best girls ever.quote:Op zondag 29 juli 2018 18:16 schreef CrashO het volgende:
Lewis zijn fangirls![]()
9 girls 1 cup?
[ afbeelding ]
Pff wat een onnozele straf met GAS 23sec achter hemquote:Op zondag 29 juli 2018 18:07 schreef Tarado het volgende:
twitter:racefansdotnet twitterde op zondag 29-07-2018 om 18:06:21Bottas given 10-second penalty for Ricciardo collision#F1 #HungarianGP https://t.co/YWa9yWuOCV reageer retweet
Volgens mij reed die gene achter hem zelfs al op een ronde achterstand van Hamilton, dus al had hij een half uur straf gekregen dan had het nog niet uitgemaakt. ☺quote:
BLACKEDquote:Op zondag 29 juli 2018 18:16 schreef CrashO het volgende:
Lewis zijn fangirls![]()
9 girls 1 GP cup?
[ afbeelding ]
Ouchquote:Op zondag 29 juli 2018 18:11 schreef Klummie het volgende:
twitter:banterf1 twitterde op zondag 29-07-2018 om 15:27:56When Christian Horner dies, he’ll probably invite the Renault engineers to his funeral to lower him into the grave, so they can let him down one last time https://t.co/NZY7puXFKS reageer retweet
![]()
![]()
Klopt zonder effect is het geen strafquote:Op zondag 29 juli 2018 18:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En straf zonder effect is gewoon geen straf...
Ok, 2 strafpunten maar zelden worden de 12 gehaald.
Laat die seconden en ga straffen geven die wel effect hebben zoals plekken terug in de einduitslag op op de grid de volgende race.
En Brundle zich ook nog beklagen dat Vettel maar 5 seconden kreeg toen hij Bottos lichtjes raakte bij de start.....quote:Op zondag 29 juli 2018 18:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee daar hebben ze wel een handje van de laatste tijd, straffen die niks uitrichten geven
Mooie foto. Terecht dat Max toont dat ie er van baalt. Zelf je auto in de muur rammen, eraf getikt worden ala. Maar zo maar in eens boem power gone is gewoon zwaar waardeloos.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2018 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij krijgt nu op papier wel een hogere straf dan Vettel kreeg toen hij Bottas uitschakelde in de beginfase vd race
Daarom plaatsen ipv seconden...quote:Op zondag 29 juli 2018 18:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Klopt zonder effect is het geen straf
Maar dat andere teams zo ver er achter zitten, (langzamer zijn) zou gene invloed op de straf moeten hebben. Want dan zou het nu tien sec zijn en over paar jaar een reprimande omdat hij anders 6 plekken zou verliezen.
Verstappen en Hartley ramde paar races geleden ook iemand van de baan, toen was het ook tien seconden
Na 3 rondjes al?quote:
Dat was 5 seconden, dus klopt gewoon wat ik zeg hoorquote:
Dat viel mij ook op en was zeker tof! Hier op en andere fora's was het afgelopen tijd vooral haat en afgunst jegens Ricciardo, maar dit maakt toch wel een hele boel goed.quote:Op zondag 29 juli 2018 18:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Over het juichen richting Ricciardo? Dat was wel tof.
quote:Op zondag 29 juli 2018 18:27 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op en was zeker tof! Hier op en andere fora's was het afgelopen tijd vooral haat en afgunst jegens Ricciardo, maar dit maakt toch wel een hele boel goed.
Jammer dat coureurs individueel strijden voor een WDC. Eigenlijk zou het een gezamenlijk kampioenschap moeten zijn, waarbij beide coureurs voor de winst zorgen en de winst delen.
Ik denk dat zo'n setup meer uit VET-RAI, RIC-VER, HAM-BOT zou kunnen halen.
Dat is heul fielaks nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |