Dat vind ik altijd zo'n bullshit. Zo'n kind mist helemaal niks als die opa en oma niet kent.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:01 schreef Werkman het volgende:
''Omdat de kleine anders zijn/haar opa en Oma mist''
Ja, maar tenminste niet zo één.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die vader van zijn vriendin. Is dat jouw broer? Dat is ook echt een smeerlap.
Ik ben nu ook blij dat ie alles en iedereen heeft ingelicht en ingeschakeld.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:20 schreef SpecialK het volgende:
Lijkt mij een goed idee om je kind bloot te stellen aan een man met pedoseksuele en incestueuze neigingen.
Ik zie niet hoe dat mis kan gaan.
Gewoon doen.
Wie en wat heeft hij ingeschakeld? De politie, Jeugdzorg?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:22 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik ben nu ook blij dat ie alles en iedereen heeft ingelicht en ingeschakeld.
Alles.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wie en wat heeft hij ingeschakeld? De politie, Jeugdzorg?
Met welk doel? Zijn vriendin onder toezicht krijgen van een gezinsvoogd?quote:
Om te voorkomen dat zijn kind daar over de vloer komt.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met welk doel? Zijn vriendin onder toezicht krijgen van een gezinsvoogd?
Ja, als hij alle instanties inlicht mag hij hopen dat hij zijn eigen kind nog mag opvoeden.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:34 schreef Werkman het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat zijn kind daar over de vloer komt.
eerste prioriteit.
Ik heb er verder geen verstand van.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, als hij alle instanties inlicht mag hij hopen dat hij zijn eigen kind nog mag opvoeden.
Ik denk dat als je je eigen dochter dwingt om je af te trekken en haar aanbied om een dure opleiding te betalen of een brommer te kopen voor in ruil voor een beurt (ze mocht kiezen) dat ie dat wel door heeft ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:36 schreef mrPanerai het volgende:
Ok maar "er is nooit wat gebeurd". Zo ervaarde jouw het, maar is haar vader zich bewust van de dingen die zij als over de schreef ervaarde?
Dat niet alleen, maar dat hij zijn kind uberhaupt nog kan/mag zien van haar.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, als hij alle instanties inlicht mag hij hopen dat hij zijn eigen kind nog mag opvoeden.
’Goed op scherp’ is niet altijd goed. Even gesteld dat contact met vader niet echt wenselijk lijkt, kan ‘alles en iedereen inschakelen’ gevolgen hebben die je maat/collega niet kan overzien.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:37 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen verstand van.
In ieder geval heeft ie de boel goed op scherp gezet.
Niks, Ik heb hem alleen gevraagd wat als zijn kind een meisje is en daar later over de vloer komt...quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
’Goed op scherp’ is niet altijd goed. Even gesteld dat contact met vader niet echt wenselijk lijkt, kan ‘alles en iedereen inschakelen’ gevolgen hebben die je maat/collega niet kan overzien.
Wat heb jij hem eigenlijk geadviseerd?
Dan moet je niet zeggen dat er niks gebeurd is...quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:39 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik denk dat als je je eigen dochter dwingt om je af te trekken en haar aanbied om een dure opleiding te betalen of een brommer te kopen voor in ruil voor een beurt (ze mocht kiezen) dat ie dat wel door heeft ja.
Zon vader zou ik echt nooit meer willen zien, kleinkinderen of niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:39 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik denk dat als je je eigen dochter dwingt om je af te trekken en haar aanbied om een dure opleiding te betalen of een brommer te kopen voor in ruil voor een beurt (ze mocht kiezen) dat ie dat wel door heeft ja.
Daarmee bedoelde ik dat er nooit seks heeft plaatsgevonden,quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:42 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat er niks gebeurd is...
Penetratie bedoel je.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:42 schreef Werkman het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde ik dat er nooit seks heeft plaatsgevonden,
Nee, ik ga gewoon van mijn reactie uit.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:42 schreef Lienekien het volgende:
Je zou hetzelfde gedaan hebben? Maar je weet nog helemaal niet hoe dit gaat uitpakken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |