SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Dat is hij ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat Fogel gewoon rijk was.
*mental note* Noors niet met Duits verwarren of ik krijg in Duitsland wel een héél donker biertje voorgezetquote:
Huh? Is dat zo?quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
*mental note* Noors niet met Duits verwarren of ik krijg in Duitsland wel een héél donker biertje voorgezet
Ik dronk onlangs deze:quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
*mental note* Noors niet met Duits verwarren of ik krijg in Duitsland wel een héél donker biertje voorgezet
Oh, en dank
woeiiiii dat ziet er goed uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik dronk onlangs deze:
[ afbeelding ]
Ik kan er wel een paar de link sturen. Zou niet de eerste keer zijn op zich.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou de TT nou Noren naar het topic lokken?
Hoge of lage?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou de TT nou Noren naar het topic lokken?
Dat zou ik wel drinkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik dronk onlangs deze:
[ afbeelding ]
Ik dronk laatst deze:quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik dronk onlangs deze:
[ afbeelding ]
Zoek niet verder, en kijk naar de post boven je.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik dronk onlangs deze:
[ afbeelding ]
Alleen uit nieuwsgierigheid. Ik vind het verder niet zo aantrekkelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |