abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 maart 2003 @ 17:52:52 #51
22259 Fogerty
slapende account
pi_9096700
quote:
Op maandag 10 maart 2003 10:38 schreef Meiske78 het volgende:
Ik ben afgelopen zaterdag geweest in Frascati in Amsterdam. Een zeer knappe bewerking van dit boek. Ik zal er nog maar niet teveel over vertellen, ga het zelf maar zien
Doe ik, volgende week
Er stond trouwens een vernietigende recensie van de Perzen op Moose, heb je die gezien? Maar goed, daar tegenover staan een stuk of drie positieve. Putlucht heeft ook positieve recensies, misschien moet ik daar toch maar naartoe.
Hieperdepiep hoera!
  donderdag 13 maart 2003 @ 17:57:25 #52
49209 _sophje_
nee, dat klopt ja
pi_9096821
cool, veel mensen die van theater houden

ik ben zelf vorige week naar 'gehavend' geweest van Alex d'electrique..
kent iemand deze groep? ze maken absurdistisch theater en aan het eind van de voorstelling is het altijd een chaos op het podium
mijn inspiratie

we don't have a smaller ego, it only works different from men
  donderdag 13 maart 2003 @ 22:09:00 #53
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_9103557
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 10:27 schreef Kimmie het volgende:
Ergens in april, Javier Guzman

ik hoop dat ik dan nog leef

Ik ga ook naar Javier in mei..... Ik heb hem in augustus gezien in Leiden, hij is zoooooo leuk!!!! En de week daarop ga ik naar Hassan's Angels....
I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
  donderdag 13 maart 2003 @ 22:35:31 #54
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_9104408
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 17:57 schreef _sophje_ het volgende:
cool, veel mensen die van theater houden

ik ben zelf vorige week naar 'gehavend' geweest van Alex d'electrique..
kent iemand deze groep? ze maken absurdistisch theater en aan het eind van de voorstelling is het altijd een chaos op het podium
mijn inspiratie

Ja, die ken ik, wat heb ik ook weer van ze gezien? Oh ja Woyzeck in 1999 en Blokhut in 2001. Ze maken leuke voorstellingen, maar soms is het ook wel een beetje makkelijk scoren. Alsof ze een trucje hebben dat ze steeds maar weer gebruiken. Ik vond Woyzeck ook leuker dan Blokhut, hoewel daar wel weer heel komisch was dat recensenten serieus dachten dat ze een Noors stuk zouden spelen en dat in de soep liep, terwijl het gewoon geschreven was door Ko van de Bosch.
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
  donderdag 13 maart 2003 @ 22:41:34 #55
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_9104624
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 17:52 schreef Fogerty het volgende:
Er stond trouwens een vernietigende recensie van de Perzen op Moose, heb je die gezien? Maar goed, daar tegenover staan een stuk of drie positieve.
Neej die had ik nog niet gezien.... nu wel dus
Toch vond ie Thijs Römer goed ondanks alles
Ach, ik vond het mooi!
  dinsdag 18 maart 2003 @ 00:16:07 #56
22259 Fogerty
slapende account
pi_9194543
Goed, Putlucht van Aluin laat ik definitief schieten, het bandje dat op dezelfde avond speelt lijkt me leuker. Woensdag naar de Ilias, ben benieuwd. En volgende week een opvoering van Alkestis door het Kraaktheater, in een kraakpand ook nog
Ze komen ook in Amsterdam trouwens, voor wie erheen wil, op donderdag 3 april in de 'pick up club' (voormalig theater Carrousel). Ik laat nog wel weten of het wat was.
Hieperdepiep hoera!
  donderdag 20 maart 2003 @ 00:29:28 #57
22259 Fogerty
slapende account
pi_9248269
Whaha, die Ilias was vooral erg lachen Het leek of ik in een live opvoering van het #filosofiekanaal was beland, ik heb in lange tijd niet zo'n serie krachttermen voorbij horen komen
Sommigen van onze groep vonden het daarom maar niks: zinloos gescheld en geen diepgang. Ben ik het niet mee eens en gelukkig de meerderheid van onze groep ook niet. Juist op deze avond waarop de tweede golfoorlog staat te beginnen is was deze voorstelling nogal wrang: "het boeit ons niks, de wijn is lekker, en wij zitten hier en zij daar"
Hieperdepiep hoera!
pi_9255723
klopt t dat ze in festen in hun blote reet over t podium huppelen?
  donderdag 20 maart 2003 @ 21:52:01 #59
46053 Fikkie
Eilandhond 4ever!
pi_9270065
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 00:29 schreef Fogerty het volgende:
Whaha, die Ilias was vooral erg lachen Het leek of ik in een live opvoering van het #filosofiekanaal was beland, ik heb in lange tijd niet zo'n serie krachttermen voorbij horen komen
Sommigen van onze groep vonden het daarom maar niks: zinloos gescheld en geen diepgang. Ben ik het niet mee eens en gelukkig de meerderheid van onze groep ook niet. Juist op deze avond waarop de tweede golfoorlog staat te beginnen is was deze voorstelling nogal wrang: "het boeit ons niks, de wijn is lekker, en wij zitten hier en zij daar"
Ik vond Illias ook geweldig, de goden die de ene keer de ene partij helpen en de andere keer de andere. Beide partijen aanbidden immers dezelfde goden! En het boeide ze ook gewoon geen reet wie er won, als er maar snel een einde aan kwam zodat ze konden eten. En hoe ook de draak werd gestoken met al die namen en al die mensen die allemaal weer familie van elkaar waren op een of andere manier. "Achilles? Wie was dat dan ook alweer?" Wie kan al die figuren uit de trojaanse oorlog ook uit elkaar houden? Gek genoeg door de goden te personifiëren, had ik bij hen geen enkel probleem om ze uit elkaar te houden.
Ik heb me alleen wel een beetje geërgerd aan dat 'ding' (moest het iets voorstellen, want dan heb ik het gemist) dat boven hun hoofden hing waarop stond 'we don't care'. Dat kon ik uit de rest van de voorstelling ook wel halen. Het bewoog ook nog heen en weer en daardoor leidde het me alleen maar af van de handeling op het toneel.
Na Prometheus, waar ze naar mijn mening de plank compleet missloegen, weer een goede voorstelling van Dood Paard!
[I]Daar wassik weer![/I]
  woensdag 26 maart 2003 @ 00:42:24 #60
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_9378233
Vanavond onverwacht naar Bambie 8 geweest, van Bambie. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik ervan vond. Het is mime en dus heel beeldend, en sommige dingen vond ik erg mooi, maar soms had ik ook echt het gevoel van 'waarom???' Maar goed ik ga er nog wel een nachtje over slapen....

Morgen naar Dark van ZTHollandia in Haarlem

donderdag 27 maart 2003 @ 23:25:36 #61
22259 Fogerty
slapende account
pi_9421879
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 00:16 schreef Fogerty het volgende:
En volgende week een opvoering van Alkestis door het Kraaktheater, in een kraakpand ook nog dat bleek niet zo te zijn
Ze komen ook in Amsterdam trouwens, voor wie erheen wil, op donderdag 3 april in de 'pick up club' (voormalig theater Carrousel). Ik laat nog wel weten of het wat was.
Oh. Mijn. God.
Ik vond dit echt heel erg.
Het was een "kijk ons eens artistiek verantwoord bezig zijn"-voorstelling.

De rest van het gezelschap waar ik mee was vond het best goed, en ik hoorde achter me in het publiek ook iemand na afloop zeggen "mooi was het he?"
en ik vond het dus werkelijk waar helemaal niks.
Al na twee minuten was mijn irritatiegrens bereikt, maar het stuk duurde een uur.

En ja tuurlijk, het is allemaal knap gedaan, en ja je kunt zien dat het mensen zijn van de toneelschool en dat ze veel kunnen. Maar komop zeg, als ik mensen wil zien die alleen maar hun kunstje vertonen ga ik wel naar het circus. Dit was Mariah Carey maar dan in het theater: "luister eens, ik kan vier octaven bereiken" en dan verder niets, geen vlees en bloed, geen emotie, geen enkel moment dat je even in vervoering werd gebracht. Alleen maar pretentieus gedoe

Later als ik het even heb laten bezinken zal ik heus wel toegeven dat er bepaalde momenten best goed waren, de hoofdrolspeler mag 1 keer heel kwaad worden en doet dat echt wel goed. En de regisseur heeft een aantal best leuke dingen bedacht. En ja, het is echt wel allemaal heel knap gedaan. Maar het deed me helemaal niks, behalve dat het bijzonder veel ergernis opwekte.

Hieperdepiep hoera!
pi_9436800
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 19:04 schreef Luka het volgende:

[..]

Ik ga naar Festen, Muiswinkel & Van Vleuten, Sanne Wallis de Vries, Rosas- Rain.

Muiswinkel & Van Vleuten, daar ben ik vorige week geweest. Was erg leuk! Veel voetbal, dat wel. (en uiteraard wat typetjes, al lijkt het op het begin dat ze dat niet meer willen doen:

Sporthelden en mannenleed in vakantiehuisje op de Wadden
Mannen met vaste lasten door Erik van Muiswinkel en Diederik van Vleuten.

Even slaat de schrik om het hart. In de openingsscene van 'Mannen met vaste lasten' rekent Diederik van Vleuten af met de imitaties van voornamelijk sporthelden waarmee het duo bekend werd. Erik van Muiswinkel staat als Anton Geesink op het podium, Van Vleuten als Ronald Koeman. Eerst klaagt Van Vleuten dat zijn stem eigenlijk helemaal niet op die van de Ajax-coach lijkt, dan zegt hij: 'ledere avond zo'n pruik op en een apenpakje aan. Dat ga ik echt niet iedere avond doen. De mensen vinden dat leuk, maar ik zit vaak op de terugweg in de auto te shaken en weet niet meer wie ik ben. Ik word er zo moe van.'

Verder ga ik zelf naar:

- Leids Cabaret Festival
- Thomas van Luyn
- Rhythm of the Dance

en ik ben toevallig gisteren naar Joep Onderdelinden geweest

dinsdag 1 april 2003 @ 23:37:12 #63
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_9525812
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 23:25 schreef Fogerty het volgende:
En ja, het is echt wel allemaal heel knap gedaan. Maar het deed me helemaal niks, behalve dat het bijzonder veel ergernis opwekte.
Dit had ik nu ook bij Dark van ZT Hollandia. De voorstelling werd gespeeld in de half afgebroken schouwburg van Haarlem en dat geeft het natuurlijk al een beetje spektakel, maar uiteindelijk werd de streking van het verhaal geheel niet duidelijk. Het ging over Jeanne d'Arc, maar verder...?? Mooie effecten met rook icm laserstralen en een leuke stijlbreuk halverwege waarbij een van de 'actrices' (aanhalingstekens, want het waren erg jonge meisjes die niet echt overtuigend stonden te acteren) de helft van het publiek meenam voor een rondleiding door de schouwburg. Ik baalde wel dat ik op het tweede balkon zat
Maar alles bij elkaar vond ik het een weinig geslaagde voorstelling in een omgeving die zo ontzettend veel potentie heeft. Jammer jammer jammer.

Op dit moment staan in mijn agenda: Vrijdag van ZTHollandia en De wilde eend van tga

pi_9635560
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:05 schreef SpaceAce het volgende:

- Leids Cabaret Festival

Hoe vond jij het?

Ik heb me 200% kostelijk vermaakt, liep als een trein.
Wim Helsen is echt brilljant!! Vlaamse woordenpoep

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 24 april 2003 @ 00:08:45 #65
22259 Fogerty
slapende account
pi_9974853
Een tip voor de mensen uit Amsterdam en omgeving: tot begin mei speelt daar "Een meeuw" van de Theatercompagnie, en ik lees er tot nu toe alleen maar juichende dingen over.
Hieperdepiep hoera!
pi_9992628
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:35 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Hoe vond jij het?

Ik heb me 200% kostelijk vermaakt, liep als een trein.
Wim Helsen is echt brilljant!! Vlaamse woordenpoep

Damn, ik zie dit nu pas

Anyway, ik vond het echt super! Heb zo gelachen.
Alleen hadden wij dus die dag geen Wim Helsen

Ik vond Najib Amhali zeer goed. Hoe hij de fabeltjeskrant deed, zeer top!

dinsdag 6 mei 2003 @ 10:50:20 #67
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_10240559
Ik ga morgen naar Kaas van Annette Speelt, ergens deze week naar Sex en Eten in Bellevue Lunchtheater en later deze maand naar Vrijdag van ZTHollandia (geselecteerd voor Het Theaterfestival!)
  dinsdag 6 mei 2003 @ 10:52:32 #68
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_10240600
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 10:27 schreef Kimmie het volgende:
Ergens in april, Javier Guzman
Ik ga in juni in het Zaantheater
  dinsdag 6 mei 2003 @ 10:57:54 #69
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_10240701
quote:
Op donderdag 24 april 2003 00:08 schreef Fogerty het volgende:
Een tip voor de mensen uit Amsterdam en omgeving: tot begin mei speelt daar "Een meeuw" van de Theatercompagnie, en ik lees er tot nu toe alleen maar juichende dingen over.
Ik wilde er vrijdag dus heengaan, maar het is voor de rest van de voorstellingen uitverkocht

Maar Een meeuw is gelukkig geselecteerd voor het Theaterfestival en speelt dus waarschijnlijk begin september nog in Amsterdam en Antwerpen en gaat sowieso in het begin van 2004 nog touren.

woensdag 7 mei 2003 @ 00:09:01 #70
22259 Fogerty
slapende account
pi_10261568
Ik zou morgen best naar de Mensenhater willen, maar ik ben blut
Zelfde verhaal voor de Dood en het Meisje volgende week.
MAAR eind mei gaan we in elk geval wel naar De Perzen van Annette Speelt.
Hieperdepiep hoera!
  dinsdag 13 mei 2003 @ 22:06:03 #71
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_10410772
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 10:50 schreef Meiske78 het volgende:
Ik ga morgen naar Kaas van Annette Speelt, ergens deze week naar Sex en Eten in Bellevue Lunchtheater en later deze maand naar Vrijdag van ZTHollandia (geselecteerd voor Het Theaterfestival!)
Kaas was weer erg goed, Sex & eten is afgelast.
  zondag 25 mei 2003 @ 19:57:29 #72
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_10672369
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 10:50 schreef Meiske78 het volgende:
... en later deze maand naar Vrijdag van ZTHollandia (geselecteerd voor Het Theaterfestival!)
Ik ben inmiddels dus geweest, en zoals je op de frontpage kunt lezen, vond ik het echt geweeeeeeeldig! Echt een aanrader.

Binnenkort begint het Holland Festival, waar ik als oproepkracht ga werken, dus ik hoop dat ik daar wat voorstellinkjes mee kan pikken

Je kan trouwens wel merken dat we tegen de zomer aanzitten en het seizoen begint af te lopen. Er gaat bijna niets meer in premičre...

Iemand nog iets boeiends in zijn agenda staan qua theater? Of iets geweldigs (of juist niet) gezien?

zondag 25 mei 2003 @ 20:39:38 #73
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_10673229
Voor het komende seizoen oa ;

Mini & Maxi
De vliegende panters
Youp van het Hek
The full minties
Het groot niet te vermijden ...

En nog een paar musicals

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 2 juni 2003 @ 00:05:44 #74
22259 Fogerty
slapende account
pi_10816809
Gisteren eindelijk de Perzen gezien. Drie positieve en twee negatieve recensies op Moose, dus het kon alle kanten op. Het eerste deel had ik moeite om niet in slaap te vallen. Dat lag deels aan mijn toestand van dat moment, maar deels ook wel aan het stuk: alleen maar monologen en nauwelijks spel houdt de mens niet wakker. Er dommelden meer mensen weg, zag ik. Op zich jammer, want het was duidelijk een sympathieke club en spelen kunnen ze absoluut. En ik vind het echt wel te prijzen dat ze probeerden dicht bij de oorspronkelijke tekst te blijven e.d. Maarja, ik viel wel in slaap en da's ook weer niet de bedoeling
Gelukkig maakte de tweede helft veel goed: eigenlijk vanaf de geestverschijning van Dareios was het behoorlijk goed, met een topprestatie van Thijs Romer, wat kan die gast acteren...Dareios was sterk, maar vooral de thuiskomst van Xerxes, wat speelde hij dat kwetsbaar, daar had ie niet eens voor uit de kleren gehoeven.

All in all dus een positief gevoel over deze voorstelling. Gold voor de rest van onze club ook, en die vielen ook niet in slaap, dus die waren nog positiever dan ik

Hieperdepiep hoera!
  dinsdag 17 juni 2003 @ 00:38:30 #75
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_11158290
Zoow, ik heb in de tussentijd stiekem toch nog wat meer voorstellingen gezien. Zo was daar donderdag zeer onverwacht The Wooster Group (een zeer bekende groep Amerikanen) die in Amsterdam 'To you the birdie' speelden. Vrijdag en vanavond heb ik voorstellingen van de Regiedagen gezien: Vrijdag 'De Presidentes' en vanavond 'Spooksonate'.

Oh ja en ik ben naar Javier Guzman geweest Dat was leujk!

Ik heb ff niet echt dingen gepland staan. Ik ben eigenlijk ook een beetje een last-minute theaterganger.

pi_12536035
  • 31-10-03: Kommil Foo - Wolfijzers en schietgeweren
  • 17-11-03: Hans Teeuwen - Industry of Love
  • 17-12-03: Sjaak Bral - Vaarwel 2003
  • 07-02-04: NUHR - Over de top
  • 10-03-04: Lebbis - Vuur
  • 20-04-04: Droog Brood - Scenes voor de mensen
  • 21-04-04: Guido Weijers - Myosotis
  • 05-06-04: C3 - Jochem, Onno en Mike

pi_12707628
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 22:25 schreef SpaceAce het volgende:
  • 31-10-03: Kommil Foo - Wolfijzers en schietgeweren
  • 17-11-03: Hans Teeuwen - Industry of Love
  • 17-12-03: Sjaak Bral - Vaarwel 2003
  • 07-02-04: NUHR - Over de top
  • 10-03-04: Lebbis - Vuur
  • 20-04-04: Droog Brood - Scenes voor de mensen
  • 21-04-04: Guido Weijers - Myosotis
  • 05-06-04: C3 - Jochem, Onno en Mike

Wat aanvullingen

• 12-03-03: Crčme Fraiche - Déjā Vu
  • 24-10-03: Sjaak Bral - Op ware grote
  • 18-11-03: Veldhuis & Kemper - De geur van...
  • 13-12-03: Schudden - Puin
  • 17-02-04: Comedytrain - Comedytrain
  • 21-05-04: Rooijakkers, Kamps en Kamps - 3

zondag 7 september 2003 @ 12:24:53 #78
65137 Haribo
onbegrijpelijk
pi_12997653
De site van Moose is helemaal vernieuwd. Ze hebben nu ook een registratiesysteem zoals het Fok!forum. Ik heb gezorgd dat ik er als de kippen bij was om me te kunnen registreren met mijn veel voorkomende voornaam

In mijn agenda voorlopig niets, al ga ik misschien vanavond naar Andre Manuel (Sleet)

pi_13304641
ik ga naar :
2-10 jochem myjer,
4-10 creme fraiche,
9-10 roue verveer&renee van bavel,
9 -11 arie & silvester,
21-1 lebbis ,
29-1 mike bodde,
26-2 claudia de breij,
18-3 kasper van kooten,
7-4 stessen,
12-5 C3 (met klaas)
  FOK!fotograaf zaterdag 20 september 2003 @ 07:17:07 #80
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_13307720
Onno Innemee, een try-out
Sound of Music, musical
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zaterdag 27 september 2003 @ 07:19:42 #81
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_13473932
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 07:17 schreef Xilantof het volgende:
Onno Innemee, een try-out
Sound of Music, musical
Onno innemee heb ik gister gezien

en hij was erg leuk moet ik zeggen

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 27 september 2003 @ 13:41:26 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_13477599
  • 24-09 Karin Bloemen en Cor Bakker (al geweest dus)
  • 25-10 Venice
  • 06-11 Focus: About Time
  • 11-11 Grease
  • 02-12 Cyrano de Bergerac
  • 14-01 Hans Liberg: Tatatata
  • 03-04 Nilgun Yerli
  • 07-04 Stef Bos: Dichterbij
  • 15-04 NAT (Ernesto & Marcellino/Wilfried Finkers)
  • 16-04 West Side Story
  • troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_13871274
    18-10

Bertje Vis (Bert Visscher)

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
      dinsdag 14 oktober 2003 @ 12:02:51 #84
    65137 Haribo
    onbegrijpelijk
    pi_13871386
    Ik heb me een of ander kortingsding laten aansmeren waarvan de verkoper zei dat ik daarmee 4x gratis naar een voorstelling kon tot eind december. Die kaart kostte 15 euro, dus een koopje! Helaas blijkt dat ik alleen maar gratis naar die voorstellingen kan als er een volledig betalend iemand meegaat, dus aan mijn vrienden-met-studentenkorting heb ik ook niks. Tenzij we gezamenlijk goedkoper uit zijn als zij volledig betalen en ik gratis ga, ofzo. Hoe dan ook: bah

Ik wil nog naar:
    - William Sutton - Why I love Shakespeare
    Misschien Ernst v/d Pasch - Weg en Jochem Myjer - Adehade
    Cloaca?
    Ik weet het allemaal nog niet zo goed

pi_14947042
    Vanavond naar Sympathy for the Devil (NNT), weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten, als ik zo de introotjes lees vermoed ik dat het ofwel heel tof, ofwel echt helemaal niks ga vinden

Maar waar ik even over wil klagen: dan ga je naar zo'n voorstelling, en dan vind je 18,50 aardig duur maar vooruit, je gaat toch maar. Kom je bij die kassa, komt er bovenop die 18,50 nog TWEE EURO SERVICEKOSTEN Ik heb nog gevraagd: "als ik de kaartjes op een andere manier had besteld, via internet ofzo, had ik dan die servicekosten niet hoeven betalen?" Niet dus, die twee euro komen er altijd bij. Wat een achterlijke vertoning zeg.

Desondanks gaan we toch, en het zal mij benieuwen

pi_15109725
    quote:
    Op woensdag 26 november 2003 16:45 schreef thaleia het volgende:
    Vanavond naar Sympathy for the Devil (NNT), weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten, als ik zo de introotjes lees vermoed ik dat het ofwel heel tof, ofwel echt helemaal niks ga vinden
    Dat laatste, dus. En daar sta ik kennelijk alleen in, ik lees enkel positieve recensies en degene met wie ik was vond het ook wel wat. Ik zal het wel niet begrepen hebben

De komende tijd wil ik wel naar Witlox, van de Wetten van Kepler. Vind het altijd wel leuk wat ze doen, dus wie weet nu weer.
    Verder misschien Dood Paard - Sell by date best before end, al is men daar op Moose weinig over te spreken maar ja, 't is wel Dood Paard...

woensdag 3 december 2003 @ 12:11:03 #87
    40091 Meiske78
    lang niet gezien
    pi_15112821
    quote:
    Op woensdag 3 december 2003 10:08 schreef thaleia het volgende:
    Verder misschien Dood Paard - Sell by date best before end, al is men daar op Moose weinig over te spreken maar ja, 't is wel Dood Paard...
    Zit ik ook over te denken, hoewel ik Dood Paard zeer wisselend vind. Na hun Stock (waarbij ze oude voorstellingen opnieuw speelden) had ik echt een beetje een overdosis Dood Paard, maar Illias vond ik wel weer heel goed.
    pi_15887128
    We hebben besloten maar wel te gaan. Die negatieve recensies zijn er maar twee, en ik heb laatst nog gezien hoe ik iets wat op Moose unaniem positief werd beoordeeld helemaal niets vond. Misschien kan dat ook andersom

Witlox was ik even vergeten en heb ik inmiddels gemist, nouja, geen ramp. Tantalus van De Appel lijkt me een erg bijzondere ervaring, maar om er nou helemaal voor naar de andere kant van het land te reizen...mwah.

donderdag 1 januari 2004 @ 22:31:49 #89
    40091 Meiske78
    lang niet gezien
    pi_15887423
    Ik ving iets op over dat Tantalus 12 uur duurt . Ik vind theater leuk, maar zelfs een 4 uur durend stuk van Shakespeare is behoorlijk lang. Ik ga volgende week zaterdag in ieder geval naar Richard III van Annette Speelt.
    pi_16265379

Richard III van Annette Speelt heeft lovende recensies op Moose. Vooral Thijs Romer schijnt weer de sterren van de hemel te spelen en dat wil ik zien. En juist die twee keren dat ze enigszins in de buurt komen kan ik met geen mogelijkheid gaan.
    Ik overweeg echt serieus om maar naar de andere kant van het land te reizen om toch te kunnen gaan kijken.
      woensdag 14 januari 2004 @ 22:42:39 #91
    40091 Meiske78
    lang niet gezien
    pi_16267550
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2004 21:39 schreef thaleia het volgende:

Richard III van Annette Speelt heeft lovende recensies op Moose. Vooral Thijs Romer schijnt weer de sterren van de hemel te spelen en dat wil ik zien. En juist die twee keren dat ze enigszins in de buurt komen kan ik met geen mogelijkheid gaan.
    Ik overweeg echt serieus om maar naar de andere kant van het land te reizen om toch te kunnen gaan kijken.
    Ik ben ook nog niet naar Annette Speelt geweest. De premičre zat vol en dus heb ik kaartjes gekregen voor begin maart. Nog even geduld ook wat mij betreft. Wel echt tof dat iedereen zo lovend is, krijgen ze misschien van de Raad voor Cultuur ook wel een positief advies en (dus) subsidie van het ministerie van OCW.
    Ik ga vrijdag a.s. wel naar Gaga van Alex d'Electrique, waar ik ook heel benieuwd naar ben.

Verder momenteel nog geen concrete plannen

pi_16275863
    vanavond Jörgen Raymann
    House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
    Nu ook Zuid Afrika
      maandag 26 januari 2004 @ 21:11:52 #93
    40091 Meiske78
    lang niet gezien
    pi_16608891
    Wat ik van 'Gaga' vond, kun je op de Frontpage lezen. Ik heb nog een theatertip voor wie daar behoefte aan heeft. ZT Hollandia speelt momenteel de reprise van 'De Bitterzoet'. Deze voorstelling heb ik een paar jaar terug al 2 keer gezien en misschien ga ik nog wel een keer dit jaar. Fedja van Huet speelt een van de hoofdrollen en het is een stuk van Dennis Potter. Op www.zthollandia.nl kun je meer informatie vinden Echt een aanrader
    pi_25007335
    Hee, dit topic ligt nog erger op zijn gat dan zijn tegenhanger in Muziek!

Maar nu dan toch maar met een rotschop omhoog: ik wil graag weten of er hier al mensen naar Gilgamesj zijn geweest. Ik lees juichende recensies op Moose en zou er best naartoe willen, maar twijfel nog omdat het een dure grap gaat worden (naast de entree ook nog een treinkaartje naar de andere kant van het land, omdat het alleen in A'dam speelt). Wie is geweest en wil mij even vertellen wat hij ervan vond?

In elk geval wel in mijn agenda: Atreus & Thyestes van Dood Paard. Ik vond hun "Ilias" erg tof, wil ze graag weer aan het werk zien met een klassiek thema.
    pi_25263107
    (Schopje)
    Niemand naar Gilgamesj geweest?

Ik wel naar Dood Paard, en dat viel verdomd tegen Ik ga niet de moeite nemen om te schrijven waarom, want er leest toch niemand in dit topic. Kijk maar op Moose.
      zaterdag 26 februari 2005 @ 11:06:06 #96
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_25263171
    In April ga ik naar het Delfs Blok
    pi_25324680
    quote:
    Op zaterdag 26 februari 2005 11:00 schreef thaleia het volgende:
    (Schopje)
    Niemand naar Gilgamesj geweest?
    Ik nu wel, en het was zeer de moeite waard, en daarom wil ik hierbij deze voorstelling van harte aanraden aan al die mensen die hier niet lezen.
      woensdag 2 maart 2005 @ 01:48:42 #98
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_25324705
    De volgende is Jörgen Raymann 22 maart
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
      zaterdag 5 maart 2005 @ 12:17:50 #99
    40091 Meiske78
    lang niet gezien
    pi_25378492
    quote:
    Op zaterdag 26 februari 2005 11:00 schreef thaleia het volgende:
    Ik wel naar Dood Paard, en dat viel verdomd tegen Ik ga niet de moeite nemen om te schrijven waarom, want er leest toch niemand in dit topic. Kijk maar op Moose.
    Hoi, ik ben niemand

Maar ik had inderdaad ook al van een vriendin van me gehoord dat het niet de beste voorstelling van Dood Paard is. Ik laat deze dus maar aan me voorbij gaan.
    pi_25378762
    a.s. vrijdag: Howard Komproe

Dan staat er nog 'Het naakte bestaan' van Hans Dorrestein en Martin van Dijk op de rol voor 26 maart. En dan is voor mij het seizoen weer voorbij, in ieder geval wat ingekochte kaarten betreft.
    Why women still aren't funny.
    Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')