Ok ik ben lesboquote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan zou ze nu een erfenis kunnen hebben.
Jij? Geloof ik niks van.quote:
Sjon weet wel wat lekker isquote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:57 schreef tonja het volgende:
Hoorde ik John nou zeggen:"Lekker man, die tonijn." ?
Culinair expert.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik schiet uit de heup en als ik wil snel, razendsnel
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:59 schreef chufi het volgende:
Hebben ze nu Joa's massageblad tussen de pikniktafels gehangen om daar het eten vanaf op uit te serveren
Zeur niet mummie, ik weet hoe graag je een ode wilde aan John en Mike, bovendien was je weer uiterst traag!quote:
Positief en dat ie bij de groep moest blijven zei zn tweeling broerquote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
Heeft Mike al wat losgelaten over zijn post?
Ik kan het hebben, ik kaap ook graag als het even moetquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeur niet mummie, ik weet hoe graag je een ode wilde aan John en Mike, bovendien was je weer uiterst traag!
En zijn zussen komen vooralsnog niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Positief en dat ie bij de groep moest blijven zei zn tweeling broer
Oh ja positief nieuws dusquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En zijn zussen komen vooralsnog niet.
Jammer ging A3 niet uit zijn plaatquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:01 schreef Gladiolio het volgende:
Ze slaan net een wesp dood.
Kill him werd er geroepen.
Gaat wat worden met de aankomende wespenplaag met al die etensresten daar.
Ik weet 't, ik vond 't ook jammer dat jij het was, ik heb liever zo'n klagerquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kan het hebben, ik kaap ook graag als het even moet
kabel van modem was nu eruitquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Deze was sneller dan je schaduw.
Prutser.quote:
het was toch altijd ook bij Bjorn zo dat Talpa metgeholpen had wat te regelen,maar zij is bezig met dann kann toch ook geholpen werden ,en allein makt het Talpa ook niet,zij moet wel wat vor doen dat het doorgaatquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kan het hebben, ik kaap ook graag als het even moet
Lekker belangrijkquote:
Dan wil ik eerst haar tieten zien op de stream.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
het was toch altijd ook bij Bjorn zo dat Talpa metgeholpen had wat te regelen,maar zij is bezig met dann kann toch ook geholpen werden ,en allein makt het Talpa ook niet,zij moet wel wat vor doen dat het doorgaat
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan wil ik eerst haar tieten zien op de stream.
Die deal is al rond, snap dat dan, altijd met dergelijke " aanbiedingen" zodra ze bij de Bewoners in de in-box verschijnenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
het was toch altijd ook bij Bjorn zo dat Talpa metgeholpen had wat te regelen,maar zij is bezig met dann kann toch ook geholpen werden ,en allein makt het Talpa ook niet,zij moet wel wat vor doen dat het doorgaat
Dit moet in in het topic van John en Mikequote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit moet in in het topic van John en Mike
Daar is een topic voor Utopia Look-a-likesquote:
Er zijn altijd idioten die die rotzooi kopen.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
En daar gaan ze weer… Het Marjet-scenario
Kliederen en kladderen, verf en doeken en kwasten, veel kosten maken en poeha, en denken die rotzooit te kunnen verpatsen voor veel..![]()
[ afbeelding ]
Doe dan even het linkje erbij.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar is een topic voor Utopia Look-a-likes
Oeiquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Er zijn altijd idioten die die rotzooi kopen.
je bent maar echt tegen alles an wat ze geld verdienenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
En daar gaan ze weer… Het Marjet-scenario
Kliederen en kladderen, verf en doeken en kwasten, veel kosten maken en poeha, en denken die rotzooit te kunnen verpatsen voor veel..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar is een topic voor Utopia Look-a-likes
Dat lukte nietquote:
Deden ze het maar "verdienen"quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent maar echt tegen alles an wat ze geld verdienen
Jaquote:
Als ik haar was zou ik een ouwehoer praatje gaan maken met dat wijf van 1888.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:20 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie is lekker lang aan het bellen......daar gaat de beltijd van Tim voor de yurt!![]()
![]()
YW.quote:
Is dit serieus?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
een rompertje voor Mike,later betalen natuurlijk.
Lievelingsoom 1# Mike.
Wat een dom wijf.
Schrijven ze er met stift eropquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
10 caps verkocht,
4 witte shirts,
en 1 polo.
Doei shirtjes dealer.love you.
Die past niet op zo'n klein framequote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
Ah wat lievvvv.. HoSanna heeft Manons reet geschilderd![]()
[ afbeelding ]
Vroeger?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel bedacht vroeger verhalen om aandacht te krijgen.Goh.
quote:
quote:
Dat is prima geluktquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
En Hiske wilde onzichtbaar zijn.Goh.
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
En Hiske wilde onzichtbaar zijn.Goh.
Nee opzouten met die handelquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:29 schreef Chea49 het volgende:
Zit net filmpje te bekijken en hoor dat Brenda met het idee komt om Ivan uit te nodigen net als Ivan dat met Rienk deed. Misschien dat die de groep bij elkaar kan krijgen. Misschien ouwe koek maar ik vind het een prima idee. Kijken of die 2 reuze egootjes dan nog een grote bek hebben. Je kunt zeggen wat je wilt over Ivan, maar hij deed wel alles voor de groep.![]()
Hiske en Christel zijn er op tegen.
quote:
Welnee, Ivan was een grote gluipige Trollekop die alleen voor zichzelf bezig was, Sjon en Meik gaan zijn beste maatje worden...Egotrippers herkennen elkaar zeer snelquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:29 schreef Chea49 het volgende:
Zit net filmpje te bekijken en hoor dat Brenda met het idee komt om Ivan uit te nodigen net als Ivan dat met Rienk deed. Misschien dat die de groep bij elkaar kan krijgen. Misschien ouwe koek maar ik vind het een prima idee. Kijken of die 2 reuze egootjes dan nog een grote bek hebben. Je kunt zeggen wat je wilt over Ivan, maar hij deed wel alles voor de groep.![]()
Inderdaad. Zit er dik in.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, Ivan was een grote gluipige Trollekop die alleen voor zichzelf bezig was, Sjon en Meik gaan zijn beste maatje worden...Egotrippers herkennen elkaar zeer snel [ afbeelding ]
Wat ik vervelende vind van die twee is dat ze lullen en niet het in de groep gooien, beetje achterbaks gelul.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hiske en Christel kunnen elkaar heel goed versterken in hun gevoel.Mag ik dat constateren?
Ik ook. Iwan had de vorige keer ook al niet terug moeten komen . En nu helemaal niet. Geen enkele persoon uit utopia 1 terug wat mij betreftquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:29 schreef Chea49 het volgende:
Geweldig.. tijd om Roze Rompertjes te bestellen, met een F(uck) logootjequote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:32 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
We zitten tegen failliet aan - 31 juli 2018
x6qxqnr
Zo nu en dan even een uitspatting,en dan weer downgraden.Maar wel vrouwenpower willen zijn.Dat is jammer.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik vervelende vind van die twee is dat ze lullen en niet het in de groep gooien, beetje achterbaks gelul.
Hiske is een lafbekquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zo nu en dan even een uitspatting,en dan weer downgraden.Maar wel vrouwenpower willen zijn.Dat is jammer.
Nope , Sjellie is Geil Geolied door Jaqie ..never nooit gaat DikkieDap zijn pikkie in Sjellie stekenquote:
Getverdemme laat die eikel er uit A. U. B.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:29 schreef Chea49 het volgende:
Van mij hoeft het ook niet, alleen om heel andere reden......quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:34 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik ook. Iwan had de vorige keer ook al niet terug moeten komen . En nu helemaal niet. Geen enkele persoon uit utopia 1 terug wat mij betreft
Oh ik dacht dat ze dat niet wilde ivm haar vriend. Oh een wraak actie omdat hij niet schrijftquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope , Sjellie is Geil Geolied door Jaqie ..never nooit gaat DikkieDap zijn pikkie in Sjellie steken![]()
[ afbeelding ]
Is dat ding al toegezegd aan ze?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:42 schreef Mylene het volgende:
Ik lach me suf als ze die jurd niet krijgen. Ik gun ze het niet, de lijers.
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
WTF?..
Copywrite schendingVersie 1 SpetterKunst diefstal
[ afbeelding ]
Lijkt me niet, die zijn best duurquote:
Ik mail Billy,dit kan niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
WTF?..
[ afbeelding ]
Nog even en de spijkerbroeken kunnen binnen komenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
WTF?..
[ afbeelding ]
250quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik weet alleen al dat ze dat ding op afbetaling willen kopen 250 per maand.
Ik heb ook niets hier gelezen dat ze daarmee bezig waren. Als je Tim en Joa hoort dan komt dat ding binnenkort binnenquote:
En zelfs dat deed de eerste charmanter......wat een trutje is het ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
WTF?..
[ afbeelding ]
Ik zou de hele Kerreven gaan bespetterenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even en de spijkerbroeken kunnen binnen komen
Dat is toch al het plan. Fuck verf kost geen drolquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zou de hele Kerreven gaan bespetteren
Superrrrrrrr Gezelliiiigquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zou de hele Kerreven gaan bespetteren
Niet permanent natuurlijk maar voor 1 dag ofzo om ze een en ander bij te brengen. Maar goed ieder zijn/haar mening, ik schrik van de reacties hier.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:34 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik ook. Iwan had de vorige keer ook al niet terug moeten komen . En nu helemaal niet. Geen enkele persoon uit utopia 1 terug wat mij betreft
UTO Kat kom er maar inquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:47 schreef HiDiHo het volgende:
En dat zegt mevrouw die het vissap uit het raam van de caravan gooit...
[ afbeelding ]
Iedereen zeikt altijd zo kneiterhard aan mijn hoofd - 31 juli 2018
x6qxsz1
Vissap?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:47 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
x6qxsz1
Het is 1000 per maandquote:
Daar klopt geen hol van ...ze hadden van elk shirt 5 stuks binnen gekregen...quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
10 caps verkocht,
4 witte shirts,
en 1 polo.
Doei shirtjes dealer.love you.
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik weet alleen al dat ze dat ding op afbetaling willen kopen 250 per maand.
ik VOND sanne leuk,maar sinds ze in kamp JMJ zit is ze heel erg naar beneden gegaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:47 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
x6qxsz1
Ze vergeten nogal watquote:
Uit het raam gegooid,anders snapt Poezel het niet.quote:
Sap uit een blikje met visquote:
Dacht dat ze niks van hem moest hebben? Bij hun date sprak ze niet echt netjes over hem toen hij ff weg was. Linke meid hoor, die Jessie.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:40 schreef Gladiolio het volgende:
Jessie heeft Jeffrey bijna in haar net.
quote:
Ik ben alweer stil.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Getverdemme laat die eikel er uit A. U. B.
net als johnyboy en maaikie doen over a3,het is allemaal 1 pot nat.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:50 schreef Mylene het volgende:
En maar blijven lullen over John en Mike, ziekelijke obsessie van Tim en Joa.
O nee, géén 2de Marjet in Godsnaam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
WTF?..
[ afbeelding ]
Klopt.. misschien na 4 blikjes bier vertelde ze aan Joqie toen Jeff even weg was van hun "Date" gisteren… ofwel grootspraak ofwel Jessie is een vieze hoer die beter gewend is .. ik denk het laatstequote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dacht dat ze niks van hem moest hebben? Bij hun deed sprak ze niet echt netjes over hem toen hij ff weg was. Linke meid hoor, die Jessie.
Laat niemand aan mijn verf komen.....dit is voor mij.......wanneer was dat ook alweer??quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:51 schreef Schakeltopia het volgende:
Hey dat is leuk, zitten ze verdorie weer sanne haar verf op te maken
Eehm eens denken, zou zo maar eens gisteren kunnen zijn geweestquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat niemand aan mijn verf komen.....dit is voor mij.......wanneer was dat ook alweer??
Het ging achter slot en grendel in haar kistquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Eehm eens denken, zou zo maar eens gisteren kunnen zijn geweest
Er klopt zoveel niet van die eikels. Geld jatten van binnenkomers die zich niet hadden aangemeld of waar de mail niet van was beantwoord. Lekker delen weer, elk 20 euro, snel verdiend en niemand die het zag, behalve de camera dus alle streamers.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Daar klopt geen hol van ...ze hadden van elk shirt 5 stuks binnen gekregen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Zeyina 21.13
[ afbeelding ] 5thencounter 22.02
Zoals je ziet lagen er in het begin 4 en aan het eind nog steeds 4 ..de 5e had Jonn aan....
Toen had ze al gezopen.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ging achter slot en grendel in haar kist
Onderste pic, man links van de scheerzeep voor Shelley?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Daar klopt geen hol van ...ze hadden van elk shirt 5 stuks binnen gekregen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Zeyina 21.13
[ afbeelding ] 5thencounter 22.02
Zoals je ziet lagen er in het begin 4 en aan het eind nog steeds 4 ..de 5e had Jonn aan....
En over twee weken zeurt ze weer dat ze al weken op haar verf zit te wachten....net zoals ze.vergeten was dat ze Joa en zichzelf helemaal onder gekliederd had.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Eehm eens denken, zou zo maar eens gisteren kunnen zijn geweest
Dat geldt voor iedereen die zich aansluit bij hen.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:48 schreef krabje het volgende:
[..]
ik VOND sanne leuk,maar sinds ze in kamp JMJ zit is ze heel erg naar beneden gegaan.
En Joa ingesmeerdquote:
Die zich later hadden aangemeld via facebook ook nog eens...quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er klopt zoveel niet van die eikels. Geld jatten van binnenkomers die zich niet hadden aangemeld of waar de mail niet van was beantwoord. Lekker delen weer, elk 20 euro, snel verdiend en niemand die het zag, behalve de camera dus alle streamers.
En de cirkel is weer rondquote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
En over twee weken zeurt ze weer dat ze al weken op haar verf zit te wachten....net zoals ze.vergeten was dat ze Joa en zichzelf helemaal onder gekliederd had.
Maar maakt niet uit Sanne heeft geen zin meer in schilderenquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:52 schreef chufi het volgende:
Zit Jeffrey nu mijn aangevraagde schilderijen te verkloten? Das niet de deal Sorry
Fotografie.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gerrit is gewend om met wat hoger opgeleide mensen om te gaan. Welke opleiding heeft hij afgemaakt?
Gerrit loopt wijs met een mapje rond.quote:
Gerrit gaat straks veel geld verdienen ....quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gerrit is gewend om met wat hoger opgeleide mensen om te gaan. Welke opleiding heeft hij afgemaakt?
Ik heb niks filosofisch bij Gerrit gezien.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:03 schreef Schakeltopia het volgende:
Oh god, filosoferen. Lekker denken gerrit, vooral niks doen
Net als de rest..quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Gerrit weer geen fuck gedaan vandaag?
Je dingetjes en je datjes, ik krijg de hele dag vragenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:03 schreef Schakeltopia het volgende:
Oh god, filosoferen. Lekker denken gerrit, vooral niks doen
Alleen maar lullen die man.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb niks filosofisch bij Gerrit gezien.
Lulkoek.
Dit dus,en nu komt hij niet tot zijn eigen dingen toe.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gerrit gaat straks veel geld verdienen ....![]()
[ afbeelding ]
Gerrit gaat duizenden Euro's verdienen.
x6qtt1z
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit dus,en nu komt hij niet tot zijn eigen dingen toe.
waarom kijk je wanneer je nur zeurt?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Net als de rest..
TimoTeef , ouwehoeren
AnkieGebit, ouwehoeren
Sjellie, rondhangen
Chrissie ouwehoeren
Jeffie, ouwehoeren
Sjonn , zeiken
Meik, mekkeren
HoSanna, ouwehoeren
Brandon, stond uit/ accu leeg
Manon, rondwaggelen
Adri a a aaantje, plantjes water geven
Daar is hij uren mee bezig. En daarom komt hij niet aan zijn eigen dingetjes toe.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Je dingetjes en je datjes, ik krijg de hele dag vragen
Hij wil best wel meer dingen doen. Maar ja drukquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Net als de rest..
TimoTeef , ouwehoeren
AnkieGebit, ouwehoeren
Sjellie, rondhangen
Chrissie ouwehoeren
Jeffie, ouwehoeren
Sjonn , zeiken
Meik, mekkeren
HoSanna, ouwehoeren
Brandon, stond uit/ accu leeg
Manon, rondwaggelen
Adri a a aaantje, plantjes water geven
Hij wordt er ongelukkig van. Hij loopt al een week met zijn ziel onder zijn arm.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij wil best wel meer dingen doen. Maar ja druk
Ga es uprutten, je staat in m'n beeld, zo zie ik nixquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom kijk je wanneer je nur zeurt?
Ja, die laten hem in die waan, althans hij heeft waarschijnlijk niet door dat ze hem gedogen......quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Huh ik dacht een mapje?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij wordt er ongelukkig van. Hij loopt al een week met zijn ziel onder zijn arm.
Hij voelt de hete ademquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij wordt er ongelukkig van. Hij loopt al een week met zijn ziel onder zijn arm.
Aanzichtkaarten en stickers.Meer komt er niet uit.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Commercieel, dingetjes, veel geld verdienen, zaken doen.
Knul, hang jezelf op.
Tja. Hij doet zijn bestquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Commercieel, dingetjes, veel geld verdienen, zaken doen.
Knul, hang jezelf op.
ik zou ook niet weten wat je daar kunt verkopen eigenlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Aanzichtkaarten en stickers.Meer komt er niet uit.
Groetjes uit Utopiaquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zou ook niet weten wat je daar kunt verkopen eigenlijk
Condooms,vliegenspray,minitentjes enz.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
rot selfs op hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga es uprutten, je staat in m'n beeld, zo zie ik nix
Nou kaarsenhouders van boomschors, zodat je toko in de fik vliegtquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Niet doen.quote:
Sanne?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een waardeloze weggooier die Bolle ....![]()
![]()
ja gaan als een mallequote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kaarsenhouders van boomschors, zodat je toko in de fik vliegt
Ja, inderdaad........eentje van een schoppende bewoner tegen een cementbak, eentje van zuur en zuur op een bankie , twee in een boom. eentje tussen het afzet lint en pas op de hond.....mogelijkheden zat eigenlijk....oh ik vergeet nog de afval berg......quote:
Gratis brandmelder erbijquote:
Gratis,ben jij gek?quote:
Oh jaquote:
Je bent niet gek.Weet ik.quote:
Serieus?!quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:23 schreef snetje het volgende:
Brenda heeft weer last van BWEGHHHH!!
Oh ze had een grappige opmerking gemaakt over de buik van Adriaan..
(Ik vermoed) Christel die gezegd zou hebben van "Wat zit je nu over zijn buik te zeuren..je ziet toch dat hij een mooie buik heeft"
Brenda: Wat een heks!!!
Dan is het niet leuk meer om te kijken.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:17 schreef Koos1958 het volgende:
Als ze nu eens gaan beginnen met niet meer naar elkaar wijzen en over elkaar te ouwehoeren. Dan komt er een groep. Eerst naar jezelf kijken voordat er gewezen wordt.
Brenda is een leukerd qua uiterlijk .quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:18 schreef Carme-lita het volgende:
[..]
Serieus?!
Beter de buik van A3, dan zo ongelofelijk *onknap als Brenda.
*nu zei ik het nog netjes.
Eerst zei hij nog, als de laptop er is begint mijn utopia. Nou we zien hetquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gerrit komt pas in een later stadium tot zijn recht .....
... in dit proces.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gerrit komt pas in een later stadium tot zijn recht .....
John kan ook niet bouwenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:20 schreef Koos1958 het volgende:
Haha Gerrit zegt dat John is aangenomen in utopia om te bouwen. En hij komt pas later tot ontplooiing.
Wow, is ze van haar geloof afgestapt?!quote:Op dinsdag 31 juli 2018 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope , Sjellie is Geil Geolied door Jaqie ..never nooit gaat DikkieDap zijn pikkie in Sjellie steken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst was het internet,en nu is het wachten op de notaris.Gerrit wacht te lang.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:20 schreef Koos1958 het volgende:
Haha Gerrit zegt dat John is aangenomen in utopia om te bouwen. En hij komt pas later tot ontplooiing.
Gerrit en Tim voegen helemaal niets toe daar in die groep. Praten en stoere praat eruit gooien en dan hun drol weer intrekken als ze het uit moeten spreken.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eerst was het internet,en nu is het wachten op de notaris.Gerrit wacht te lang.
Te laat!quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:17 schreef Koos1958 het volgende:
Als ze nu eens gaan beginnen met niet meer naar elkaar wijzen en over elkaar te ouwehoeren. Dan komt er een groep. Eerst naar jezelf kijken voordat er gewezen wordt.
Zo moeilijk is het toch nietquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:22 schreef sjampoeh het volgende:
Handig ook om iemand uit team tokkie (shelly) de boodschappen te laten doen.
Shelley gaat lekker boodschappen bestellen en schijt aan het budget.Ik voorspel leuke tijden.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:22 schreef sjampoeh het volgende:
Handig ook om iemand uit team tokkie (shelly) de boodschappen te laten doen.
Hij zeurt niet, hij constateert.😊quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom kijk je wanneer je nur zeurt?
Dat kan maar ze doen het allemaal. Wie er mee begonnen maakt niet uit, ze moeten er gewoon mee gaan kappen. En wel heel snel.quote:
Seure over commentaar is nooit handig hé? Hoe lang kom je hier nou al om nog steeds niet te weten dat negatief of positief commentaar precies dezelfde rechten hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah hij maar wel? goed ik laat gaan is me te dom
Ik vind Christel juist leuk wanneer ze baas doet.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
Toch valt me op dat er steeds meer mensen zich ergeren aan die christel. Dat ze roddelt en doorslaat regelmatig. Heb daar niet veel van gezien.
Manon met haar foodtruckquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Flikker op Manon, ga wat doen achterlijk mens ....
Mooi manquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Shelley gaat lekker boodschappen bestellen en schijt aan het budget.Ik voorspel leuke tijden.
ja ik kom voor en pannekoek nach utopiaquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:27 schreef PoezeligDing het volgende:
mario. je kunt met Manon pannenkoeken gaan eten.
Dan mag je bij ons komen logeren.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik kom voor en pannekoek nach utopia![]()
Tussen de slangenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan mag je bij ons komen logeren.
Morgen moet hij terugbellen, meneer vond het interessant plan.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb er zo'n tyfus hekel aan als gesprekken halverwege weg worden gedraaid![]()
[ afbeelding ]
Koopt Tim die tent nou of niet?
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik kom voor en pannekoek nach utopia![]()
Super!quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat ben jij gastvrij!quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
ik was de erste mens de vor en pannekoek nach Nederland reiztquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan heb je niet veel gezien, het is een laf meelopertje en een klootzakje .....quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:27 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind Jeffrey wel een aardige gozer met wat ik gezien heb tot nu toe.
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Morgen moet hij terugbellen, meneer vond het interessant plan.
Van wie was dat mailtje afkomstig?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
ManonWijdbeens.. is helemaal The Bitch.. Regie Loves Her... ze mag WEG!!! Naar BUITEN [ afbeelding ]
The Bicht heeft Utopianen In The Pocket, Jess [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat weet niemandquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van wie was dat mailtje afkomstig?
Een Yurt, 50% betalen, en andere 50% als hij staat, dat is wat meneer normaal doet. Nu wil tim dus dealtje of het iets anders kan. Meneer zou wel even moeten overleggen ofzo.quote:
Die dingen zijn duurquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Een Yurt, 50% betalen, en andere 50% als hij staat, dat is wat meneer normaal doet. Nu wil tim dus dealtje of het iets anders kan. Meneer zou wel even moeten overleggen ofzo.
Jeffry wil auto accu's fiksen, die opladen en dan kan daarmee de laptop gebruikt worden ipv constant de arregaatquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:32 schreef HiDiHo het volgende:
Van mij mag die kut arregaat ook wel een keer stuk gaan
Teringherrie
Goeie vraag… Iemand van Buiten, die een berg Foodtrucks runt op festivals.. maar Regie zend het door , dus is dat contract al rondquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van wie was dat mailtje afkomstig?
Manon heeft een e-mail gekregen van een bedrijf die foodtruckfestivals organiseertquote:
Dat is slimmer ja...quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Jeffry wil auto accu's fiksen, die opladen en dan kan daarmee de laptop gebruikt worden ipv constant de arregaat
Volgens mij werden de uitbaters wel genoemdquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goeie vraag… Iemand van Buiten, die een berg Foodtrucks runt op festivals.. maar Regie zend het door , dus is dat contract al rond
Een Utopiaan buiten de Poort was Nooit Meer Terug.. was de afspraak.. niet dus, ook in Versie 2
Handig, dan staat de arregaat te draaien om de accu te laden..quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Jeffry wil auto accu's fiksen, die opladen en dan kan daarmee de laptop gebruikt worden ipv constant de arregaat
Wie interesseert zich voor de opdrachtgevers, het feit dat het format weer verkracht wordt is de issue..quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij werden de uitbaters wel genoemd
Ga lekker buiten klussen joh gekquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goh, wij hebben pas 20% gezien van die Bolle papzak .....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gerrit trapt alles in elkaar - 31 juli 2018.
x6qy059
Nou nou rustig. Ik vraag me af hoe serieus het is.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wie interesseert zich voor de opdrachtgevers, het feit dat het format weer verkracht wordt is de issue..
ze willen vast dat ze gewoon wat gaat doen daar inplaats van plaatjes kijken naar helikopters treintjes en bussenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wie interesseert zich voor de opdrachtgevers, het feit dat het format weer verkracht wordt is de issue..
Zoals we al jaren gewend zijn van Utopia dus. iedereen die naar de pijpen danst mag een keer lekker "Uit"quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou rustig. Ik vraag me af hoe serieus het is.
heb je zeker geen filmpje van by live at the Lake was een prachtig concert gister avond van Brenda en Manonquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En die wijven weer vals zingen, gelukkig een streamwissel ....
Ik denk dat je even niet meer moet kijkenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoals we al jaren gewend zijn van Utopia dus. iedereen die naar de pijpen danst mag een keer lekker "Uit"
Tsja,jij als lesbo ziet daar niks leuks in.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ogen staan volgens mij ook scheef, idd een kut kop.
is dat zo? Wat is er nog meer geweest?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoals we al jaren gewend zijn van Utopia dus. iedereen die naar de pijpen danst mag een keer lekker "Uit"
Ik denk dat ik nog iets te weinig kijk, als ik die BS zie gebeuren daarquote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je even niet meer moet kijken
sjaaltjequote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
het is wel allemaal aan MIJ te danken… Niet dat ik alle eer wil heben… we werken in een GROEP hé? Aldus Meik
Ja dat zeg ik altijd piept Slaafje
[ afbeelding ]
Gio:examen.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
is dat zo? Wat is er nog meer geweest?
Je vergeet de overleden tantesquote:
heb even geen streams aan maar is het de moeite waard?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er komt ook alleen maar poep uit Mike zijn mond ....
En de turnlerares.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |