Ging primaquote:Op maandag 13 juli 2020 20:38 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is snel! Hoe ging het, hoe was de roze koek?

Ik zit precies op de helftquote:Op maandag 17 augustus 2020 16:33 schreef AirwiN het volgende:
100e donatie vandaag.Op naar de volgende 100.

Deze baasquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:37 schreef Anton91 het volgende:
Toevallig dat ik dit topic voorbij zie komenIk heb afgelopen donderdag (22 okt) een intake gehad en hoop zo snel mogelijk een oproep te krijgen dat alles goed is, dan kan ik ook beginnen met bloed doneren.

Als jij op geen andere manier (en bij voorbeeld 30 km fietsen valt voor mij daaronder) op de priklocatie kunt komen zou ik het beschouwen als noodzakelijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:17 schreef kuolema het volgende:
Zouden jullie nu met de trein gaan om te doneren? Is het als noodzakelijk te beschouwen?

Ja. Sanquin heeft je bloed hard nodig.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:17 schreef kuolema het volgende:
Zouden jullie nu met de trein gaan om te doneren? Is het als noodzakelijk te beschouwen?

quote:Op maandag 25 januari 2021 14:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als jij op geen andere manier (en bij voorbeeld 30 km fietsen valt voor mij daaronder) op de priklocatie kunt komen zou ik het beschouwen als noodzakelijk.
Er is sowieso geen verbod op treinreizen, je zult ook niet gecontroleerd worden. Behalve op de geldigheid van je vervoersbewijs dan
Thanks, ik ga het gewoon doen dan.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:04 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Ja. Sanquin heeft je bloed hard nodig.

wat was er vaag aan het verhaal/oproep?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 23:35 schreef Anton91 het volgende:
Morgen voor de tweede keer bloed doneren![]()
Had nog gebeld om te vragen wanneer ik weer zou kunnen doneren en of ze mij konden inplannen, maar kreeg een wat ik toen al vond vaag verhaal en toen ik dus uiteindelijk de utnodiging kreeg bleek dat ook wel. Wel jammer, maargoed.

Diegene aan de telefoon zij dat de oproepen al verzonden waren en dat ik niet ingepland kon worden (vroeg nog specifiek of hij mij misschien kon inplannen als er plek was, maar hij zei dat het vol was), terwijl ik dus een aantal dagen later gewoon een oproep kreeg en nog niemand ingeschreven was op de locatie waar ik ging doneren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:43 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
wat was er vaag aan het verhaal/oproep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |