Waar kan je dit boek kopen?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
We hebben nog flink wat plekken vrij in het hotel dit weekend.
- Zitten jullie al vol?
- Wat is dat voor wijn?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
We hebben nog flink wat plekken vrij in het hotel dit weekend.
- Zitten jullie al vol?
Noem ze eens.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
Ik begin mijn mening toch enorm bij te stellen over Nadia. Maandag was leuk omdat het fris en nieuw was maar ik zie nu al veel ergerpuntjes.
Waarom?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hahaha zullen wel weer wat mensen viesmad zijn hierom.
quote:
Geen sfeer kunnen creëren, geforceerde opmerkingen en ik heb het idee dat zij niet helemaal haarzelf is.quote:
Vind ik ook allemaal. Maar veel is ook perceptie. Zijn we niet te streng?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen sfeer kunnen creëren, geforceerde opmerkingen en ik heb het idee dat zij niet helemaal haarzelf is.
Ja vind ik ook. Doet het prima voor een eerste week.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 00:16 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind het wel lekker wegkijken. Kan wel wat beter maar ze moet er misschien nog wat inkomen. Het gaat haar beter af dan M.
Wie zegt dat Nadia meer dan een jaar krijgt, bij de NPO lig je er heel snel uit als hun paradepaardje de talkshow slecht scoort in kijkcijfers. En eerlijk gezegd vind ik haar tot nu toe nog niet echt interessant. Ik vraag me af hoe ze een gesprek zal aan gaan met Stef Blok, of kan zij de teflon laag van Mark Rutte stuk krijgen en hem echt dat laten zeggen wat hij denkt. Ik vind Nadia iets te licht voor deze positie. Gasten die wat uit te leggen hebben vrezen haar denk ik niet, dat hadden ze wel bij Eva of bij Pauw.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat komt nog wel. Jinek was in d'r eerste jaar was nog veel slechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |