quote:Experimental patch nu beschikbaar en volgt later in patch 1.57:
Fixed an issue that prevented planets from being added to the Discovery timeline when exiting certain ship models
Fixed an issue that prevented players from using the Pulse Engine to escape between waves of Sentinel space fighters
Fixed an issue that could cause base NPC workers to become unresponsive after moving / deleting your base
Substantially increased the length of time fuel lasts in the hydroponic trays
Fixed a crash related to creatures
Fixed a crash related to terrain generation
Fix for an issue with PC shader compilation when the game is first booted which would occasionally result in a crash
Various performance improvements
Various improvements to load times (approximately 5-10% improvement to Warp times, 30% improvement to initial game load)
Fix to shader generation to boost performance on lower spec PCs
Fixed an issue that incorrectly limited the number of storage containers that could be built on the freighter
Fixed an issue that could prevent construction in the freighter base
Fixed an issue that could cause the 'Nearby buildings' scan on the signal booster to fail
Fixed an issue that prevented exploration-focussed frigates from charging their scanners
Fixed an issue that prevented damaged frigates from being completely repaired
Fixed an issue where players could start their game in inappropriate systems when starting in multiplayer
Marked icons are now automatically cleared on arrival at the marked target
Fixed a number of cases where the HUD would prompt to mark icons that did not need marking
Improved target locking for ship PvP
Improved the appearance of HUD markers on player ships
Fixed a number of visual issues around using the Analyser Visor in very specific circumstances
Improved the mapping of the Steam Controller
Removed an obsolete building product from the blueprint analyser
Combat music now triggers when fighting biological horrors
Slightly increased the damage dealt by biological horrors
Fixed an issue that could cause expedition rewards to artificially increase after save/loading
Fixed an issue where the Personal Forcefield could be deployed on 0% charge
Fixed an issue where the Mining Beam and other weapon effects displayed the wrong colour in multiplayer
Fixed an issue where the screen on the Multi-Tool would display the wrong ammo count for the Blaze Javelin
Fixed an issue where the Multi-Tool was invisible in Photo Mode
Fixed an issue where the Personal Forcefield would remain in-world forever when cycling Alt Weapon modes
Fixed an issue where meleeing while sprinting could cause an animation glitch
Improved the appearance of clouds in 4K/1440p modes
Visual improvements made to some exotic biomes
Visual improvements made to the space station technology merchants
Increased the visibility of underground toxic hazards
Visual improvements to buried technology modules
Kijk in het water, kijk in de lucht, kijk op het land, vlieg telkens maar naar de andere kant van de planeet en weer proberenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:11 schreef HSG het volgende:
Ik ben nu op een planeet alle dieren aan het scannen. Kan echter de laatste maar niet vinden.
Iemand ideeën?
Het heeft in ieder geval geen water dus dat scheelt. Ik ben al tig keer naar de andere kant van de planeet gereisd maar helaas het mocht niet baten. Zelfs in de nacht gezocht...quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kijk in het water, kijk in de lucht, kijk op het land, vlieg telkens maar naar de andere kant van de planeet en weer proberen
Ik blijf het een domme missie/trophy vinden.....quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:16 schreef HSG het volgende:
[..]
Het heeft in ieder geval geen water dus dat scheelt. Ik ben al tig keer naar de andere kant van de planeet gereisd maar helaas het mocht niet baten. Zelfs in de nacht gezocht...
4 keer een 'standing increased' dat is niet 4 ranks (gelukkig).quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:40 schreef Droopie het volgende:
Ben je niveau 5 van 9 vriendjes met de Vykeen, komt er zo begin missie moet ik er nog 4 omhoog
Het kan ook een dier zijn dat enkel tijdens slecht weer en 's nachts te voorschijn komt. Ook zijn er erg kleine dieren. Heb al insecten gehad die ik nooit had opgemerkt als ik er niet toevallig met mijn scanner over was gegaan en een paar rode punten zag.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:16 schreef HSG het volgende:
[..]
Het heeft in ieder geval geen water dus dat scheelt. Ik ben al tig keer naar de andere kant van de planeet gereisd maar helaas het mocht niet baten. Zelfs in de nacht gezocht...
Ik let zo goed mogelijk op. Hoewel ik laatst ook al een tip had gelezen:quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:06 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Het kan ook een dier zijn dat enkel tijdens slecht weer en 's nachts te voorschijn komt. Ook zijn er erg kleine dieren. Heb al insecten gehad die ik nooit had opgemerkt als ik er niet toevallig met mijn scanner over was gegaan en een paar rode punten zag.
Velen gingen je al voorquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:37 schreef Armil het volgende:
Het blijft tot de verbeelding spreken hoe alles automatisch gegenereerd is. Onwerkelijk zo groot. Ik moet er niet bij gaan blowen, want dan ga ik denken dat ik zelf misschien ook wel in zo'n wereld leef.
Vandaag ook weer een lange tijd gezocht naar het laatste dier maar helaas geen resultaat. Heb jij nog tips?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:28 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Dat kan wel helpen heb ik ook al gemerkt. Gisteren trouwens het andere uiterste mee gemaakt. Ik land op een planeet scan wat ik rond me zie en heb alle dieren. Het waren er maar 5.
Maar het is voor mij niet echt meer een prioriteit om die milestones te halen, dus steek er zelden veel tijd in om ze allemaal te vinden. Als er een teller bij de trophies stond van hoe vaak je ze al gehaald hebt, dan zou er bij NMS bij ze allemaal een x5 staan, een aantal nu x6.
Zodra ik er één vind, hoor je het directquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:30 schreef Droopie het volgende:
Ik heb een multitool nodig, waarom kan ik mijn waypoints niet vinden als ik het geld heb
Dan is zo een planeet toch groot als je zoekt naar dat laatste dierquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Vandaag ook weer een lange tijd gezocht naar het laatste dier maar helaas geen resultaat. Heb jij nog tips?
Nee dit is een planeet zonder water (grappig want er zijn wel wolken). Wel genoeg flora en fauna. Momenteel vlieg ik maar wat rond, verdien bakken met geld en ontdek steeds meer dingen. Dan is idd zo'n planeet erg groot.quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:25 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dan is zo een planeet toch groot als je zoekt naar dat laatste dier
Al gezocht als het net licht of donker begint te worden? Misschien is er ergens een grot met water waar een dier in leeft.
Anders verder reizen en later terug komen.
De laatste update en de Xbox launch hebben aardig wat geld in het laatje gebracht.quote:No Man’s Sky raked in $24 million last month, and Fortnite may finally be slowing down
https://www.onmsft.com/ne(...)ally-be-slowing-down
Spel zit echt nog vol met glitches, crashes en bugs. Helemaal de mensen met een oude save.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:34 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik help net een freighter, blijkt het een 34 slots S klasse te zijn. Ik druk op compare en de game crashed compleet. Na opnieuw starten heb ik nu de looks van de nieuwe freighter maar de stats (18 slots C klasse). Dat was wel effe vloeken.
Aan de andere kant, alle blueprints voor het maken van stasis devices gevonden. Dat maakt veel goed.
Vind je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:05 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik heb mijn oude save opgegeven. De problemen bleven komen. Nu met mijn nieuwe save al weer helemaal bij. Het helpt wel als je het allemaal al een keer gedaan hebt. Dit keer ging het allemaal sneller.
Gewoon alles erin donderen en iets anders gaan doen. Refinery doet zijn ding wel hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vind je?
Ik erger me dood dat ik nu met bijna alles grondstoffen in een raffinederiwAriekrij moet flikkeren en veel moet wachten, daarom speel ik niet meer verder.
quote:Op woensdag 12 september 2018 11:01 schreef Crutch het volgende:
Lol.
Biological Horrors kunnen je nu van je veilige schuilplekje af spugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |