Niet echt opvoedkundig correct dus, de jeugd wijsmaken dat dubieuze drankjes/poedertjes die je sterker maken (waardoor je je beter voelt) goed zijn!! een beetje een aanmoediging tot drugsgebruik!!
wie heeft er nog meer voorbeelden van?? Ik vind het echt niet kunnen, en wil graag een mail schrijven naar de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn.. wat zijn de adressen?? misschien stap ik wel naar het ministerie.. welk ministerie gaat hierover??
Het is een TOVERDRANK en dat is geen drugs. En kinderen weten gerust wel wat toveren inhoudt hoor.
quote:Nee, het zijn geestverruimende middelen!! en middelen die je sterker maken zijn hier illegaal, ook al noem je het 'toverdrank'
Op zaterdag 28 december 2002 16:56 schreef CrusiX het volgende:
Volgens mij heb je zelf teveel gebruiktHet is een TOVERDRANK en dat is geen drugs. En kinderen weten gerust wel wat toveren inhoudt hoor.
quote:Toverdrank maakt alleen maar sterk. Hij gaat er niet van hallucineren ofzo dus dat geestverruimende valt wel mee.
Op zaterdag 28 december 2002 17:00 schreef soepgroente het volgende:[..]
Nee, het zijn geestverruimende middelen!! en middelen die je sterker maken zijn hier illegaal, ook al noem je het 'toverdrank'
En tegenwoordig is het misschien illegaal, maar 2000 jaar terug niet
En zo kun je elke strip wel gaan dood analyseren. Het is een strip, het is niet echt en dat snappen kinderen ook wel hoor.
quote:En suske en wiske mochten ook wel een keer minder close zijn
Op zaterdag 28 december 2002 17:28 schreef Axis het volgende:
net zoals bert en ernie verboden zijn in Canada omdat men het niet verantwoord acht dat men een beeld schetst dat het normaal is dat 2 mannen samenwonen..
quote:Wat heb jij nou weer met UVT te maken?? Het gaat toch over drugs?? ik kan er niet tegen dat mijn topics steeds verplaatst of gesloten worden
Op zaterdag 28 december 2002 17:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
schopje naar onzin
dat gezuip van mij, komt allemaal door asterix & oblix
meer drugsgebruik: gummiberen gummiebessensap
ook honden gaan naar de hemel: ze rookten, en drinkten
dit is een groot probleem
quote:Het was dus niet alleen mij opgevallen
Op zaterdag 28 december 2002 18:01 schreef Sinaasappel het volgende:
meer drugsgebruik: gummiberen![]()
Scoobysnacks lijken mij ook niet al te koosjer btw
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:30 schreef CrusiX het volgende:
Dan zullen we het maar niet gaan hebben over de smurfen, die WONEN zelfs in paddestoelen. En wat die grote smurf allemaal uitvreet met z'n getover is ook niet echt zuivere koffie dan
ja nu je het zegt
en idd, die scoobysnacks sporen ook al niet
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:37 schreef HAL9000S het volgende:
en de snorkels wonen in een grote waterpijp
en spongebob in een annanas
maar dat is gezond
quote:Ja, maar die zie je ook regelmatig met een pijpje in de mond, bellen blazen met een waterpijp
Op zaterdag 28 december 2002 18:41 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
en spongebob in een annanas
maar dat is gezond
quote:nee, dit meen je niet!!! De topicstarter was serieus???
Op zaterdag 28 december 2002 18:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Kom jongens even serieus.. er loopt zelfs al een feedback topic hierover. De topicstarter was blijkbaar serieus
quote:Ja, alweer een topic van mij verknalt.. hebben jullie weer mooi gedaan
Op zaterdag 28 december 2002 18:50 schreef HAL9000S het volgende:[..]
nee, dit meen je niet!!! De topicstarter was serieus???
![]()
quote:sorry hoor, maar ik kan me echt niet voorstellen dat je dit serieus meent. Dan vind ik je echt in en in triest gewoon!! Sterker nog, ik heb een donkerbruin vermoeden dat je ons aan het neppen bent.
Op zaterdag 28 december 2002 18:51 schreef soepgroente het volgende:[..]
Ja, alweer een topic van mij verknalt.. hebben jullie weer mooi gedaan
quote:en dat met die krabburgers zit ook niet ok denk ik
Op zaterdag 28 december 2002 18:48 schreef CrusiX het volgende:[..]
Ja, maar die zie je ook regelmatig met een pijpje in de mond, bellen blazen met een waterpijp
Die zeester is tenminste al wel ver heen volgens mij
quote:Maar het is toch fout om drugsgebruik aan te moedigen?? sorry maar daar kan ik imo best over klagen. En als je het er niet mee eens bent, zeg het dan met argumenten, en begin niet offtopic te lullen over de snorkels
Op zaterdag 28 december 2002 18:52 schreef HAL9000S het volgende:[..]
sorry hoor, maar ik kan me echt niet voorstellen dat je dit serieus meent. Dan vind ik je echt in en in triest gewoon!! Sterker nog, ik heb een donkerbruin vermoeden dat je ons aan het neppen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |