Lijkt me verstandiger dat jij het bij melk houdt nuquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:32 schreef UitStraling het volgende:
Twijfel tussen een glas whisky en een glas gepasteuriseerde melk
eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt me verstandiger dat jij het bij melk houdt nu
Bang dat ik onzin ga verkopen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op welke celebrity lijk jijquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Neem gepasteuriseerde melk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:32 schreef UitStraling het volgende:
Twijfel tussen een glas whisky en een glas gepasteuriseerde melk
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bang dat ik nog meer onzin ga verkopen?
Franziskanerquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
okok
help me nu beslissen. Cornona,desperados, of Franziskaner weissbier?
echt lastig hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Weet ik niet heb zelfs pics naar Haags gestuurd maar die weet het ook niet
Ik denk Britney spearsquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Geen zelfbeheersing.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gedaan, op, nog steeds zin in whisky
https://www.quizlet.nl/qu(...)r-succes-uitgebreid/quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:36 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles wat hierna komt is sowieso niet mijn schuld.
op jezelfquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik zou niet eens weten op wie ik lijk
Volgens hzaw ben ik geen leuke user dus echt betrouwbaar is die nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Volgens Hzaw lijk ik op Anna nooshin
Kat Von Dquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik denk Patricia paayquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
ja eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel meer iets voor catkiller he
Hij js alleen niet betrouwbaar tegen mensen die hij niet magquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:42 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Volgens hzaw ben ik geen leuke user dus echt betrouwbaar is die niet
Ik denk dat het meer een kwestie is van dat ik mij toen verveelde dan dat het echt moet, ik zie zelf trouwens ook niet zo goed op wie ik lijk, maar het is natuurlijk wel leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Oh wist niet dat je er zelf op moest lijken, nou weet ik niet welke gifjes ik nog kan gebruiken
Op wie lijk ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een kwestie is van dat ik mij toen verveelde dan dat het echt moet, ik zie zelf trouwens ook niet zo goed op wie ik lijk, maar het is natuurlijk wel leuk.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat toch niet zo over je heen zeiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |