SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on
wellicht dat Tadic en Ziyech er zelf uitgekomen zijn en Tadic dus pas het nummer overneemt als Ziyech weg is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:47 schreef Komakie het volgende:
Btw dat gedoe om dat rugnummer.
De afgelopen wedstrijden speelde Ziyech gewoon met 10 en Tadic met 11.
De discussie liep toch al even geleden? Wanneer gaan ze dat dan aanpassen?
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wellicht dat Tadic en Ziyech er zelf uitgekomen zijn en Tadic dus pas het nummer overneemt als Ziyech weg is.
Ajax heeft dit gister pas bekend gemaakt. Dus ik neem aan dat het per direct, aankomende wedstrijd, van kracht is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:47 schreef Komakie het volgende:
Btw dat gedoe om dat rugnummer.
De afgelopen wedstrijden speelde Ziyech gewoon met 10 en Tadic met 11.
De discussie liep toch al even geleden? Wanneer gaan ze dat dan aanpassen?
nee dat kan niet, de rugnummers zijn nu officieel, die deadline zal 1 augustus zijn of zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wellicht dat Tadic en Ziyech er zelf uitgekomen zijn en Tadic dus pas het nummer overneemt als Ziyech weg is.
jij bent echt het licht van FOKquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Nee het is heel volwassen van de leiding van ajax om zo met een speler om te gaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:36 schreef nickhguitar het volgende:
Wel grappig dat je dan pretendeert volwassen te zijn, maar je vervolgens wel druk maakt om een cijfertje wat achterop je shirt staat.
Ik snap dat sentiment wel, als je 14 jaar bent. Toen ik in de B1 speelde vond ik het ook leuk om bepaalde nummers op mijn rug te hebben. Als je als volwassen vent met kinderen de erkenning van een nummertje op je rug nodig hebt dan is dat tegen het zielige aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee het is heel volwassen van de leiding van ajax om zo met een speler om te gaan
Overmars zou Zyech wel even verkopen voor tientallen miljoenen..
Voor spelers is een rugnummer tegenwoordig big deal
waarom laat anders tadic in zijn contract zetten dat hij met nummer 10 wil spelen
als ik zyech was zou ik het gewoon niet pikken
Ja hee jij weet niet hoe werkt volgens mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:42 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik snap dat sentiment wel, als je 14 jaar bent. Toen ik in de B1 speelde vond ik het ook leuk om bepaalde nummers op mijn rug te hebben. Als je als volwassen vent met kinderen de erkenning van een nummertje op je rug nodig hebt dan is dat tegen het zielige aan.
Net alsof Tadic een neuk geeft om de commerciequote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja hee jij weet niet hoe werkt volgens mij
nummer 10 is in het voetbal gewoon een bijzonder nummmer
Dat wordt vaak gedragen door de beste speler in je team
Er zit gewoon een commercieel plus een prestige tintje aan
zo werkt het nu eenmaal in de grote mensenwereld
Klaas de man die weet hoe de grote mensenwereld werktquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja hee jij weet niet hoe werkt volgens mij
nummer 10 is in het voetbal gewoon een bijzonder nummmer
Dat wordt vaak gedragen door de beste speler in je team
Er zit gewoon een commercieel plus een prestige tintje aan
zo werkt het nu eenmaal in de grote mensenwereld
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Net alsof Tadic een neuk geeft om de commercieSchei toch uit. Het is gewoon haantjesgedrag wat niet best bij een andere doelgroep dan kinderen.
Ziyech moet gewoon een schop onder z'n verwende hol hebben. Verwende multimiljonairtjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja inderdaad
maar de praktijk is dat zyech nu gewoon boos is
hij draagt al jaren dat nummer bij ajax
het is zijn nummer
hij is 3 klasse beter dan tadic
dat jij er geen neuk om geeft ja dat is jou mening
maar dat wil niet zeggen dat een ander het niet belangrijk hoeft te vinden he
zonder zyech was ajax vorig seizoen achter Feyenoord geindigd....quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ziyech moet gewoon een schop onder z'n verwende hol hebben. Verwende multimiljonairtjes.
Ja dus? Dan mag je nog wel normaal doen. Moet toch niet gekker wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zonder zyech was ajax vorig seizoen achter Feyenoord geindigd....
Magnum Almond graag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat nou met die ijsjes Klaas? Reageer daar eens op? Een man een man, een woord een woord toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom heeft Zyech volgens jou geen recht op dat nummer?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja dus? Dan mag je nog wel normaal doen. Moet toch niet gekker worden'Hij doet dit, dus hij hij recht om ..'
Het gaat mij niet om Ziyech of Tadicquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom heeft Zyech volgens jou geen recht op dat nummer?
ZYech kan hier toch helemaal niets aan doen?
Het is de fout van de ajax leiding
Jij gaat zyech de schuld geven van iets waar hij ongewild in beland is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |