Jazeker.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:24 schreef kuolema het volgende:
Weet iemand of Action schroevendraaiers heeft?
Ik ga wel gewoon even kijken morgen, misschien hebben ze in de winkel wel losse. Heb je die daar gezien?quote:
Ja ze hebben losse.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:26 schreef kuolema het volgende:
Wel een set online zie ik, maar dat zoek ik niet, ik heb alleen even een kruiskop nodig. Ben van plan later iets van betere kwaliteit te kopen dus wil er liever maar één.
Ja hoor ze hebben losse.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:28 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon even kijken morgen, misschien hebben ze in de winkel wel losse. Heb je die daar gezien?
Ze hebben idd losse, maar niet elk filiaal heeft (genoeg) voorraad.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:28 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon even kijken morgen, misschien hebben ze in de winkel wel losse. Heb je die daar gezien?
Mogelijk wel, dit was ooit een aanbiedingquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:39 schreef StateOfMind het volgende:
Weet iemand of ze bij de Action ook keuken/huishoud trapjes verkopen?
Met 2 (liefst 3) treden.
En wat kosten die?
Fourniturenwinkelquote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:58 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek deze sluiting, weet iemand of Action die heeft? Of waar anders?
So Low heeft deze sluitingen 4 voor ¤0,99. De Action heeft ze niet meer.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:58 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 17:25 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
So Low heeft deze sluitingen 4 voor ¤0,99. De Action heeft ze niet meer.
https://www.action.com/nl-nl/p/2keep-fruit--nut-bar-/quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:04 schreef Salina het volgende:
Weet iemand iets van het aanbod bij de Action? Is het vaak tijdelijk of niet?
Ik heb daar laatst lekker goedkope eiwitrepen en fruitrepen gekocht van het merk 2Keep.
Nu zag ik ze vorige week opeens niet meer in de schappen, en ook de prijzen waren verdwenen. Zijn ze dan helemaal weg of komen ze weer terug ooit?
Weet iemand iets van de Action, hebben ze vaker tijdelijk aanbod (zoals b.v. Aldi) of is er iets anders aan de hand?
Eiwitrepen waren pinda(kaas)smaak, 3 voor ¤ 1,29 dacht ik. Lekker goeiekoop. Niet superveel eiwit per reep, maar toch nog 12 gram per reep; weinig suiker/koolhydraten en weinig calorietjes, iets van 110 per reep.
Fruitrepen zijn van vijgen- en pruimensmaak, ook iets van 105-115 calories per reep.
Eiwitrepen zijn al op, dus kan ik niet tonen.
Fruitrepen en notenrepen kan ik wel tonen als daar behoefte aan is.
Ja, dat zijn de fruitbomen. Best lekker (met vijg, dadel en kaneel).quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:14 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl-nl/p/2keep-fruit--nut-bar-/
Deze?
Hadden ze die?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Sommige dingen zitten vast in het assortiment, sommige zijn na een week weer weg.
RIP KitKat pindakaas.
Ja een hele tijd geledenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:31 schreef Salina het volgende:
[..]
Hadden ze die?
Ik ben dol op pindakaas.
Ik moet eens wat vaker naar de Action gaan, ik kom er bijna nooit, alleen omdat de winkel een paar honderd meter van mij vandaan is kom ik er nu wel eens.
Ah, die van Reese. Die heb ik vorige week nog gekocht bij de Jumbo, van die cupjes met chocolade en pindakaasvulling.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja een hele tijd geledenZe hadden laatst nog wel Reese's Pieces, die hebben ze bij de Xenos ook. Ook met pindakaas
En een soort losse chocolaatjes met pindakaasvulling maar die vond ik niet zo lekker.
Ze hebben weer KitKat met pindakaasquote:Op dinsdag 21 juli 2020 12:31 schreef Salina het volgende:
[..]
Hadden ze die?
Ik ben dol op pindakaas.
Ik moet eens wat vaker naar de Action gaan, ik kom er bijna nooit, alleen omdat de winkel een paar honderd meter van mij vandaan is kom ik er nu wel eens.
Lekker. Maandagmorgen even kijken denk ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben weer KitKat met pindakaas
Of van een oude rugzak afslopenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:58 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.elga-best.com/nl/gespen-en-sluitingen.html?p=6quote:Op zaterdag 18 juli 2020 13:58 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |