Hoezo die apartequote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:31 schreef BeamofLight het volgende:
Begreep ik nou goed Yasmin dat Die Ene van jou, de nogal-aparte-zeg-maar, gelogen heeft over zijn lengte ( 10 centimeter ) en dat jij dat prima vindt ??
Ben jij dan zo lang voor een vrouw?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo die aparte![]()
Ja begreep je goed. Staat er op zijn ID wel 1,82. Dus technisch gezien heeft die over 3 cm gelogenMaar geloof niet dat die 1.82 is.
En zoiets kan ik wel om lachen eigenlijk.
Nee. 1.72 maar het lijkt alsof die niet heel veel groter is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 19:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben jij dan zo lang voor een vrouw?
Doet er niet toe. De enige vraag nu is 'wordt er nog geneukt' en vervolgens wordt er dan via dm en pm veel gepraat over wie zich zogezegd heeft laten maken enzo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 19:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Komt het overeen met hoe je iedereen verwacht had?
Ga iemand anders vervelen met je deleteknop.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 19:23 schreef Samzz het volgende:
[Info]Jongens, houd nou eens op met dat slowchatten *zucht.[/info]
Nee. Topicpointer is heel duidelijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga iemand anders vervelen met je deleteknop.
Heb je inmiddels al leuke tindermatches?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga iemand anders vervelen met je deleteknop.
Er was niets offtopic aan mijn post. Doe normaal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Topicpointer is heel duidelijk.
De post waar je op reageerde is weg. Dus jouw post ook.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er was niets offtopic aan mijn post. Doe normaal.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
De post waar je op reageerde is weg. Dus jouw post ook.
Als je graag met Yasmin wil daten staat je dat vrij te vragen, verder.
Hmmm, geloof niet dat ik die heb. Ben hopeloos met flirtenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:19 schreef Yasmin23 het volgende:
En andere vraag:P
Wat zijn jullie ultieme flirttricks?
Ja same here. En geloof dat ik ze ook niet zo opvang.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, geloof niet dat ik die heb. Ben hopeloos met flirten. Zo ongemakkelijk
.
Niet meer gekeken. Denk het niet. Zo snel gaat dat niet. ;-).quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al leuke tindermatches?
Kom je vaak vrouwen tegen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet meer gekeken. Denk het niet. Zo snel gaat dat niet. ;-).
Ik functioneer beter als ik iemand naast me heb zitten.
Dat heb ik ook idd. Alleen heel duidelijke signalen pik ik op. Ben er te lomp voor denk ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja same here. En geloof dat ik ze ook niet zo opvang.
Al ben ik er beter in als ik het fake geloof ik. Maar je zal onbewust ook wel signalen uitstralen denk ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook idd. Alleen heel duidelijke signalen pik ik op. Ben er te lomp voor denk ik.
Die ik de moeite vind om aan te spreken? Neuh. Af en toe. Maar goed, is ook wel lastig. Vandaag de hele dag op het terras gezeten en dan zie je wel eens wat leuks zitten of langswandelen, maar aanspreken is dan ook weer zoiets..quote:
oh absoluut ja. Weet niet of je nog uit gaat? Daar is de setting waar meer geschikt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die ik de moeite vind om aan te spreken? Neuh. Af en toe. Maar goed, is ook wel lastig. Vandaag de hele dag op het terras gezeten en dan zie je wel eens wat leuks zitten of langswandelen, maar aanspreken is dan ook weer zoiets..
Tijdens een date of vooraf?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:19 schreef Yasmin23 het volgende:
En andere vraag:P
Wat zijn jullie ultieme flirttricks?
Oh wat schattigquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 20:27 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Tijdens een date of vooraf?
Ik hoorde gisteren dat ik overduidelijk aan het flirten was op de eerste date door een excuus te zoeken om diep in d'r ogen te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |