Tnx voor de infoquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Beter! Ze gaan erg hard hier. Elke dag één momenteel.
tquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Helaas, geen muizenvallen meer bij de Action. Ze zitten alleen in het zomerassoriment.
Welkoop / Boerenbondquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Helaas, geen muizenvallen meer bij de Action. Ze zitten alleen in het zomerassoriment.
hebben ze nietquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:53 schreef Ole het volgende:
Demn wil gewoon goedkoop toetsenbord. Morgen naar de grote action dan maar
ooh, dat is dan nieuw, ken alleen die halve witte via bluetoothquote:Op maandag 31 augustus 2020 07:54 schreef blackmirror het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl-nl/p/battletron-toetsenbord-3/
Ze hebben ook een tijdje niet RGB toetsenborden gehad voor 3,95 (geen idee of ze die nog hebben eigenlijk) en ook hebben ze een tijdje een Logitech setje van muis en toetsenbord besteld voor een prijs van rond een tientje. (ook geen idee van of ze die nog ergens hebben)quote:Op maandag 31 augustus 2020 11:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, dat is dan nieuw, ken alleen die halve witte via bluetooth
Heb je ook gekeken bij die dure of wil je de goedkopere?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:03 schreef blackmirror het volgende:
Iemand nog zwarte stoffen mondkapjes zien liggen in Action? De laatste keer dat ik er keek waren ze uitverkocht maar ik weet niet of ze dit weer aanvullen of dat het eenmalige aanbieding was?
En waarom is dit topic dood? Heeft echt helemaal niemand wat te melden?
Ik heb er vorige week 4 kunnen bemachtigen. (in het blauw en nu met een neusstrip er in) ik denk dat ze wel aangevuld worden maar ze zijn snel weer weg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:03 schreef blackmirror het volgende:
Iemand nog zwarte stoffen mondkapjes zien liggen in Action? De laatste keer dat ik er keek waren ze uitverkocht maar ik weet niet of ze dit weer aanvullen of dat het eenmalige aanbieding was?
Ik kom door corona echt 95% minder in winkels. Sinds maart. Normaal loop ik altijd wel even binnen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:03 schreef blackmirror het volgende:
Wij hebben nu een XL action incl. zelfscanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom door corona echt 95% minder in winkels. Sinds maart. Normaal loop ik altijd wel even binnen.
Omdat ik er sinds maart 2 keer ben geweestquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:03 schreef blackmirror het volgende:
Hier ook sinds kort, echt super!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:59 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Wij hebben nu een XL action incl. zelfscan![]()
Echt een verademing, nu kan ik weer lekker snel in en uit.
Wat bedoel je met dure of goedkope? Ik heb het over de stoffen herbruikbare mondmaskers, verkopen ze meerdere in verschillende prijzen dan? Datgene waarover ik werd getipt was 2 euro per stuk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb je ook gekeken bij die dure of wil je de goedkopere?
Zonde maar wel begrijpelijk. Kom zelf ook iets minder vaak in winkels in algemeen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom door corona echt 95% minder in winkels. Sinds maart. Normaal loop ik altijd wel even binnen.
Tssssss.... Ga als de wiederweerga naar de plaatselijke Action en je mag pas terugkomen nadat je een kassabon kan laten zien. We moeten met zijn allen Action door deze moeilijke tijd heen helpen en hun zakjes blijven vullen met onze kleingeld (en onze kasten met hun zooi).quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik er sinds maart 2 keer ben geweest
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:59 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Wij hebben nu een XL action incl. zelfscan![]()
Echt een verademing, nu kan ik weer lekker snel in en uit.
Gaat mij niet snel genoeg, er worden ook geen goede rijen met voldoende afstand gecreëerd voor de zelfscankassa's en staan ze vaak in groepjes bij elkaar te wachten op hun beurt. De gewone kassa is stukken sneller en er wordt prima afstand gehouden.quote:
Geen last van hier, er staat meestal niet meer dan één persoon bij die zelfscan en een rij bij de kassa.......quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:32 schreef blackmirror het volgende:
Gaat mij niet snel genoeg, er worden ook geen goede rijen met voldoende afstand gecreëerd voor de zelfscankassa's en staan ze vaak in groepjes bij elkaar te wachten op hun beurt. De gewone kassa is stukken sneller en er wordt prima afstand gehouden.
¤0,99 https://www.action.com/nl-nl/p/katoenen-mondkapje/quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:27 schreef blackmirror het volgende:
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 22:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dure of goedkope? Ik heb het over de stoffen herbruikbare mondmaskers, verkopen ze meerdere in verschillende prijzen dan? Datgene waarover ik werd getipt was 2 euro per stuk.
Ik vind zo'n zelfscan alleen praktisch als ik maar drie dingetjes heb ofzo. Hier bij de supermarkt ook. Sta je daar een week aan boodschappen te scannen op een kleine ruimte met alle karren er nog bij. (Geen handscanners, zal eens kijken hoe dat met de app werkt)quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:32 schreef blackmirror het volgende:
[..]
[..]
Gaat mij niet snel genoeg, er worden ook geen goede rijen met voldoende afstand gecreëerd voor de zelfscankassa's en staan ze vaak in groepjes bij elkaar te wachten op hun beurt. De gewone kassa is stukken sneller en er wordt prima afstand gehouden.
Via de app is echt ideaal, hier weigeren de handscanners nog wel eens en dan sta je een kwartier lang (overdrevenquote:Op zondag 18 oktober 2020 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind zo'n zelfscan alleen praktisch als ik maar drie dingetjes heb ofzo. Hier bij de supermarkt ook. Sta je daar een week aan boodschappen te scannen op een kleine ruimte met alle karren er nog bij. (Geen handscanners, zal eens kijken hoe dat met de app werkt)
ontsmet je die handscanner dan ook?quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:02 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Via de app is echt ideaal, hier weigeren de handscanners nog wel eens en dan sta je een kwartier lang (overdreven) op een barcode te richten.
Met mijn telefoon geen probleem, gaat veel sneller en handig ook met betalen.
Even wat anders: bij de Jumbo verkopen ze ook zwarte stoffen mondkapjes. Wellicht heb je daar succes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:03 schreef blackmirror het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |