abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7582188
Ik zat laatst lekker op de bank een filmpje van Asterix en Obelix te kijken, en toen verbaasde ik mij ineens enorm: Dat hele dorpje bestaat gewoon uit vuile junks!!! Zijn allemaal verslaafd aan die drugs die die druïde brouwt!! zonder kunnen ze niet leven!!

Niet echt opvoedkundig correct dus, de jeugd wijsmaken dat dubieuze drankjes/poedertjes die je sterker maken (waardoor je je beter voelt) goed zijn!! een beetje een aanmoediging tot drugsgebruik!!

wie heeft er nog meer voorbeelden van?? Ik vind het echt niet kunnen, en wil graag een mail schrijven naar de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn.. wat zijn de adressen?? misschien stap ik wel naar het ministerie.. welk ministerie gaat hierover??

De soepgroente wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend
pi_7582273
Volgens mij heb je zelf teveel gebruikt

Het is een TOVERDRANK en dat is geen drugs. En kinderen weten gerust wel wat toveren inhoudt hoor.

How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?
pi_7582283
Jaja, en de gummiberen waren aan de smartdrugs
pi_7582340
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:56 schreef CrusiX het volgende:
Volgens mij heb je zelf teveel gebruikt

Het is een TOVERDRANK en dat is geen drugs. En kinderen weten gerust wel wat toveren inhoudt hoor.

Nee, het zijn geestverruimende middelen!! en middelen die je sterker maken zijn hier illegaal, ook al noem je het 'toverdrank'
  zaterdag 28 december 2002 @ 17:03:31 #5
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7582407
Het scheen gedoogd te zijn daar in gallie....
Zorg wel dat er altijd een oppasser bij is met suiker en jus'dorange bij de hand....
Als iemand deze verschijnselen gaat vertonen dan moet je je serieus zorgen gaan maken:

of de beruchte woede-aanvallen

de spontane brutaliteit!!

of in het ergste geval treedt de-hetersexualiteit op!!!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_7582499
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 17:00 schreef soepgroente het volgende:

[..]

Nee, het zijn geestverruimende middelen!! en middelen die je sterker maken zijn hier illegaal, ook al noem je het 'toverdrank'

Toverdrank maakt alleen maar sterk. Hij gaat er niet van hallucineren ofzo dus dat geestverruimende valt wel mee.

En tegenwoordig is het misschien illegaal, maar 2000 jaar terug niet

En zo kun je elke strip wel gaan dood analyseren. Het is een strip, het is niet echt en dat snappen kinderen ook wel hoor.

pi_7582786
net zoals bert en ernie verboden zijn in Canada omdat men het niet verantwoord acht dat men een beeld schetst dat het normaal is dat 2 mannen samenwonen..
pi_7582856
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 17:28 schreef Axis het volgende:
net zoals bert en ernie verboden zijn in Canada omdat men het niet verantwoord acht dat men een beeld schetst dat het normaal is dat 2 mannen samenwonen..
En suske en wiske mochten ook wel een keer minder close zijn
pi_7582877
schopje naar onzin
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_7583101
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 17:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
schopje naar onzin
Wat heb jij nou weer met UVT te maken?? Het gaat toch over drugs?? ik kan er niet tegen dat mijn topics steeds verplaatst of gesloten worden
pi_7583124
Kan je na gaan in de tijd van de romeinen waren ze al aan de zware drugs
Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
pi_7583249
aan de drugs, en ook flink aan de drank dat kan toch niet

dat gezuip van mij, komt allemaal door asterix & oblix

meer drugsgebruik: gummiberen gummiebessensap
ook honden gaan naar de hemel: ze rookten, en drinkten

dit is een groot probleem

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_7583279
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:01 schreef Sinaasappel het volgende:
meer drugsgebruik: gummiberen
Het was dus niet alleen mij opgevallen

Scoobysnacks lijken mij ook niet al te koosjer btw

zaterdag 28 december 2002 @ 18:30:29 #14
33887 CrusiX
3e UTP links
pi_7583664
Dan zullen we het maar niet gaan hebben over de smurfen, die WONEN zelfs in paddestoelen. En wat die grote smurf allemaal uitvreet met z'n getover is ook niet echt zuivere koffie dan
pi_7583766
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:30 schreef CrusiX het volgende:
Dan zullen we het maar niet gaan hebben over de smurfen, die WONEN zelfs in paddestoelen. En wat die grote smurf allemaal uitvreet met z'n getover is ook niet echt zuivere koffie dan

ja nu je het zegt
en idd, die scoobysnacks sporen ook al niet

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  zaterdag 28 december 2002 @ 18:37:49 #16
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7583777
en de snorkels wonen in een grote waterpijp
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7583834
En de smurfen beginnen ook al blauw te zien omdat ze elke dag aan hun paddohuisje knabbelen.
pi_7583839
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:37 schreef HAL9000S het volgende:
en de snorkels wonen in een grote waterpijp

en spongebob in een annanas
maar dat is gezond

zaterdag 28 december 2002 @ 18:48:26 #19
33887 CrusiX
3e UTP links
pi_7583959
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:41 schreef Sinaasappel het volgende:

[..]

en spongebob in een annanas
maar dat is gezond

Ja, maar die zie je ook regelmatig met een pijpje in de mond, bellen blazen met een waterpijp Die zeester is tenminste al wel ver heen volgens mij
pi_7584001
Kom jongens even serieus.. er loopt zelfs al een feedback topic hierover. De topicstarter was blijkbaar serieus

JMG, verplaatsing?

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zaterdag 28 december 2002 @ 18:50:54 #21
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7584031
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Kom jongens even serieus.. er loopt zelfs al een feedback topic hierover. De topicstarter was blijkbaar serieus

JMG, verplaatsing?

nee, dit meen je niet!!! De topicstarter was serieus???
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7584048
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:50 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

nee, dit meen je niet!!! De topicstarter was serieus???

Ja, alweer een topic van mij verknalt.. hebben jullie weer mooi gedaan
  zaterdag 28 december 2002 @ 18:52:31 #23
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7584065
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:51 schreef soepgroente het volgende:

[..]

Ja, alweer een topic van mij verknalt.. hebben jullie weer mooi gedaan

sorry hoor, maar ik kan me echt niet voorstellen dat je dit serieus meent. Dan vind ik je echt in en in triest gewoon!! Sterker nog, ik heb een donkerbruin vermoeden dat je ons aan het neppen bent.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_7584088
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:48 schreef CrusiX het volgende:

[..]

Ja, maar die zie je ook regelmatig met een pijpje in de mond, bellen blazen met een waterpijp Die zeester is tenminste al wel ver heen volgens mij

en dat met die krabburgers zit ook niet ok denk ik
pi_7584132
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:52 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

sorry hoor, maar ik kan me echt niet voorstellen dat je dit serieus meent. Dan vind ik je echt in en in triest gewoon!! Sterker nog, ik heb een donkerbruin vermoeden dat je ons aan het neppen bent.

Maar het is toch fout om drugsgebruik aan te moedigen?? sorry maar daar kan ik imo best over klagen. En als je het er niet mee eens bent, zeg het dan met argumenten, en begin niet offtopic te lullen over de snorkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')