & Hang On
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')