JAAAAAAAAquote:Op donderdag 9 augustus 2018 23:55 schreef JanCees het volgende:
DENNIS SCHOUTEN NIEUWE VERSLAGGEVER VERONICA INSIDE
932 of zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 16:44 schreef Doublepain het volgende:
Welk nummer zit Veronica?? Voordat ik straks als een gek zoek en alles mis
Dank.quote:
Die schijtlolligheden horen er blijkbaar bij (zie hun social media de laatste jaren). In die lijn past hij prima erbij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:06 schreef T3hTommay het volgende:
Ik wilde hier iets naars typen over SE Fireworks en die pleuris-Dennis, maar ik laat het maar achterwege.
Degene die die combinatie bedacht heeft kan de pot op, dat wel.
edit: of hij gaat zich alleen met schijtlolligheden bemoeien en niks tijdens het programma doen, dan is het gewoon een nog kuttere Simon die voor de rest niet boeit.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Is er al een Voetbal Inside topic?
YESSSSS IK ZEI HET TOCH!!quote:Op donderdag 9 augustus 2018 23:55 schreef JanCees het volgende:
DENNIS SCHOUTEN NIEUWE VERSLAGGEVER VERONICA INSIDE
Zodra voetbal cabaret wordt, haak ik af.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die schijtlolligheden horen er blijkbaar bij (zie hun social media de laatste jaren). In die lijn past hij prima erbij.
Niet echt, want hij blijft ook gewoon voor PowNews dingen doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 07:23 schreef Ingolstadt het volgende:
DennisGod. Goede keuze. RIP PowNews wel nu.
Ik weiger ook om wedstrijden van Feyenoord te kijken, ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 06:35 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Zodra voetbal cabaret wordt, haak ik af.
Van Hanegem past uitstekend bij Harry Mens en daar is alles ook mee gezegd.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 20:41 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zou Van Hanegem op de plek van Derksen werken? Koert, De Mos, Van Duren/Knipping/Krabbie/Boskamp en Van Hanegem, dat moet toch best een vermakelijk programma opleveren?
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 17:20 schreef wollah het volgende:
Hopelijk tyft die kut Gijp eens op met zijn irritante neplach en uitgekauwde grappen. Vervelend depressief mannetje is het. Vindt zichzelf helemaal geweldig maar heeft niet door dat half Nederland die idioot uitkotst en hoopt dat ie optyft.
Willem is al een tijdje seniel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Hanegem past uitstekend bij Harry Mens en daar is alles ook mee gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |