Ach, in Oss ben ik nog nooit geweest, dat zegt genoeg denk ik danquote:Op donderdag 29 september 2005 17:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
Eindhoven???
Jij denkt dat ik vrijwillig, in m'n vrije tijd, naar Eindhoven ga????![]()
Nu ja, als ik blind ben zal ik het overwegen.
Wat een ongelooflijk lelijke stad...
Ah Den Bosch, dat lijkt er al meer opquote:Op vrijdag 30 september 2005 08:39 schreef Meiske78 het volgende:
Oh en Lizzy Timmers was cool! Nog te zien:
30 (première) sept en 1 okt & 5 t/m 7 okt - Huis a/d Werf, Utrecht
12 t/m 15 okt - Nes theaters, Amsterdam
5 nov. - Werkgroep Cultuur, Alkemade
18 nov. - Gruitpoort, Doetinchem
19 nov. - Lantaren/Venster, Rotterdam
24 nov. - Plaza Futura, Eindhoven
25 nov. - Verkadefabriek, Den Bosch
meer info: www.huisaandewerf.nl
Musicals zijn asociaal duur, niet normaal meer. Ik vind het wel belachelijk, maar ja een musical is ookwel weer heel gaaf.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
eh nee
Ik ga trouwens volgende week nog met een vriendin naar Mama Mia! toe in Utrecht. Dàt is duur trouwens.
Ik ben op Broadway naar een musical geweest en dat was goedkoperquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:59 schreef Diaan73 het volgende:
Musicals zijn asociaal duur, niet normaal meer. Ik vind het wel belachelijk, maar ja een musical is ookwel weer heel gaaf.
Leuk! Volgens mij wordt een van de rollen gespeeld door Rene van Kooten.....die man is goed!!!!!!1quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:43 schreef Diaan73 het volgende:
19 februari 2006 ga ik naar Beauty and the Beast....![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:45 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Leuk! Volgens mij wordt een van de rollen gespeeld door Rene van Kooten.....die man is goed!!!!!!1
Ik heb Van Kooten in enkele musicals gezien waar ik geweest ben.....onder andere "Hair"quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en ook Stanley Burleson is super...
Zoek je moderne dans of juist iets klassieks (ballet)? Op het gebied van Moderne Dans ken ik wel wat dingen. Je zou bijvoorbeeld naar een voorstelling van de choreograaf Rafael Bonachela kunnen gaan. Hij maakt naast dansvoorstellingen voor in het theater bijvoorbeeld ook choreografieën voor Kylie Minogue. Kijk maar eens op www.danceworksrotterdam.nl voor speeldata (22 okt in Plaza Futura weet ik toevalligquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:01 schreef Newb het volgende:
Hallo dudesss
Ik moet voor CKV naar een dansvoorstelling. Nou is dit niet mijn dagelijkse bezigheid, maar misschien weet iemand een hele leuke, die tot zo'n beetje eind dit jaar te bezichtigen is.
Als jullie iets weten, hoor ik het graag. Vermeld ook graag even de site erbij.
Newb.
Die tekst op de website was waarschijnlijk op basis van het eerste persbericht van het gezelschap. Die worden vaak al in april van het vorige seizoen geschreven. Daarna wordt een stuk pas echt gemaakt en tijdens dat proces verandert er nogal eens wat. In principe brengt een gezelschap een theater daar wel van op de hoogte, maar soms gaat er daarin wel eens wat mis.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Zitten we daar bij SLEEP, FUCK & DIE... is het een hele andere voorstelling als op de site van de Plaza stond. Desalniettemin leuk, maar toch erg vreemd
Ja we zaten dus echt te wachten "Wanneer komt die engel des doods nou", maar die kwam gewoon nietquote:Op donderdag 20 december 2007 14:54 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Die tekst op de website was waarschijnlijk op basis van het eerste persbericht van het gezelschap. Die worden vaak al in april van het vorige seizoen geschreven. Daarna wordt een stuk pas echt gemaakt en tijdens dat proces verandert er nogal eens wat. In principe brengt een gezelschap een theater daar wel van op de hoogte, maar soms gaat er daarin wel eens wat mis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |