ik ben opnieuw begonnenquote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:27 schreef ShevaJB het volgende:
Zijn jullie verder gegaan met jullie oude save of gewoon opnieuw begonnen?
Dat wil ik dus ook. Vanavond nog maar eens proberen, zie m'n eerdere postquote:
Die teleporter moet je bouwen als je door de tutorial heenloopt geloof ik, heb je die wel afgerond?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:08 schreef endechaos het volgende:
[..]
dat is het juist. ik kan nog geen teleporter bouwen. en in de space stations komen geen nieuwe upgrades. degene die ze hebben, heb ik allemaal al, ook in de vorige systemen. misschien een bug?
Ik ook opnieuw, omdat ik hoorde dat sommige tehnologie etc niet meer zou werken?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:27 schreef ShevaJB het volgende:
Zijn jullie verder gegaan met jullie oude save of gewoon opnieuw begonnen?
ik denk dat dat het is. ik ben nu pas verder gegaan met die tutorial. ik heb net iemand aangenomen een soort opzichter en kan nu een andere terminalplaatsen met een andere werknemer. ik ga vanmiddag nog even verder en zal laten weten hoe het dan is.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die teleporter moet je bouwen als je door de tutorial heenloopt geloof ik, heb je die wel afgerond?
? ik moest die portal bouwen bij de tutorial op de startplaneet nadat je een huis hebt gebouwd.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:41 schreef endechaos het volgende:
[..]
ik denk dat dat het is. ik ben nu pas verder gegaan met die tutorial. ik heb net iemand aangenomen een soort opzichter en kan nu een andere terminalplaatsen met een andere werknemer. ik ga vanmiddag nog even verder en zal laten weten hoe het dan is.
Ik heb geen issues, alleen endechaosquote:Op dinsdag 31 juli 2018 11:35 schreef RickoKun het volgende:
Anders moeten jullie even in jullie logboek kijken, daar staat wel in wat je huidige verhaalmissie is.
haha ja ik kom gewoon niet verder met die missie van basis bouwen. ik heb ook alleen zo een rond ding wat ik neer kan zetten met een computer. voor de rest vrijwel niks. daarom denk maar met de tutorial eerst de basis tutorial afmaken, dan de rest. bij een nieuwe save dan. wel zonde zit al weer 25 uur in.maar goed het is niet anders.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 12:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb geen issues, alleen endechaos
Er kunnen niet meer mensen dan 4 in een groep toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 13:04 schreef Droopie het volgende:
een dezer dagen eens een groepje van 10+ maken en elkaar bezoeken
ik heb al een club van 4
Scanner erbij pakken en dan square op PS4. Op een ander platform weet ik het niet :pquote:Op dinsdag 31 juli 2018 21:32 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik was bezig met zo’n drop pod repairen, maar ik miste een grondstof. Dus ik ging even een grondstof kopen, maar nu kan ik die pod niet meer vinden. Is er een manier om een wayloint te plaatsen ofzo? Trade stations raak ik ook steeds kwijt
Als je ze kapot maakt kun je een ei/lichtgevende bal uithalen. Zeker de moeite waard om ze op te rapen, zijn iets van 85000 waard per stuk. Die beesten zijn behoorlijk sterk, en blijven spawnen als je zo dood schiet volgens mij. Maar vaak liggen die rondom een genouwtje. Dan moet je gewoon met je jetpack op het gebouw gaan staan. Met wat geluk kun je dan aan de andere kant van het gebouw zonder problemen weer een bal pakken. Na een tijdje verdwijnen ze ook weer.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:57 schreef ShevaJB het volgende:
Ik kwam een zoemend ei ofziets tegen, meteen kapot gemaakt natuurlijk en toen kwamen er van die gevaarlijke aliens uit. keihard weggerend.
Oh goeie tip, zal er op letten.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 15:40 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Als je ze kapot maakt kun je een ei/lichtgevende bal uithalen. Zeker de moeite waard om ze op te rapen, zijn iets van 85000 waard per stuk. Die beesten zijn behoorlijk sterk, en blijven spawnen als je zo dood schiet volgens mij. Maar vaak liggen die rondom een genouwtje. Dan moet je gewoon met je jetpack op het gebouw gaan staan. Met wat geluk kun je dan aan de andere kant van het gebouw zonder problemen weer een bal pakken. Na een tijdje verdwijnen ze ook weer.
Hmmmm, had ik afgelopen weekend ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:57 schreef ShevaJB het volgende:
Ik kwam een zoemend ei ofziets tegen, meteen kapot gemaakt natuurlijk en toen kwamen er van die gevaarlijke aliens uit. keihard weggerend.
Een soort van verrassingsei dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 16:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmmm, had ik afgelopen weekend ook.
Alleen kreeg ik geen aliens maar die sentinels die gingen me meteen opsporen.
Een portal bouwen heb ik niet bij die startplaneet tutorials gehad?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 10:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
? ik moest die portal bouwen bij de tutorial op de startplaneet nadat je een huis hebt gebouwd.
Wat jij nu omschrijft heb ik nog helemaal niet gehad.
ik nog niet, moet eerst warpen naar ander systeemquote:Op donderdag 2 augustus 2018 07:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Een portal bouwen heb ik niet bij die startplaneet tutorials gehad?
Je hebt zo'n research format oid nodig, die kun je ontwikkelen in zo'n apparaat dat je neer kan zetten wanneer je de tutorials volgt. Voordat je dit kunt kopen moet je verborgen technologie opgraven.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 07:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Een portal bouwen heb ik niet bij die startplaneet tutorials gehad?
Verschijnt dat in je nabije omgeving als je scant?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:04 schreef SoldMayor het volgende:
Net na wat moeite een unearthed treasure gevonnden. Opbrengst: 1.399.091 units
Ik was aan het rond lopen op een planeet en zag ineens ergens een ''unkown bulding'' dus ik daar kijken en eenmaal daar had ik optie om of een nieuw woord te leren of iets te leren over de geschiedenis. Ik ging voor het laatste en toen kwam er een andere plek stukje verder op de planeet waar ik naar toe moest. Daar moest ik dan weer 3 keys zoeken en toen ik die had kon de ''schat'' open maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:08 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Verschijnt dat in je nabije omgeving als je scant?
Met Navigation Data kun je die plekken ook vinden, je moet natuurlijk wel wat geluk hebben met de waardequote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik was aan het rond lopen op een planeet en zag ineens ergens een ''unkown bulding'' dus ik daar kijken en eenmaal daar had ik optie om of een nieuw woord te leren of iets te leren over de geschiedenis. Ik ging voor het laatste en toen kwam er een andere plek stukje verder op de planeet waar ik naar toe moest. Daar moest ik dan weer 3 keys zoeken en toen ik die had kon de ''schat'' open maken.
Ik had dat dus ook toen ik die sleutels gevonden had, maar kon nergens die schat vinden dus nu een paar stelsels verder en heb die sleutels dus nog steeds bewaard, daar kan ik dan dus denk ik niks meer mee?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik was aan het rond lopen op een planeet en zag ineens ergens een ''unkown bulding'' dus ik daar kijken en eenmaal daar had ik optie om of een nieuw woord te leren of iets te leren over de geschiedenis. Ik ging voor het laatste en toen kwam er een andere plek stukje verder op de planeet waar ik naar toe moest. Daar moest ik dan weer 3 keys zoeken en toen ik die had kon de ''schat'' open maken.
Na dat ik de 3 keys had deed opnieuw scannen en toen zag ik dat de schat echt 20 meter verder op lag. Dus ik denk dat je daar wel weer ooit terug naar toe kan. Als je nog weet waar het was.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 12:54 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik had dat dus ook toen ik die sleutels gevonden had, maar kon nergens die schat vinden dus nu een paar stelsels verder en heb die sleutels dus nog steeds bewaard, daar kan ik dan dus denk ik niks meer mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |