Kom dan ik mep jequote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vet stomme pruik heeft die gast op
Zin in ijsje. Heb je ijs? Ik heb pils. Kunnen we ruilenquote:
pilsquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zin in ijsje. Heb je ijs? Ik heb pils. Kunnen we ruilen
Hard en ruw plsquote:
heb alleen hamburgerquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zin in ijsje. Heb je ijs? Ik heb pils. Kunnen we ruilen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:49 schreef Vanillekwark het volgende:
pils
ijsjes
gewoon allebei hebben
Nee is 40 graden hierquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en als je hem uit zet kan je ook niet slapen
Ik was eigenlijk voor mayweather toen, ben daar toen de nacht voor wakker gebleven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom zijn wij altijd voor andere teams btw?
Echt high roller jij, big money spenderquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:49 schreef Vanillekwark het volgende:
pils
ijsjes
gewoon allebei hebben
Oh ja nee laat maar danquote:
Ja toen was ik nu weer net voor mcgregorquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk voor mayweather toen, ben daar toen de nacht voor wakker gebleven.
nee gewoon schultenbrau en raketijsjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt high roller jij, big money spender
Haha, prachtig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja toen was ik nu weer net voor mcgregor
[..]
nee gewoon schultenbrau en raketijsjes
Heb je ook een wit, plastic tuinstoeltje in je voortuin staanquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja toen was ik nu weer net voor mcgregor
[..]
nee gewoon schultenbrau en raketijsjes
Nee, twee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je ook een wit, plastic tuinstoeltje in je voortuin staan
Zucht 💩quote:
Juichen voor een negerquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk voor mayweather toen, ben daar toen de nacht voor wakker gebleven.
Gewoon in je bevlekte onderbroekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |