abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 september 2005 @ 22:48:38 #151
136 V.
Like tears in rain...
pi_31043207
Jeroen van Merwijk, eind januari.
Verder wil mijn vriendin naar Amadeus, maar daar moet ik nog voor reserveren.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 30 september 2005 @ 08:35:56 #152
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_31049980
quote:
Op donderdag 29 september 2005 17:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
Eindhoven???
Jij denkt dat ik vrijwillig, in m'n vrije tijd, naar Eindhoven ga????
Nu ja, als ik blind ben zal ik het overwegen.
Wat een ongelooflijk lelijke stad...
Ach, in Oss ben ik nog nooit geweest, dat zegt genoeg denk ik dan .

Maar goed, dat zei ik dus ook helemaal niet .
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
  vrijdag 30 september 2005 @ 08:39:50 #153
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_31050019
Oh en Lizzy Timmers was cool! Nog te zien:
30 (première) sept en 1 okt & 5 t/m 7 okt - Huis a/d Werf, Utrecht
12 t/m 15 okt - Nes theaters, Amsterdam
5 nov. - Werkgroep Cultuur, Alkemade
18 nov. - Gruitpoort, Doetinchem
19 nov. - Lantaren/Venster, Rotterdam
24 nov. - Plaza Futura, Eindhoven
25 nov. - Verkadefabriek, Den Bosch

meer info: www.huisaandewerf.nl
  vrijdag 30 september 2005 @ 08:46:38 #154
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_31050097
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 08:39 schreef Meiske78 het volgende:
Oh en Lizzy Timmers was cool! Nog te zien:
30 (première) sept en 1 okt & 5 t/m 7 okt - Huis a/d Werf, Utrecht
12 t/m 15 okt - Nes theaters, Amsterdam
5 nov. - Werkgroep Cultuur, Alkemade
18 nov. - Gruitpoort, Doetinchem
19 nov. - Lantaren/Venster, Rotterdam
24 nov. - Plaza Futura, Eindhoven
25 nov. - Verkadefabriek, Den Bosch

meer info: www.huisaandewerf.nl
Ah Den Bosch, dat lijkt er al meer op
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  vrijdag 30 september 2005 @ 23:59:05 #155
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_31074312
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

eh nee

Ik ga trouwens volgende week nog met een vriendin naar Mama Mia! toe in Utrecht. Dàt is duur trouwens.
Musicals zijn asociaal duur, niet normaal meer. Ik vind het wel belachelijk, maar ja een musical is ookwel weer heel gaaf.
Make love, not war ☮
pi_31074372
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 23:59 schreef Diaan73 het volgende:
Musicals zijn asociaal duur, niet normaal meer. Ik vind het wel belachelijk, maar ja een musical is ookwel weer heel gaaf.
Ik ben op Broadway naar een musical geweest en dat was goedkoper Dit is mijn eerste Nederlandse musical, ik ben benieuwd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31079187
Het is inderdaad zo dat de musicals duur zijn, maar zoals Diaan73 al zegt ze zijn ook weer heel gaaf. En ik moet eerlijk zeggen, dan heb ik het geld er graag voor over. Afgelopen Juni ben ik bij Mama Mia geweest. (Het was de eerste keer dat ik naar een musical in een groot theater ging. Het was werkelijk geweldig. Dus Isabeau, Veel plezier en geniet ervan

Daarnaast ga ik ook hier in het theater naar de musicals. Het afgelopen seizoen ben ik bijvoorbeeld naar Hair en Grease geweest.
Vrienden: zij die je verleden kennen, in je toekomst geloven en je vandaag accepteren zoals je bent
pi_31079763
Hallo dudesss

Ik moet voor CKV naar een dansvoorstelling. Nou is dit niet mijn dagelijkse bezigheid, maar misschien weet iemand een hele leuke, die tot zo'n beetje eind dit jaar te bezichtigen is.

Als jullie iets weten, hoor ik het graag. Vermeld ook graag even de site erbij.

Newb.
pi_31457047
Gisteravond ben ik naar "One night of Queen" geweest.
Heel mooie voorstelling. Een goede band, Gary Mullen & The Works, bracht Queen-muziek.
Van Gary Mullen is bekend dat hij de Engelse Soundmixshow gewonnen heeft en wordt gezien als de beste Mercury-imitator.

Is iemand van jullie hier ook naar toe geweest? Of gaat er nog iemand?

Enkele andere voorstellingen waar ik naar toe ga de komende tijd:
Vrijdag 21 oktober Hold tight it's '80 s night
Vrijdag 28 oktober Musical Strings
Donderdag 3 november Jeans 15

Gaat iemand van jullie naar 1 van deze voorstellingen? Of is iemand al geweest?

[ Bericht 29% gewijzigd door dartfanaat op 15-10-2005 17:18:56 (toevoeging) ]
Vrienden: zij die je verleden kennen, in je toekomst geloven en je vandaag accepteren zoals je bent
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:43:19 #160
114177 Diaan73
pi_31457149
19 februari 2006 ga ik naar Beauty and the Beast....
Make love, not war ☮
pi_31457172
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 10:43 schreef Diaan73 het volgende:
19 februari 2006 ga ik naar Beauty and the Beast....
Leuk! Volgens mij wordt een van de rollen gespeeld door Rene van Kooten.....die man is goed!!!!!!1
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:46:10 #162
114177 Diaan73
pi_31457184
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 10:45 schreef dartfanaat het volgende:

[..]

Leuk! Volgens mij wordt een van de rollen gespeeld door Rene van Kooten.....die man is goed!!!!!!1
en ook Stanley Burleson is super...
Make love, not war ☮
pi_31457203
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 10:46 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

en ook Stanley Burleson is super...
Ik heb Van Kooten in enkele musicals gezien waar ik geweest ben.....onder andere "Hair"
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:43:59 #164
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_31458094
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:01 schreef Newb het volgende:
Hallo dudesss

Ik moet voor CKV naar een dansvoorstelling. Nou is dit niet mijn dagelijkse bezigheid, maar misschien weet iemand een hele leuke, die tot zo'n beetje eind dit jaar te bezichtigen is.

Als jullie iets weten, hoor ik het graag. Vermeld ook graag even de site erbij.

Newb.
Zoek je moderne dans of juist iets klassieks (ballet)? Op het gebied van Moderne Dans ken ik wel wat dingen. Je zou bijvoorbeeld naar een voorstelling van de choreograaf Rafael Bonachela kunnen gaan. Hij maakt naast dansvoorstellingen voor in het theater bijvoorbeeld ook choreografieën voor Kylie Minogue. Kijk maar eens op www.danceworksrotterdam.nl voor speeldata (22 okt in Plaza Futura weet ik toevallig )
Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van het werk van Emio Greco. Hij maakt naast muziek ook gebruik van meer alledaagse geluiden en zijn bewegingen zijn heel gedetailleerd, vol concentratie. Zie: www.emiogrecopc.nl. Die nieuwste Rogie en Company 'Key to the house of the monk' schijnt geen aanrader te zijn, dus doe die maar niet .
Kijk verder eens op: http://www.dans-beweegt-je.nl/

Succes, en laat je ook even weten wat het geworden is en wat je ervan vond?
pi_31929646
Leuk.....vanavond is het dan zover.
Ga naar Jeans. Ieder theaterseizoen ga ik zeker naar ze toe. Ik geloof dat het vanavond de 8e keer in 9 jaar tijd wordt.
Voor degenen die Jeans niet kennen: Het is een steeds wisselende theatergroep die muziek uit hoofdzakelijk 60-70-80 brengt. Vele grote namen die we momenteel kennen: Tony Neef, Laura Vlasblom, Bastiaan Ragas, Antje Monteiro, Anneke Beukman hebben vroeger in Jeans gezeten. Maar ook namen als Harold Verwoerd (presenteert momenteel allerlei belspelletjes) en Lenette van Dongen hebben in het verleden deel uitgemaakt van deze groep.
In elk geval wordt het dit seizoen extra leuk, omdat het een jubileumshow betreft.

Ben benieuwd of een van de lezers hier Jeans ook kent en of iemand ook gaat dit seizoen.
Voor degenen die Jeans niet kennen, maar wel van muziek houden. Ga eens kijken!!!!

Volgende week ga ik nog naar een toneelstuk, en naar een musical (Sweet Charity)
pi_32208484
Ook voor vanavond staat er weer een voorstelling in m'n agenda.
Deze keer betreft het een musical: Sweet Charity

De hoofdrollen zijn voor Tony Neef en Lone van Roosendaal
Een van de rollen wordt gespeeld door Sophia Wezer. Haar ken ik nog uit de periode dat ze in Jeans zat
  donderdag 17 november 2005 @ 13:02:54 #167
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_32340799
Vanavond: Rick de Leeuw & Jan Hautekiet
http://www.lievekamp.nl/play.php?playid=3034
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_54686282
He, wat jammer, net te laat om het na exact twee jaar omhoog te schoppen.

Gaan er nog wel eens mensen ergens heen? Ik zag onlangs Ajax (TGA) en dat was okee, Romeinse Tragedies (ook TGA) en dat was meer dan okee, vanavond Bloedverwanten (MAX Suver Nuver) en dat vond ik EN hilarisch EN erg knap gedaan, en een tijd terug De Eeuw van Mijn Dochter (Annette Speelt) en dat was ook hilarisch maar dan vooral door de tekst. Hulde aan Ilja Pfeiffer
pi_54791940
Op agenda heb ik Dolf Jansen, Loes luca en nog iets staan
En vandaag naar Snitch van zep geweest.
pi_54840510
29 december naar Kees Torn. Laatste voorstelling van deze show.

en daarna afterparty.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_55101930
Annette Speelt stopt eind volgend jaar. De groep van Thijs Römer en Michel Sluysmans heeft besloten geen nieuwe subsidieaanvraag in te leveren voor het nieuwe kunstenplan.
Sluysmans: "Begrijp me goed: nu vind ik Annette Speelt nog ontzettend leuk. Het punt is dat ik dat gevoel graag zo wil houden. We hebben alle dingen gedaan die op ons verlanglijstje stonden. Een nieuw lijstje konden we eigenlijk niet bedenken. We voelden allebei tegelijk aan dat het tijd was om het uit te maken. Het is de seven year itch.’ Daarbij komt dat Römer zich wil richten op zijn filmcarrière en Sluymans ook wil acteren bij andere theatergroepen.
Op dit moment speelt de groep Trojaanse Vrouwen op locatie in Scheveningen, het regiedebuut van Römer en Sluysmans. Begin volgend jaar spelen ze nog Malpensa, een nieuwe tekst van Ilja Leonard Pfeijffer en ten slotte nog een muziekvoorstelling. (Volkskrant, 6/12/07)

Jammer! Wat ik van ze gezien heb (Perzen, Eeuw van mijn dochter) vond ik wel tof. Misschien nog maar even een van de bovengenoemde dingen meepikken...
  woensdag 19 december 2007 @ 22:35:39 #172
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55402047
Zitten we daar bij SLEEP, FUCK & DIE... is het een hele andere voorstelling als op de site van de Plaza stond. Desalniettemin leuk, maar toch erg vreemd

O ja, en ik zat gezellig naast Angela Schijf tijdens de voorstelling.

Morgen naar Les Liaisons Dangereuses in het Parktheater te Eindhoven.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 19 december 2007 @ 22:44:30 #173
114177 Diaan73
pi_55402367
Wij gaan vrijdagavond naar Jan Jaap van der Wal, de oudejaarsconference, in het Rabotheater in Hengelo. 1,5 geleden zouden we ook gaan naar een gewone voorstelling, maar was toen ziek. Ben benieuwd.

Volgend jaar nog naar Marc-Marie Huybrechts, Eric van Muyswinkel en de musical Hair.
Make love, not war ☮
  woensdag 19 december 2007 @ 22:46:55 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55402474
Nog in de agenda:

19-12-2007: Sleep, fuck & die, Plaza Futura, Eindhoven
20-12-2007: Les Liaisons Dangereus, Nationaal Theater, Parktheater Eindhoven
20-02-2008: Route 66, Parktheater, Eindhoven
29-02-2008: Big, Black & Beautiful, Speelhuis Helmond
24-03-2008: Hair, Parktheater Eindhoven
26-04-2008: La Traviata, Nationaal Reisopera, Parktheater Eindhoven
31-05-2008: Angels in America, Toneelgroep Amsterdam, Parktheater Eindhoven
L'Amour menaçant:
  donderdag 20 december 2007 @ 14:54:07 #175
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_55417152
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Zitten we daar bij SLEEP, FUCK & DIE... is het een hele andere voorstelling als op de site van de Plaza stond. Desalniettemin leuk, maar toch erg vreemd
Die tekst op de website was waarschijnlijk op basis van het eerste persbericht van het gezelschap. Die worden vaak al in april van het vorige seizoen geschreven. Daarna wordt een stuk pas echt gemaakt en tijdens dat proces verandert er nogal eens wat. In principe brengt een gezelschap een theater daar wel van op de hoogte, maar soms gaat er daarin wel eens wat mis.

Ik heb zelf even niets in mijn agenda staan. Wilde graag naar Bambie 12, maar die was afgelast vanwege een auto-ongeluk van de spelers. Volgend seizoen in de herkansing dan maar .
  donderdag 20 december 2007 @ 17:51:36 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_55421480
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:54 schreef Meiske78 het volgende:

[..]

Die tekst op de website was waarschijnlijk op basis van het eerste persbericht van het gezelschap. Die worden vaak al in april van het vorige seizoen geschreven. Daarna wordt een stuk pas echt gemaakt en tijdens dat proces verandert er nogal eens wat. In principe brengt een gezelschap een theater daar wel van op de hoogte, maar soms gaat er daarin wel eens wat mis.
Ja we zaten dus echt te wachten "Wanneer komt die engel des doods nou", maar die kwam gewoon niet en toen voelde het einde dus eigenljk eerder als slot voor de pauze. "Het is klaar". Ow? Uuuuh
L'Amour menaçant:
pi_55423488
Tot nu toe alleen nog het uitgestelde Underworld concert en in de zomer radiohead.
Lowlands sowieso ook en misschien ook pinkpop weer eens.

En ik zit in TTK ipv MUZ ... nou ja voorstelingen zijn het wel

[ Bericht 16% gewijzigd door ondeugend op 20-12-2007 19:45:21 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')