Welke kijk je? Ze staan er toch niet allemaal op?quote:Op zondag 23 september 2018 16:30 schreef ato het volgende:
Ik ben nu pas alle Marvel films aan het kijken op Netflix, ik had wel eens een film gezien.
Maar ik zie nu pas de rode draad erin, ofwel de opmars van The Avengers.
Nee klopt. Iron man 2 en 3 staan er op, Guuardian galaxy volume 2, Thor deel 2 en The Avengers 1 en 2.quote:Op zondag 23 september 2018 17:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Welke kijk je? Ze staan er toch niet allemaal op?
Ik wil de orginele spiderman films kijken, die vond ik zo briliant..quote:Op zondag 23 september 2018 18:02 schreef ato het volgende:
[..]
Nee klopt. Iron man 2 en 3 staan er op, Guuardian galaxy volume 2, Thor deel 2 en The Avengers 1 en 2.
Ik heb de nieuwste The Avengers al verleden week gezien op Videoland.
Heerlijke films.
Infinityquote:Op zondag 23 september 2018 18:09 schreef KingRadler het volgende:
Welke film kan je beter eerst kijken Infinity War of Ant-man and the Wasp?
En als je ant man hebt gezien, blijven zitten tot na de credits scenesquote:Op zondag 23 september 2018 18:09 schreef KingRadler het volgende:
Welke film kan je beter eerst kijken Infinity War of Ant-man and the Wasp?
Zoals vrijwel elke Marvel dusquote:Op zondag 23 september 2018 18:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
En als je ant man hebt gezien, blijven zitten tot na de credits scenes
quote:Op vrijdag 21 september 2018 11:37 schreef MCPO het volgende:
Iron Fist is ook voor mij de zwakste broeder in het geheel van Netflix Marvel series:
Voor mij is de volgorde: Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage en Iron Fist.
Een paar dingen die mij opviel/irriteerde aan het 2de seizoen van Iron Fist:Hier ben ik het volledig mee eens. Iron Fist is heel matig gedaan en lijkt afgeraffeld tegen over die andere drie van The Defenders. Zowel seizoen 1 als 2 zijn veel zwakker dan van de overige helden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Draait hier zelfs nog in de bios.quote:Op zondag 23 september 2018 21:37 schreef KingRadler het volgende:
Moet wachten op Blu ray voor Ant-man/Wasp Via een piraat staat ie er ook niet op.
Ook afgekeken. Misschien dat het is omdat dit seizoen Iron Fist zoveel beter is dan het eerste en het tweede seizoen Jessica Jones zo'n tegenvaller was ten opzichte van het eerste maar ik was toch erg positief verrast.quote:Op zondag 23 september 2018 20:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hier ben ik het volledig mee eens. Iron Fist is heel matig gedaan en lijkt afgeraffeld tegen over die andere drie van The Defenders. Zowel seizoen 1 als 2 zijn veel zwakker dan van de overige helden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
O echt?quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:41 schreef Karstman het volgende:
[..]
Stuk voor stuk erg goed. Kingfish, Stephen Marley, hoogtepunt vond ik KRS-One!
Hip Hop royalty en een van de grondleggers van het genre die een van de nummers uit die begintijd die ook nog eens relevant is voor de serie ten gehore brengt...quote:Op maandag 24 september 2018 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O echt?
Ik vond die KRS-One echt een soort simple sinterklaasrijmpje opdreunen. Dat vond ik noue cht helemaal niksMaar wel leuk dat ze de Harlem's paradise volstoppen met relevante artiesten op dat gebied dan.
Elektra?quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hellcat.
De verkeerde kat inderdaad, maar wel praktischer ja. Aangezien ze die al hebben in de Defenders reeks en Black Cat een Spiderman character is (en waarvan Sony al iets probeert te maken). Dat gaat m dus nooit worden. Dus best goede optieDan hebben ze de 3 side-chicks uit de Defender reeks.
Misty uit Luke Cage
Colleen uit Iron Fist
HellCat uit Jessica Jones
Alleen Daredevil had er geen.
Dat had ik met de Flash en Arrow. Ik heb geen haast met de rest. Daredevil wel weer benieuwd naar.quote:Op maandag 24 september 2018 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Inmiddels Luke Cage klaar (minder een "opgave" dan seizoen 1) en begonnen net Iron Fist. Hopelijk op tijd klaar voor S3 van Daredevil. Begin het toch steeds meer een "moetje" te vinden omdat ik ze wil volgen (als onderdeel van t MCU en serie universum), dan dat ik echt enorm van de series geniet.
Hoe zat het ook alweer, het idee was toch dat zij aan het einde van Defenders dood was?quote:
quote:Op maandag 24 september 2018 22:38 schreef Karstman het volgende:
[..]
Hoe zat het ook alweer, het idee was toch dat zij aan het einde van Defenders dood was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet ook niet meer precies hoe dat eindigde. Misschien voor DD S3 de laatste ep van Defenders nog eens kijken
quote:Op dinsdag 25 september 2018 12:47 schreef planethugo het volgende:
[..]goed punt of ten minste even de synopsis lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet ook niet meer precies hoe dat eindigde. Misschien voor DD S3 de laatste ep van Defenders nog eens kijken"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
quote:Op maandag 24 september 2018 09:10 schreef Karstman het volgende:
[..]
Nog even over de laatste scene:Ward geeft eigenlijk het antwoord al in die scene.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Comic SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guardians 2 zeker, matige film.quote:Op woensdag 26 september 2018 14:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Guardians en een leeg gevoel?
Geen last van gehad.quote:Op woensdag 26 september 2018 14:52 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Guardians 2 zeker, matige film.
Ik vond het een leuke film.quote:Op woensdag 26 september 2018 14:52 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Guardians 2 zeker, matige film.
Beide guardians hebben meer bezieling dan het gros van de Marvelfilms.quote:
Ik vind het zelfs een van de leukste Marvel films tot nu toe. Sowieso vind ik de meer recentere marvel films heel wat leuker dan de Iron Mans, of eerdere Hulk/Thor (al was Ragnarok wel top).quote:
Voor mij persoonlijk vind ik de latere ook leuker dan de eerdere. er komt steeds meer fantasie in, en dat is wat me altijd trok aan comics. Ik hoef geen realismequote:Op woensdag 26 september 2018 22:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs een van de leukste Marvel films tot nu toe. Sowieso vind ik de meer recentere marvel films heel wat leuker dan de Iron Mans, of eerdere Hulk/Thor (al was Ragnarok wel top).
Er is geen enkel goed teken meer over qua Gambit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 15:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
X-Men Dark Phoenix is uitgesteld van februari 2019 naar juni 2019 en Gambit gaat van 2019 naar 2020. Over New Mutants is niets gezegd, die blijft op zijn plekje of ze zijn bij Fox gewoon vergeten dat ze die film ook nog hadden gemaakt.
Altijd een goed teken!
Vanwaar die haat? Alsof hij het in de soep laat lopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is geen enkel goed teken meer over qua Gambit.
Nu schijnen ze er een romantiosche komedie van te willen maken.
Ik wil zo graag dat Channing tatum zijn tengels van dat project afhaalt.... wat een fucking blamage is dat aan t worden zeg.
Fox is overgenomen toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is geen enkel goed teken meer over qua Gambit.
Nu schijnen ze er een romantiosche komedie van te willen maken.
Ik wil zo graag dat Channing tatum zijn tengels van dat project afhaalt.... wat een fucking blamage is dat aan t worden zeg.
Ten eerste zie ik hem verre van Gambit. Ik vind t A geen goede acteur en B geen geschikte acteur voor deze rol. Ten tweede lijkt t project (wat onder zijn leiding staat) al jaren niet van de grond te komen. En rten derde wordt t nu ineens een romantische komedie. Wtf?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vanwaar die haat? Alsof hij het in de soep laat lopen.
Gambit, srs.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten eerste zie ik hem verre van Gambit. Ik vind t A geen goede acteur en B geen geschikte acteur voor deze rol. Ten tweede lijkt t project (wat onder zijn leiding staat) al jaren niet van de grond te komen. En rten derde wordt t nu ineens een romantische komedie. Wtf?
Redenen genoeg voor mij.
Zeker omdat gambit 1 van mijn favo personages is.
Dit is sarcasme toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 07:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eerste reacties op Venom zijn grotendeels negatief, dat zag niemand aankomen.
Je weet dat Gambit niet gay is hequote:Op woensdag 3 oktober 2018 09:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten eerste zie ik hem verre van Gambit. Ik vind t A geen goede acteur en B geen geschikte acteur voor deze rol. Ten tweede lijkt t project (wat onder zijn leiding staat) al jaren niet van de grond te komen. En rten derde wordt t nu ineens een romantische komedie. Wtf?
Redenen genoeg voor mij.
Zeker omdat gambit 1 van mijn favo personages is.
Whyquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:42 schreef planethugo het volgende:
reviews zijn idd wel erg vernietigend. Morgen ga ik het zelf gewoon zien.
vue moviepass dus onbeperkt kijken en zoveel is er laatste tijd niet uitgekomenquote:
Welnee, de X-Babies, DIE waren pas ergquote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gambit, srs.
Die gozer is net als Cable alles wat er mis is met de jaren 90 op stripgebied.
Nog net niet zo erg als Adam X the X-Treme.
Omdat je anders niet mee mag zeiken als je t niet zelf gezien hebt, that's whyquote:
Ik ben voor M-Day al afgehaakt qua lezen (ik geloof ergens na Phalanx en Onslaught and Age of Apocalypse) en volg nog af en toe summaries online.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
na the 90's ging het helemaal mis met de x-men en marvel comics in het algemeen m-day en daarna van event naar event zonder opbouw.
all new all different tot het volgende event drie maanden later.
Gambit is door die cartoon ook mijn favoriet hij is populair om te haten nu maar elke keer als een nieuwe x-men serie niet loopt laten ze hem langskomen meestal 6 issues in en zetten ze hem op de cover.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben voor M-Day al afgehaakt qua lezen (ik geloof ergens na Phalanx en Onslaught and Age of Apocalypse) en volg nog af en toe summaries online.
Ben dus wel echt een 90's superheld lezer, en vandaar ook Gambit.
Plus natuurlijk de cartoon destijds, dus dan hebben die karakters al een streepje voor.
Ik vond Antman 2 prima en die heeft t volgens mij qua recenies en opbrengsten ook best prima gedaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:06 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Ik had al verwacht dat venom kut zou zijn toen ik de trailers zag. Totaal niet verbaasd over de slechte reviews.
Ant-man 2 was ook behoorlijk teleurstellend trouwensmaarja, 3 van de 4 schrijvers van deel 1 waren er niet meer voor deel 2, dus was te verwachten. Zag t ook al aankomen toen ik de tweede trailer zag.
/shrug dat zegt me niet zoveel. ik moet geloof ik maar een review ding gaan doen op youtube ofzo en daar goed uiteenzetten waaróm ik iets kut vindquote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Antman 2 prima en die heeft t volgens mij qua recenies en opbrengsten ook best prima gedaan.
En dan wel vooraf he, zodat we achteraf inderdaad allemaal kunnen zien dat je t goed voorspeld hadquote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:30 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
/shrug dat zegt me niet zoveel. ik moet geloof ik maar een review ding gaan doen op youtube ofzo en daar goed uiteenzetten waaróm ik iets kut vind
Fox is effectief Marvel nu...quote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:03 schreef KingRadler het volgende:
Fox en Sony zijn langzaam Marvel compleet aan het afbreken.
Ze moeten eens wat zorgvuldiger mee omgaan.
Dat was jaren 80.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee, de X-Babies, DIE waren pas erg
Als ik goed zoek kan ik misschien nog wel de youtube comments op de trailers terugvindenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan wel vooraf he, zodat we achteraf inderdaad allemaal kunnen zien dat je t goed voorspeld had
onzinquote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je anders niet mee mag zeiken als je t niet zelf gezien hebt, that's why
Vergeet niet dat New Line met een extreme gok in 1998 met Blade een jaar na de doodsteek voor het genre met Batman and Robin bewees dat een iets rauwere versie van strips prima kon werken. Zonder Blade geen X-men, geen Batman Begins, geen MCU.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
mwah Sony en Fox kwamen wel met Spider-man 1 en 2 en x-men 1 en 2 wat prima films waren waardoor Marvel nu zelf die films kan maken.
Absolute waarheid, ze hebben ook zelf van Spider-man 3 een ramp van een film gemaakt door zich tegen alles aan te bemoeien.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:29 schreef MMaRsu het volgende:
Ja hoelang is dat geleden man, meer dan 10+ jaar inmiddels. Alles daarna is absolute bagger geweest. De filmdivisie van Sony is tergend slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:03 schreef KingRadler het volgende:
De geruchten zijn waar over Venom....
Niet klikken als je film nog niet hebt gezienAls casual Spiderfan zou ik ook niet weten wie er anders in moest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:03 schreef KingRadler het volgende:
De geruchten zijn waar over Venom....
Niet klikken als je film nog niet hebt gezienOp dat moment stond ik een vechtpartij in de zaal uit elkaar te trekken, die verdraaide 3d effecten ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me redelijk vermaakt overigens, ik had Tom Hardy alleen subtieler laten spelen dat wat ie nu moest doen, en het plot ruik je ook wel van verre aankomen.
Humor af en toe flink tenenkrommend, maar al met al wel ok. Nergens bijzonder en hoog eind jaren 90 gehalte.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
misschien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:19 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Chris Evans is klaar als Captain America
Ze gaan toch geen film spoileren zoveel jaar voordat hij uitkomt.quote:
Dat doen ze ook niet, alleen Chris Evans heeft bevestigd dat hij na de volgende Avengers niet meer te zien zal zijn als Captain America. Dat zegt niks over het karakter. Kan dus dat iemand anders de rol gaat spelen of iets dergelijks.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze gaan toch geen film spoileren zoveel jaar voordat hij uitkomt.
Bucky of Falcon die de rol overnemen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet, alleen Chris Evans heeft bevestigd dat hij na de volgende Avengers niet meer te zien zal zijn als Captain America. Dat zegt niks over het karakter. Kan dus dat iemand anders de rol gaat spelen of iets dergelijks.
Geloof daar niet in. Werkelijk alle media zien het als de officiële bevestiging dat Chris de rol in ieder geval niet meer gaat spelen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bucky of Falcon die de rol overnemen.
is toch gewoon marketing deze tweet.
Loopt het contract met Marvel niet gewoon af? Meeste acteurs hebben allemaal voor een x-aantal films getekend. Verder verwacht ik wel dat het de laatste keer is dat hij Cap speelt.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Geloof daar niet in. Werkelijk alle media zien het als de officiële bevestiging dat Chris de rol in ieder geval niet meer gaat spelen.
Tis iig een onderhandelingstactiek, maar denk dat Captain Am inmiddels ook wel klaar is. Ik vond "zijn" films visueel aardig maar dat was het dan al snel.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:58 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Loopt het contract met Marvel niet gewoon af? Meeste acteurs hebben allemaal voor een x-aantal films getekend. Verder verwacht ik wel dat het de laatste keer is dat hij Cap speelt.
Of dood! Tijd voor Captain Marvel om het stokje over te nemen in het MCUquote:Op maandag 8 oktober 2018 06:41 schreef KingRadler het volgende:
Captain America zal wel met pensioen gaan.
Heb liever dat Iron Man met pensioen gaat, of dood.quote:Op maandag 8 oktober 2018 06:41 schreef KingRadler het volgende:
Captain America zal wel met pensioen gaan.
Ja joh. Die hele Marvel is zo spoiler-angstig dat dit er echt niet "zomaar" doorheen gliptquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja, in de normale bios komen veel details niet goed uit de verf ivm donkere scènes. In IMAX is dit veel beter te doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:03 schreef Rijst het volgende:
Is Venom het waard om in Imax te zien?
Los van details: het is gewoon een vermakelijke film. Als je slechts 3x per jaar naar de bios gaat zou ik hem overslaan, maar als je geregeld films kijkt kan dit er makkelijk bij.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:03 schreef Rijst het volgende:
Is Venom het waard om in Imax te zien?
Denk Falcon.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
goed voor de diversiteitquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 07:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk Falcon.
Kunnen ze hem weer pushen in de strips.
Jammerquote:
Schijnt een vervolg op te komen. Iets van Immortal Weapons.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 08:08 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Jammer
Bij vlagen een leukere serie dan Jessica Jones en Luke Cage. Zeker met de cliffhanger van dit seizoen had ik op meer gehoopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |