Ik vind Rituals altijd wel fijnquote:Op donderdag 6 september 2018 19:12 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje erg vroeg maar ik zie net dat ze een adventskalender in de stijl van Rituals hebben. Heeft iemand hem al gezien? Zijn het fijne producten?
Een maand cadeautjesquote:Op donderdag 6 september 2018 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Rituals altijd wel fijnga deze vast halen als cadeautjes denk ik.
Ja maar zoiets voor mezelf kopen vind ik ook zo raarquote:Op donderdag 6 september 2018 20:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat is niet duur!Maar echt zo'n product wat ik absoluut niet nodig heb en toch wil hebben
Koop jij nooit cadeautjes voor jezelf?quote:Op donderdag 6 september 2018 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar zoiets voor mezelf kopen vind ik ook zo raar
Iets te vaakquote:Op donderdag 6 september 2018 20:24 schreef Poes. het volgende:
[..]
Koop jij nooit cadeautjes voor jezelf?
Hier lagen er vanmorgen nog een stuk of 8 (Rotterdam LageLand) (eentje voor de puberdochter gehaald, die is de lego en playmobil-kalenders wel ontgroeidquote:
Vanmorgen zag ik ze nog in de action in Utrecht hoog catharijnequote:
quote:Op dinsdag 18 september 2018 17:49 schreef VKV het volgende:
Echt een koopje bij de Action die kalender, check dithttps://www.bol.com/nl/p/(...)DdQ.1.2.ProductTitle
Die is niet van Rituals toch?quote:Op dinsdag 18 september 2018 17:20 schreef Poes. het volgende:
Rituals kalender is vanaf morgen in de weekaanbieding voor ¤8,88
Oh verrek, ik heb (toen) over ''in de stijl van'' heen gelezenquote:Op dinsdag 18 september 2018 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is niet van Rituals toch?
quote:Op dinsdag 18 september 2018 17:20 schreef Poes. het volgende:
Rituals kalender is vanaf morgen in de weekaanbieding voor ¤8,88
Maar die van Bol.com is wel dezelfde als die van de Action. Wat kost ‘ie bij Bol? (ik zie geen prijs meer staan omdat Bol ‘m niet kan leveren)quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh verrek, ik heb (toen) over ''in de stijl van'' heen gelezen
-Edit- maar die van bol.com is ook niet van Rituals.
O, bij mij wel, 29,95quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:23 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Maar die van Bol.com is wel dezelfde als die van de Action. Wat kost ‘ie bij Bol? (ik zie geen prijs meer staan omdat Bol ‘m niet kan leveren)
Ja dat is lullig. Vaak komen de nieuwe producten wel in de weekaanbieding, duurt soms een paar weken.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:21 schreef valentijn101 het volgende:
[..]![]()
grrrr ik heb er in Belgie ¤10,95 voor moeten betalen
![]()
Ik ben er nog braaf vanaf gebleven. Ik verwacht dat de kwaliteit niet zo zal zijn als rituals maar het is dan ook een groot prijsverschil. Slecht zal het vast niet zijn. Verkoop Action sommige dingen van de SPA Collectie niet ook gewoon los?quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dat is lullig. Vaak komen de nieuwe producten wel in de weekaanbieding, duurt soms een paar weken.
Heb jij hem speciaal voor de kerst of heb je hem al opengemaakt? Ben wel benieuwd naar de kwaliteit.
Geen idee, ik koop die meuk nooitquote:Op dinsdag 18 september 2018 18:42 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik ben er nog braaf vanaf gebleven. Ik verwacht dat de kwaliteit niet zo zal zijn als rituals maar het is dan ook een groot prijsverschil. Slecht zal het vast niet zijn. Verkoop Action sommige dingen van de SPA Collectie niet ook gewoon los?
ja.quote:Op vrijdag 21 september 2018 09:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
Weet iemand of ze bij Action van die oranje veiligheidshamertjes voor in de auto hebben?
Grappig. Iemand al ergens een adventskalender voor mannen tegen gekomen?quote:Op zondag 7 oktober 2018 07:15 schreef Poes. het volgende:
https://allefolders.nl/ac(...)-9933-750ebae3cbf7/0
Naast de ''Rituals'' kalender is er nu ook eentje van Max 'n More, vol make-up en andere beautyproducten. Vanaf woensdag in de weekaanbieding.
Met bier en frikandellen?quote:Op zondag 7 oktober 2018 16:11 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Grappig. Iemand al ergens een adventskalender voor mannen tegen gekomen?
Liever zonder frikandellen. Maar bier of andere drank is een idee. Of verzorgingsproducten of chocolade of iets anders leuks.quote:
Ik ben ooit eentje tegengekomen met kleine flesjes drank, maar ik zou echt geen flauw idee hebben hoewatwanneer..quote:Op zondag 7 oktober 2018 16:22 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Liever zonder frikandellen. Maar bier of andere drank is een idee. Of verzorgingsproducten of chocolade of iets anders leuks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |