Spreekt Hulkenberg Nederlands?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Lijkt mij wel tof. Een Nederlands sprekend coureursduo.
Dat weet ik, stond in het officiële persbericht over de komst van RIC. Maar het zou wel leuk zijnquote:
Ik heb zelfs Ted Kravitz godver horen zeggenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:22 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
15% van alle F1 coureurs spreekt Nederlands (reken ik de paar woordjes van Vettel niet mee)
Geldt niet voor Toro Rosso dit jaar. Red Bull kan gebruikmaken van alles wat Toro Rosse nu al leert van / met Honda motoren dus ik denk dat dat mee zal vallen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:21 schreef Red_85 het volgende:
Wordt echt een heel groot overgangsjaar bij RBR volgend jaar. Zou me best kunnen voorstellen dat ze helemaal niets gaan presteren. Altijd heel tricky om van motoren te verwisselen, dan kan je geen grote dingen verwachten in het eerste seizoen.
Raar maar waar.
Dat verwachten ze dan ook niet. Horner noemt het ook een overgangsjaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:21 schreef Red_85 het volgende:
Wordt echt een heel groot overgangsjaar bij RBR volgend jaar. Zou me best kunnen voorstellen dat ze helemaal niets gaan presteren. Altijd heel tricky om van motoren te verwisselen, dan kan je geen grote dingen verwachten in het eerste seizoen.
Raar maar waar.
Ik kan me anders BrawnGP nog wel goed herinnerenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:21 schreef Red_85 het volgende:
Raar maar waar.
Red Bull ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat verwachten ze dan ook niet. Horner noemt het ook een overgangsjaar.
Maar ook voor RIC zal het enorm wennen zijn. Hij zal in het middenveld belanden en een stuk meer tegenstand krijgen dan nu..
Mwoah... "Zo goed als zeker"...quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:27 schreef wolfjeamadeus het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)nz-naar-mclaren.html
Nou hop
Ik wacht nog wel even op bevestigingen van de teams / coureurs voordat ik dit geloof. Kan me voornamelijk van RBR goed voorstellen dat ze eerst rustig al hun opties gaan afwegen, hoewel Gasly inderdaad de meest logische keuze zou zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:27 schreef wolfjeamadeus het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)nz-naar-mclaren.html
Nou hop
Klopt, maar Max is gewend aan tegenstand. De coureur die naast hem komt zitten ook (want die komt echt niet van Merc of Ferrari).quote:
Echt wel. Wel sullen voor ons fansquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zullen een hoop coureurs geschrokken zijn. Sainz ineens officieel zonder contract voor volgend jaar. Gepiepelt voor RIC. Ocon die niet naar Renault kan. Force India waar de situatie onduidelijk is...
Chaos alom
Wie heeft dat gezegd?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:39 schreef Justevo het volgende:
'Ik weet dat er nog veel te behalen valt bij het team van Renault voordat ze weer meedoen aan de top, maar ik ben erg onder de indruk van hun ontwikkeling de afgelopen twee jaar’
Uhm que?
Ze komen van helemaal nergens. Toen ze Lotus kochten was het een achterhoede team.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:39 schreef Justevo het volgende:
'Ik weet dat er nog veel te behalen valt bij het team van Renault voordat ze weer meedoen aan de top, maar ik ben erg onder de indruk van hun ontwikkeling de afgelopen twee jaar’
Uhm que?
Het is simpel. RIC wilde weg bij RBR. Liefst naar 1 vd 2 topteams. Die zeiden beide echter nee. Wat is the next best thing dan? Renault. Dus werd het Renault. RIC moet nu die keus goedlullen, dus krijg je dit soort praatquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:39 schreef Justevo het volgende:
Uhm que?
Haha inderdaad. Dit jaar is Renault idd the next best thing. Was afgelopen jaren af en toe ook wel anders. Renault zal zeker kunnen groeien, maar qua chassis en aërodynamica lopen ze echt nog een paar jaar achter op de Red Bull denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is simpel. RIC wilde weg bij RBR. Liefst naar 1 vd 2 topteams. Die zeiden beide echter nee. Wat is the next best thing dan? Renault. Dus werd het Renault. RIC moet nu die keus goedlullen, dus krijg je dit soort praat
Ik vind zelf Sainz een erg goede coureur.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:52 schreef Refragmental het volgende:
Had zelf niet verwacht dat Ric weg zou gaan bij RBR
Ben nu stiekem wel benieuwd wie het nieuwe lievelingetje zal worden van de fok f1 huistrollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |