Niet echt opvoedkundig correct dus, de jeugd wijsmaken dat dubieuze drankjes/poedertjes die je sterker maken (waardoor je je beter voelt) goed zijn!! een beetje een aanmoediging tot drugsgebruik!!
wie heeft er nog meer voorbeelden van?? Ik vind het echt niet kunnen, en wil graag een mail schrijven naar de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn.. wat zijn de adressen?? misschien stap ik wel naar het ministerie.. welk ministerie gaat hierover??
Het is een TOVERDRANK en dat is geen drugs. En kinderen weten gerust wel wat toveren inhoudt hoor.
quote:Nee, het zijn geestverruimende middelen!! en middelen die je sterker maken zijn hier illegaal, ook al noem je het 'toverdrank'
Op zaterdag 28 december 2002 16:56 schreef CrusiX het volgende:
Volgens mij heb je zelf teveel gebruiktHet is een TOVERDRANK en dat is geen drugs. En kinderen weten gerust wel wat toveren inhoudt hoor.
quote:Toverdrank maakt alleen maar sterk. Hij gaat er niet van hallucineren ofzo dus dat geestverruimende valt wel mee.
Op zaterdag 28 december 2002 17:00 schreef soepgroente het volgende:[..]
Nee, het zijn geestverruimende middelen!! en middelen die je sterker maken zijn hier illegaal, ook al noem je het 'toverdrank'
En tegenwoordig is het misschien illegaal, maar 2000 jaar terug niet
En zo kun je elke strip wel gaan dood analyseren. Het is een strip, het is niet echt en dat snappen kinderen ook wel hoor.
quote:En suske en wiske mochten ook wel een keer minder close zijn
Op zaterdag 28 december 2002 17:28 schreef Axis het volgende:
net zoals bert en ernie verboden zijn in Canada omdat men het niet verantwoord acht dat men een beeld schetst dat het normaal is dat 2 mannen samenwonen..
quote:Wat heb jij nou weer met UVT te maken?? Het gaat toch over drugs?? ik kan er niet tegen dat mijn topics steeds verplaatst of gesloten worden
Op zaterdag 28 december 2002 17:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
schopje naar onzin
dat gezuip van mij, komt allemaal door asterix & oblix
meer drugsgebruik: gummiberen gummiebessensap
ook honden gaan naar de hemel: ze rookten, en drinkten
dit is een groot probleem
quote:Het was dus niet alleen mij opgevallen
Op zaterdag 28 december 2002 18:01 schreef Sinaasappel het volgende:
meer drugsgebruik: gummiberen![]()
Scoobysnacks lijken mij ook niet al te koosjer btw
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:30 schreef CrusiX het volgende:
Dan zullen we het maar niet gaan hebben over de smurfen, die WONEN zelfs in paddestoelen. En wat die grote smurf allemaal uitvreet met z'n getover is ook niet echt zuivere koffie dan
ja nu je het zegt
en idd, die scoobysnacks sporen ook al niet
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:37 schreef HAL9000S het volgende:
en de snorkels wonen in een grote waterpijp
en spongebob in een annanas
maar dat is gezond
quote:Ja, maar die zie je ook regelmatig met een pijpje in de mond, bellen blazen met een waterpijp
Op zaterdag 28 december 2002 18:41 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
en spongebob in een annanas
maar dat is gezond
quote:nee, dit meen je niet!!! De topicstarter was serieus???
Op zaterdag 28 december 2002 18:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Kom jongens even serieus.. er loopt zelfs al een feedback topic hierover. De topicstarter was blijkbaar serieus
quote:Ja, alweer een topic van mij verknalt.. hebben jullie weer mooi gedaan
Op zaterdag 28 december 2002 18:50 schreef HAL9000S het volgende:[..]
nee, dit meen je niet!!! De topicstarter was serieus???
![]()
quote:sorry hoor, maar ik kan me echt niet voorstellen dat je dit serieus meent. Dan vind ik je echt in en in triest gewoon!! Sterker nog, ik heb een donkerbruin vermoeden dat je ons aan het neppen bent.
Op zaterdag 28 december 2002 18:51 schreef soepgroente het volgende:[..]
Ja, alweer een topic van mij verknalt.. hebben jullie weer mooi gedaan
quote:en dat met die krabburgers zit ook niet ok denk ik
Op zaterdag 28 december 2002 18:48 schreef CrusiX het volgende:[..]
Ja, maar die zie je ook regelmatig met een pijpje in de mond, bellen blazen met een waterpijp
Die zeester is tenminste al wel ver heen volgens mij
quote:Maar het is toch fout om drugsgebruik aan te moedigen?? sorry maar daar kan ik imo best over klagen. En als je het er niet mee eens bent, zeg het dan met argumenten, en begin niet offtopic te lullen over de snorkels
Op zaterdag 28 december 2002 18:52 schreef HAL9000S het volgende:[..]
sorry hoor, maar ik kan me echt niet voorstellen dat je dit serieus meent. Dan vind ik je echt in en in triest gewoon!! Sterker nog, ik heb een donkerbruin vermoeden dat je ons aan het neppen bent.
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:50 schreef HAL9000S het volgende:[..]
nee, dit meen je niet!!! De topicstarter was serieus???
![]()
quote:Maar jij hebt dan ook wat tegen mij op de een of andere rare manier
Op zaterdag 28 december 2002 18:56 schreef Sphere het volgende:
Topic staat hier prima.
quote:hahaha, je werkt me echt op m'n lachspieren, en weetje wat ik ga hier niet eens serieus op in, het is te belachelijk!!! hahaha offtopic gelul over de snorkels LOL!!! Dit is echt verreweg de meest kansloze topic dat ik ooit gezien heb, niet voor nix laten de modjes dit in ONZIN staan, trek je conclusie!!!
Op zaterdag 28 december 2002 18:55 schreef soepgroente het volgende:[..]
Maar het is toch fout om drugsgebruik aan te moedigen?? sorry maar daar kan ik imo best over klagen. En als je het er niet mee eens bent, zeg het dan met argumenten, en begin niet offtopic te lullen over de snorkels
quote:Ze laten het in onzin staan door de offtopic reacties van gespuis als jij!!! Belachelijk dat je nog niet geband bent!
Op zaterdag 28 december 2002 18:58 schreef HAL9000S het volgende:[..]
hahaha, je werkt me echt op m'n lachspieren, en weetje wat ik ga hier niet eens serieus op in, het is te belachelijk!!! hahaha offtopic gelul over de snorkels LOL!!! Dit is echt verreweg de meest kansloze topic dat ik ooit gezien heb, niet voor nix laten de modjes dit in ONZIN staan, trek je conclusie!!!
quote:en linken kan je ook al niet
Op zaterdag 28 december 2002 19:01 schreef HAL9000S het volgende:
http://forum.fok.nl/search.php?action=results Met zo'n topics zal niemand je ooit serieus nemen, maar dat is ook jouw bedoeling
en die donkere leeuwen hebben ook kroeshaar
jaja waar een avondje stoned Lion King 2 kijken al niet goed voor is
quote:hoezo, wie zegt dat dat niet mijn bedoeling was om te linken??
Op zaterdag 28 december 2002 19:03 schreef soepgroente het volgende:[..]
en linken kan je ook al niet
quote:Nou.. en zo ontopic vooral.. sorry, maar dit heeft er toch geen fuck mee te maken?
Op zaterdag 28 december 2002 19:03 schreef ToXiCitY het volgende:
in de Lion King 2 zitten de lichte leeuwen in een mooi gebied, terwijl de donkere leeuwen verbannen zijn naar een dorre vlakte met weinig eten, symbolisch heen die donkere leeuwen hebben ook kroeshaar
jaja waar een avondje stoned Lion King 2 kijken al niet goed voor is
quote:Wat een mooie newbiesmile
Op zaterdag 28 december 2002 19:04 schreef HAL9000S het volgende:[..]
hoezo, wie zegt dat dat niet mijn bedoeling was om te linken??
quote:nee hoor, als jouw onderwerp serieus genomen was door iemand van de modjes dan waren mijn (toepasselijke) offtopic reacties verwijderd geweest, en dan was jouw topic gewoon blijven staan.
Op zaterdag 28 december 2002 19:02 schreef soepgroente het volgende:[..]
Ze laten het in onzin staan door de offtopic reacties van gespuis als jij!!! Belachelijk dat je nog niet geband bent!
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 28-12-2002 19:08]
quote:jij-->geregistreerd op 13 september 2002
Op zaterdag 28 december 2002 19:05 schreef soepgroente het volgende:[..]
Wat een mooie newbiesmile
quote:hier blijkt maar weer uit dat newbie-heid niets met registratiedatum te maken heeft!
Op zaterdag 28 december 2002 19:07 schreef HAL9000S het volgende:[..]
jij-->geregistreerd op 13 september 2002
ik-->geregistreerd op 8 oktober 2001
Wat een geweldige paradox een newbie die de betekenis van het woord nog niet eens snapt!!!
quote:nee, met een smiley
Op zaterdag 28 december 2002 19:09 schreef soepgroente het volgende:[..]
hier blijkt maar weer uit dat newbie-heid niets met registratiedatum te maken heeft!
[Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 28-12-2002 19:14]
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:49 schreef soepgroente het volgende:
jullie zullen me wel raar vinden, maar ik spaar breezer-flesjes.leeg natuurlijk want het is veels te lekker om te laten staan
![]()
![]()
ik heb van die oranje het minste want die vindt ik niet lekker wie spaart er ook breezerflesjes of andere flesjes
![]()
: ?
quote:Nu snap ik iig wel waar je de domheid vandaan haalt het woord newbie met
Op zondag 15 december 2002 13:55 schreef soepgroente het volgende:
hebben jullie dat nou ook altijd dat het lijkt alsof er altijd minder sokken uit de wasmachine komen dan dat je erin stopt?waar blijven die dingen? gaan die mee met het water? lossen ze op ofzo? wie het weet mag het zeggen.
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 28-12-2002 19:14]
quote:dat is ze ook
Op zaterdag 28 december 2002 19:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind tante Sidonia ook zo'n vuile slet he..
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 19:11 schreef HAL9000S het volgende:[..]
nee, met een smiley
![]()
![]()
quote:KANSLOOS
Op zaterdag 28 december 2002 19:14 schreef soepgroente het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Hoe was 't? Ze heeft geen tieten he..
Op zaterdag 28 december 2002 19:14 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
dat is ze ook
zelfs ik heb haar mogen neuken
quote:ze heeft hangtieten
Op zaterdag 28 december 2002 19:15 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Hoe was 't? Ze heeft geen tieten he..
quote:he he he, vind jij dat wel opvoedkundig politiek, etisch correct verantwoord???
Op zaterdag 28 december 2002 19:15 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Hoe was 't? Ze heeft geen tieten he..
quote:Nee eigenlijk niet. Het feit dat tante Sidonia geen tieten heeft, gecombineerd met het feit dat Lambiek 't met haar wil doen, kan erop wijzen dat Lambiek pedofiel zou zijn. Dit laatste vormt natuurlijk weer een bedreiging voor Suske en Wiske, van wie ook niet bekend is wat ze 's nachts samen met Schanulleke uitspoken.
Op zaterdag 28 december 2002 19:15 schreef HAL9000S het volgende:[..]
he he he, vind jij dat wel opvoedkundig politiek, etisch correct verantwoord???
quote:Daar is over nagedacht
Op zaterdag 28 december 2002 19:18 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Nee eigenlijk niet. Het feit dat tante Sidonia geen tieten heeft, gecombineerd met het feit dat Lambiek 't met haar wil doen, kan erop wijzen dat Lambiek pedofiel zou zijn. Dit laatste vormt natuurlijk weer een bedreiging voor Suske en Wiske, van wie ook niet bekend is wat ze 's nachts samen met Schanulleke uitspoken.
quote:LOL, dit meen je toch wel serieus he!!!!
Op zaterdag 28 december 2002 19:18 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Nee eigenlijk niet. Het feit dat tante Sidonia geen tieten heeft, gecombineerd met het feit dat Lambiek 't met haar wil doen, kan erop wijzen dat Lambiek pedofiel zou zijn. Dit laatste vormt natuurlijk weer een bedreiging voor Suske en Wiske, van wie ook niet bekend is wat ze 's nachts samen met Schanulleke uitspoken.
quote:JA
Op zaterdag 28 december 2002 19:21 schreef HAL9000S het volgende:[..]
LOL, dit meen je toch wel serieus he!!!!
Modjes, kan dit effe naar Sex gemoved worden?
Modjes?
HALLO?
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 19:21 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
JA
Modjes, kan dit effe naar Sex gemoved worden?
Modjes?
HALLO?
quote:tja....aangezien je hier niet serieus genomen word, krijg je jegelijk in de toekomst nog wel, als alle kinderen toverdrankjunkies zijn geworden en alle drugdealende swa's op de hoek van de straat vervangen zijn door druides met enorme pannen.
Op zaterdag 28 december 2002 19:24 schreef soepgroente het volgende:[..]
Ja, een tekenfilm waar veel kinderen naar kijken, dan geven ze niet echt het goede voorbeeld he?
[Dit bericht is gewijzigd door Breuls op 28-12-2002 19:40]
quote:Hallo.
Op zaterdag 28 december 2002 19:29 schreef soepgroente het volgende:
-quote edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Breuls op 28-12-2002 19:41]
quote:Dit soort opmerkingen helpen denk ik wel om serieus genomen te worden (zodra je terugkomt van je ban tenminste).
Op zaterdag 28 december 2002 19:29 schreef soepgroente het volgende:
-quote edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Breuls op 28-12-2002 19:42]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |