Die van Berghuis was de lekkerstequote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:12 schreef tompsv18 het volgende:
Die penal van Angelino is zo’n beetje de slechtste ooit
Deed me denken aan die van Stam in 2000.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:12 schreef tompsv18 het volgende:
Die penal van Angelino is zo’n beetje de slechtste ooit
nee is altijd op maandagmorgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Morgenmiddag huldiging op de Coolsingel?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:13 schreef BadderHaring het volgende:
Proficiat Feyenoord. Naar jullie kunnen afgewacht en gezorgd dat PSV er niet doorheen kwam.
Terechte overwinning.
Mja nu heb je een sample van honderden penaltyseries op topniveau nodig om te concluderen of het beter is of niet.quote:
Ik vind het wel leuk hoe de druk telkens bij de andere partij ligt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:19 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Mja nu heb je een sample van honderden penaltyseries op topniveau nodig om te concluderen of het beter is of niet.
5 PRIJZEN JONGENquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoe de druk telkens bij de andere partij ligt.
Ik vind het niks. Als je mist, zoals PSV in dit geval in het begin, moet je daarna 2 strafschoppen achter elkaar nemen, heb je nog veel meer druk. Doe maar lekker het normale systeem.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoe de druk telkens bij de andere partij ligt.
Johan Cruijff schaalquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou zuip je maar klem om de Fruitschaal.
Beste speler ooit... mogen we even lachen! Hahahahahahahaquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Johan Cruijff schaal
de beste speler ooit in nederland
wtf met je fruitschaal
we gaat straks zien of al dat voetbal van ajax zoveel succes zal hebbenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een uitermate treurig niveau trouwens![]()
Opbouwend zijn beide teams zo matig.
Het voetbal van Ajax heeft absoluut meer potentie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we gaat straks zien of al dat voetbal van ajax zoveel succes zal hebben
Ik zeg dat het niet realistisch is...quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het voetbal van Ajax heeft absoluut meer potentie.
Verdedigen heeft meer met een goede organisatie te maken en een kwestie van goed druk zetten. Daarbij zegt het niet dat als je niet kan voetballen je meteen goed kan verdedigen, of dat als je kan voetballen je ook niet kan verdedigen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zeg dat het niet realistisch is...
zoveel mogelijk voetballende spelers opstellen is helemaal niet zo moeilijk voor geen enkele ploeg
het gaat om balans tussen aanval en verdedigen
Volgende edities de JC-schaal maar in China of Marokko spelen (lol)quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd lekker zo'n uitreiking in een kwart vol stadion.
En dan zeker eruit tegen Trencin in de vEL en op 30 punten achterstand van de kampioen, maar het seizoen is geslaagd (lol)quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:30 schreef bamibij het volgende:
5 prijzen in 3 jaar genot. Gouden periode.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan zeker eruit tegen Trencin in de vEL en op 30 punten achterstand van de kampioen, maar het seizoen is geslaagd (lol)
ik geloof in een kampioenschapquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan zeker eruit tegen Trencin in de vEL en op 30 punten achterstand van de kampioen, maar het seizoen is geslaagd (lol)
Daarvoor is jullie middenveld echt te pover om zo geparkeerde bussen van kleine clubs zoek te spelen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik geloof in een kampioenschap
als enige denk ik
van persie gaat straks gewoon weer op het middenveld spelen en jorgensen in de aanvalquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarvoor is jullie middenveld echt te pover om zo geparkeerde bussen van kleine clubs zoek te spelen.
Wat zegt het dan dat PSV daar niet van kon winnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:47 schreef Buitendam het volgende:
Dit is het meest matige elftal van Feyenoord wat ik in jaren heb gezien.
Dat PSV ook niet zo goed is als iedereen dacht na die voorbereiding met wat leuke overwinningen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat zegt het dan dat PSV daar niet van kon winnen.
Wij hebben gelukkig nog de hoop dat het met Jørgensen ipv Toornstra een stuk beter wordt.
Mwha, Hans maakt veel veel rare opmerkingen en vragen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:51 schreef hhh38 het volgende:
Van Bommel gaat zo vaak zuur doen in interviews dit seizoen, nu al zin in
Er zijn wel meer irritante interviewersquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, Hans maakt veel veel rare opmerkingen en vragen.
Ja, ik ben benieuwd of er nog wat groei in dat elftal komt, maar dit is niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat zegt het dan dat PSV daar niet van kon winnen.
Wij hebben gelukkig nog de hoop dat het met Jørgensen ipv Toornstra een stuk beter wordt.
Ziyech en Tadic op de flanken, mohhhhquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het voetbal van Ajax heeft absoluut meer potentie.
Ben je nou met je moffenharses voor Ajax?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ziyech en Tadic op de flanken, mohhhh
Dit is het enige beetje FC Twente dit jaar voor hem in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 21:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben je nou met je moffenharses voor Ajax?
Eén ervan zal dan wel op het middenveld staan en dan Neres op de flanken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ziyech en Tadic op de flanken, mohhhh
Schijtsysteem. Je zag Clasie omkijken omdat hij niet zeker wist of ze gewonnen hadden.quote:
Maar dat komt omdat Clasie de persoon is die everyting op zijn arm laat tatoeëren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 21:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Schijtsysteem. Je zag Clasie omkijken omdat hij niet zeker wist of ze gewonnen hadden.![]()
Gelukkig is het maar om de fruitschaal.
Clasie vindt de onderwerpen in Willem Wever al van aan astronomisch niveau. Hij heeft de interessant ogende bril van Willems nodig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 21:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Schijtsysteem. Je zag Clasie omkijken omdat hij niet zeker wist of ze gewonnen hadden.![]()
Gelukkig is het maar om de fruitschaal.
Nee lul, ik waardeer die spelers gewoonquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 21:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben je nou met je moffenharses voor Ajax?
Hopelijk doet Willems eens mee aan De Slimste Mens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 21:33 schreef Buitendam het volgende:
Avondje trivianten met Willems, Memphis en Clasie.
Genot.
Waarschijnlijk nog dommer dan Peet Pilliequote:Op zaterdag 4 augustus 2018 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk doet Willems eens mee aan De Slimste Mens.
dit is een potentiële kampioenselftalquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:47 schreef Buitendam het volgende:
Dit is het meest matige elftal van Feyenoord wat ik in jaren heb gezien.
Ik denk dat ze de Europa League gewoon weer gaan pakken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 21:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is een potentiële kampioenselftal
Vanaf nu wint Ajax alle prijzen in Nederland tot het volgende WKquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:08 schreef PSVCL het volgende:
Prijzen in NL sinds WK 2014:
Feyenoord - 5
PSV - 5
FC Groningen - 1
PEC Zwolle - 1
Vitesse - 1
Sparta - 0
Ajax - 0
als je 120 miljoen in 3 jaar uitgeeft mag je wel een keer een prijsje winnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf nu wint Ajax alle prijzen in Nederland tot het volgende WK
Volgend jaar komt er wel een dikke leegloopquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als je 120 miljoen in 3 jaar uitgeeft mag je wel een keer een prijsje winnen
ik had 2 maanden geleden al geroepen dat alle transfers zouden uitblijvenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar komt er wel een dikke leegloop
Wie dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik had 2 maanden geleden al geroepen dat alle transfers zouden uitblijven
wie is nou getransfereerd met een hoge afkoopsom? alleen kluivert en die janbakishtan
bij psv riepen ze ook dat er 5 weg gekocht zouden worden
allemaal bullshit
er moet echt wat bijzonders gepresteerd worden willen de europese clubs wat uit nederland kopen nu
wie watquote:
wie denk jequote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie riep er bij PSV dat er vijf spelers weggekocht zouden worden?
Bergwijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoet, Arias, Lozano en De Jong? Ik kom echt niet aan 5
Bergwijn en Isimat stonden ook in de belangstelling.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoet, Arias, Lozano en De Jong? Ik kom echt niet aan 5
Dan is het toch juist knap van PSV dat ze hun bepalende spelers binnenboord weten te houdenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wie denk je
badder onze grote vriend...
zelfs zoet zou een transfer maken
Zoet had ik ook wel zien vertrekken ja, Lozano nog niet echt tenzij hij een wereldWK had gespeeld maar dat viel ook wel mee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bergwijn en Isimat stonden ook in de belangstelling.
Ik had in elk geval verwacht dat er meer wisselingen zouden zijn dan alleen Brenet, Arias en van Ginkel.
Precies. Zoet en de Jong konden elders meer verdienen, maar bleven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het toch juist knap van PSV dat ze hun bepalende spelers binnenboord weten te houden
binnenboord houden....quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het toch juist knap van PSV dat ze hun bepalende spelers binnenboord weten te houden
Zoet had vorig jaar wel een goed jaar, maar toch sluimert er altijd nog wat onzekerheid bij hem door zijn uitstraling. Dus ik kan mij voorstellen dat veel grote clubs de gok niet wagen, al weet ik niet wat de vraagprijs is van PSV voor hem.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. Zoet en de Jong konden elders meer verdienen, maar bleven.
En ik denk dat iedereen uit dat rijtje dat had gekund, maar dat ze niet tevreden waren met de clubs die voor ze langskwamen.
Denk dat ze in ieder geval dit jaar redelijk simpel kampioen worden. PSV 2, Feyenoord 3, AZ naar de KK divisie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf nu wint Ajax alle prijzen in Nederland tot het volgende WK
Ja de huiskrant van Barcelona zet voor de grap Frenkie de Jong twee maanden lang op de voorpagina (lol).quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
binnenboord houden....
misschien gewoon de conclusie trekken dat er helemaal geen belangstelling is geweest...
allemaal sprookjesverhalen
net als die verhalen van de ligt en frenkie de jong
bij die psvers had ik het nog enigszins kunnen geloven na het kampioenschap....
maar de wekelijkse blunders van de ligt en verhalen van 40 miljoen...![]()
en frenkie de jong die 2 wedsrijden goed heeft gespeeld....
Ik heb er ook wel vertrouwen in wat dat betreft, maar goed het blijft voetbal en het is elf tegen elf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Denk dat ze in ieder geval dit jaar redelijk simpel kampioen worden. PSV 2, Feyenoord 3, AZ naar de KK divisie.
#nostradamus
Nederlands clubs kunnen helemaal geen biedingen boven de 20 miljoen weigerenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja de huiskrant van Barcelona zet voor de grap Frenkie de Jong twee maanden lang op de voorpagina (lol).
Misschien de conclusie trekken dat Ajax biedingen kan afwijzen omdat ze veel geld hebben en kampioen MOETEN worden dit jaar. En PSV die natuurlijk wil blijven concurreren en de CL in wil gaan om zo weer voldoende geld te genereren voor de toekomst.
Ajax welquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nederlands clubs kunnen helemaal geen biedingen boven de 20 miljoen weigeren
allemaal blufpraatjesquote:
Een bod van minder dan 20 miljoen op de ene speler (met een eenjarig contract) accepteren betekent niet dat je een bod van meer dan 20 miljoen op een andere speler niet kan weigerenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
allemaal blufpraatjes
Die marc overmars liegt ook alles bij elkaar
waarom hebben ze dat bod op kluivert dan niet geweigerd
als een speler weg wil dan wordt zo een transfer er gewoon door heen gedrukt want een speler kan in het buitenland 2x keer zoveel verdienen
of denk jij dat de salarissen van ajax evenhoog zijn als in spanje italie en engeland?
Omdat hij nog maar één jaar een contract had, ze voor dat geld een veel betere speler konden halen (Tadic) en hij al een interview had gegeven waar hij de hele club schoffeerde waardoor er dus geen werkbare situatie meer was.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom hebben ze dat bod op kluivert dan niet geweigerd
ja alles kan koffiekanquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een bod van minder dan 20 miljoen op de ene speler (met een eenjarig contract) accepteren betekent niet dat je een bod van meer dan 20 miljoen op een andere speler niet kan weigeren
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:56 schreef PSVCL het volgende:
Owja dit was vandaag ,, nu alweer vergeten
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:58 schreef PSVCL het volgende:
"prijs"niet eens een verlening .
afschaffen die handel
Jij geloofde ook niet dat Tadic zou komen, dus wat jij denkt boeit eigenlijk helemaal niets.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja alles kan koffiekan
maar ongeloofwaardige verhaal
De helft van de verhalen over al die transfers dient alleen maar om de kranten te vullen
als je op dit moment in europa kijkt naar grote transfers dan zie je duidelijk dat het allemaal spelers zijn van de grote voetballanden met spelers die al bij een grote club zitten en die al een paar jaar international zijn....
Waarom zou je voor een speler 40 miljoen betalen uit nederland met het risico dat die speler het niveau niet aankan in een zwaardere competitie
Ik denk dat het missen van 2 grote tornooien van het Nederlandse elftal ook een grote negatieve invloed heeft internationaal om spelers nog uit Nederland te halen.
Heel Europa weet inmiddels dat het niveau in de Nederlandse competitie bijna het niveau van Luxemburg wordt als dit zo doorgaat.
Sowquote:Op zondag 5 augustus 2018 00:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij geloofde ook niet dat Tadic zou komen, dus wat jij denkt boeit eigenlijk helemaal niets.
Mooie diss. Haalt het nog net niet bij de roast van Hoijtink door Akyol.quote:Op zondag 5 augustus 2018 00:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij geloofde ook niet dat Tadic zou komen, dus wat jij denkt boeit eigenlijk helemaal niets.
madquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:58 schreef PSVCL het volgende:
"prijs"niet eens een verlening .
afschaffen die handel
Die was ook goed jaquote:Op zondag 5 augustus 2018 00:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mooie diss. Haalt het nog net niet bij de roast van Hoijtink door Akyol.
Welke?quote:Op zondag 5 augustus 2018 00:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mooie diss. Haalt het nog net niet bij de roast van Hoijtink door Akyol.
Hoijtink zijn column vandaag ookquote:Op zondag 5 augustus 2018 00:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://twitter.com/ozcanakyol/status/1025502933687914496?s=21
Valt me op hoeveel mensen Hoijtink nog verdedigenquote:Op zondag 5 augustus 2018 00:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
IK ben niet er toch niet verantwoordelijk voor dat Tadic een draadje los heeft in zijn bovenkamer dat hij de beste competitie van de wereld verruilt voor de mickey mouse competitie van europa?quote:Op zondag 5 augustus 2018 00:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh, oh, oh. Je moet letterlijk met je vuisten op tafel slaan anders ben je geen leider. Die man blijft voor eeuwig in zijn eigen dogma's hangen, maar dan hebben wij wel weer wat om ons over te verbijten. Fijne cyclus.quote:Op zondag 5 augustus 2018 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoijtink zijn column vandaag ook
Wat is die Akyol toch een stijlloze sukkelquote:Op zondag 5 augustus 2018 00:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Trouw lezenquote:Op zondag 5 augustus 2018 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoijtink zijn column vandaag ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |