abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183477541
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:34 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Wel een fijn initiatief voor mensen die het iets minder breed hebben!
Zeker! Hoewel wij het wel kunnen betalen, ga ik er ook gebruik van maken. Scheelt zo honderden euro's. Als het niks is kunnen we altijd nog naar een ander zwembad :)
pi_183477665
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Zeker! Hoewel wij het wel kunnen betalen, ga ik er ook gebruik van maken. Scheelt zo honderden euro's. Als het niks is kunnen we altijd nog naar een ander zwembad :)
Nee, precies. Daarnaast was er vroeger schoolzwemmen. Zullen vast ouders zijn die dat minder als prioriteit stellen terwijl het vroeger misschien meer van zelfsprekend was.
-
pi_183478469
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:48 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Nee, precies. Daarnaast was er vroeger schoolzwemmen. Zullen vast ouders zijn die dat minder als prioriteit stellen terwijl het vroeger misschien meer van zelfsprekend was.
Het was van de week uitgebreid bij TV Rijnmond. Zwemdiploma A (dan ben je er dus nog niet) is 500 euro!
Ik snap wel dat sommige ouders er geen prioriteit van kunnen maken met zo'n bedrag. Je zal 3 kinderen hebben en rond minimumloon verdienen.

Goed initiatief in Feijenoord.
pi_183478584
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Woon je in Feyenoord dan?
pi_183478889
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 16:55 schreef MCH het volgende:

[..]

Woon je in Feyenoord dan?
Ja
pi_183479074
O sunshine, dan ben je misschien bekend met de zwembaden in de buurt van feyenoord? Is er iets wat je zou aanraden voor baantjestrekken of is alles ghetto galore?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183479132
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
O sunshine, dan ben je misschien bekend met de zwembaden in de buurt van feyenoord? Is er iets wat je zou aanraden voor baantjestrekken of is alles ghetto galore?
Ik heb jaren terug gezwommen bij het zwembad in IJsselmonde aan de dwarsdijk. Daar vond ik het prima te doen. Schoon ook. Geen idee hoe het nu is.

Zwembad Charlois is nu verplaatst, waar hij nu zit weet ik niet. Slechte ervaring met waar hij voorheen zat.
pi_183479182
quote:
Bij Zuidplein is toch alles net vernieuwd.
pi_183479216
Ik dacht bij Zuidplein alleen weg? Maar ook teruggezet dus?

De laatste plots aan de lijn op zuid worden nu volgebouwd met vrij luxe woningen, daar komt ook een zwembad in zag ik online. Maar ja, voordat dat weer opgeleverd is ben je 3 jaar verder.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_183479754
https://www.rotterdamzwemt.nl/zwembad/zwemcentrumrotterdam/

Je zou ook het Inge de Bruijn zwembad kunnen overwegen dat in Barendrecht ligt. 5 minuten rijden van Charlois af mits je binnendoor gaat.
pi_183485748
quote:
Zwemcentrum rotterdam steenworp afstand waar zwembad Charlois zat is goed te doen. Lekker groot bad voor baantjes. Schoon ook. Normaal publiek tijdens banen zwemmen.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_183488823
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 23:28 schreef Dandilion het volgende:

[..]

Zwemcentrum rotterdam steenworp afstand waar zwembad Charlois zat is goed te doen. Lekker groot bad voor baantjes. Schoon ook. Normaal publiek tijdens banen zwemmen.
Ben je er ook al eens geweest tijdens het vrijzwemmen? Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe zwembad.
pi_183489257
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 23:28 schreef Dandilion het volgende:

[..]

Dank je!
pi_183489264
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 18:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.rotterdamzwemt.nl/zwembad/zwemcentrumrotterdam/

Je zou ook het Inge de Bruijn zwembad kunnen overwegen dat in Barendrecht ligt. 5 minuten rijden van Charlois af mits je binnendoor gaat.
Ik lig dan denk ik ongunstig want ik ben aanzienlijk langer onderweg naar ikea.
  vrijdag 21 december 2018 @ 06:01:17 #140
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183868964
Wat zijn leuke bars of cafés waar je lekker knus en intiem tegen elkaar kunt loungen op een bank of zoiets? :@ Oh ja, ook wel handig als het niet te rumoerig is. :+
pi_183870270
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 december 2018 06:01 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat zijn leuke bars of cafés waar je lekker knus en intiem tegen elkaar kunt loungen op een bank of zoiets? :@ Oh ja, ook wel handig als het niet te rumoerig is. :+
Ligt een beetje aan het moment, maar LaBru.
  vrijdag 21 december 2018 @ 09:59:14 #142
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183870532
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 09:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan het moment, maar LaBru.
Ik vind de inrichting wel oubollig, maar ze hebben er inderdaad wel bankjes! :P Nog meer suggesties? En ja, het gaat dus om een date. :')
pi_183870658
Oudbollig :o :') :o
  vrijdag 21 december 2018 @ 10:11:41 #144
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183870689
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 10:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oudbollig :o :') :o
Niet dan? :D Lijkt me wel gezellig daar hoor, maar op dit moment niet wat ik zoek. :P

pi_183870711
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 10:11 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Niet dan? :D Lijkt me wel gezellig daar hoor, maar op dit moment niet wat ik zoek. :P

[ afbeelding ]
Fucking knusse vintage gast!
  vrijdag 21 december 2018 @ 10:15:15 #146
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183870737
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 10:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Fucking knusse vintage gast!
Je krijgt een hele boze DM als ik niet ga scoren.
pi_183870761
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2018 10:15 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Je krijgt een hele boze DM als ik niet ga scoren.
Premium wijn en cocktails en wegzinkmeubilair. Veel mis met je game als je daar geen nat vingertje mee weet te halen :N
  vrijdag 21 december 2018 @ 10:20:26 #148
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183870798
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Premium wijn en cocktails en wegzinkmeubilair. Veel mis met je game als je daar geen nat vingertje mee weet te halen :N
Moest hardop lachen om dat laatste. _O-
pi_183909042
Letterlijk wegzink meubilair, die vintage zooi is doorgezakt en met een beetje pech is er live jazz waar mensen interessant bij kijken. Tiki, net n tentje verder, heeft dan geen echte lounge opties, maar iets rauwer toch ook wel fijn. Als je in deze zone wil blijven: bar z (heet nu spikizibar ofzo, volgens mij nog zelfde concept?) heeft wel wat ok cocktails en claimt romantisch te zijn. Geen idee hoe spikizibar is, maar met n beetje geluk draag je er ook bij aan wat witwaspraktijken :)

Verder is perron weer open en dat biedt mogelijkheden. Of wachten tot 2019, is bijna, de maatschappij voor volksgeloof belooft nasty te worden. Wanneer is de date?

Of pak een felyx (of loop) naar suicide club. Niet heel leuk, maar voor n date prima.

Edit: m’n opties zijn wel wat rumoerig, los van bar z dat dus geen bar z meer heet. Pannekoekstraat heeft wel opties!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2018 23:36:27 ]
  zondag 23 december 2018 @ 15:31:47 #150
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183920574
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 23:31 schreef squatt3r het volgende:
Letterlijk wegzink meubilair, die vintage zooi is doorgezakt en met een beetje pech is er live jazz waar mensen interessant bij kijken. Tiki, net n tentje verder, heeft dan geen echte lounge opties, maar iets rauwer toch ook wel fijn. Als je in deze zone wil blijven: bar z (heet nu spikizibar ofzo, volgens mij nog zelfde concept?) heeft wel wat ok cocktails en claimt romantisch te zijn. Geen idee hoe spikizibar is, maar met n beetje geluk draag je er ook bij aan wat witwaspraktijken :)

Verder is perron weer open en dat biedt mogelijkheden. Of wachten tot 2019, is bijna, de maatschappij voor volksgeloof belooft nasty te worden. Wanneer is de date?

Of pak een felyx (of loop) naar suicide club. Niet heel leuk, maar voor n date prima.

Edit: m’n opties zijn wel wat rumoerig, los van bar z dat dus geen bar z meer heet. Pannekoekstraat heeft wel opties!
Dank voor de suggesties! Volgens mij is Suicide Club een beetje té. Wil wel lekker rustig kunnen loungen in een casual sfeer die niet al te rumoerig is. Denk dat ik voor Tiki, Aloha of iets bij de Oude Haven ga.

Maar denk dat dit allemaal niet nodig is, aangezien ze me niet meer appt. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')