Die vind ik ook helemaal geweldig ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elimination race is natuurlijk het meest genot.
Dat zou Arnaud Demare simpel winnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind alle onderdelen mooi maar mooiste is stayeren. Helaas geen onderdeel meer. Met zware ronkende motoren
Heerlijke chaos is dat. Vooral als veel renners rondjes gaan pakken en het onduidelijk wordt wat nou het peloton is. Tijdens het omnium is het wat dat betreft vaak helemaal genieten al is tegenwoordig de puntenkoers iets te bepalend in het omnium.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 16:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer verschrikkelijk matig.
Met Joop Zijlaardgod vooropquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou Arnaud Demare simpel winnen
Ja dat vind ik pas echt ruk. Ik wil een wedstrijd graag een beetje normaal kunnen volgen, zonder steeds te zitten rekenen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heerlijke chaos is dat. Vooral als veel renners rondjes gaan pakken en het onduidelijk wordt wat nou het peloton is. Tijdens het omnium is het wat dat betreft vaak helemaal genieten al is tegenwoordig de puntenkoers iets te bepalend in het omnium.
Het zou flink helpen als er links/rechts in beeld gewoon constant een live stand staat inderdaad, zeker bij het omnium.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het ontbreekt aan duidelijke tussenstand bij puntenkoers in beeld.
Jij houdt dus ook niet van de meerkamp?quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dat vind ik pas echt ruk. Ik wil een wedstrijd graag een beetje normaal kunnen volgen, zonder steeds te zitten rekenen.
Ik vind het een mooi onderdeel, maar zonder een goed werkende forecast nauwelijks leuk om te volgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij houdt dus ook niet van de meerkamp?
Wel begrijpelijkja, je moet wel echt een beetje weten waar de toppers goed en slecht in zijn..quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi onderdeel, maar zonder een goed werkende forecast nauwelijks leuk om te volgen.
Ik ga pas echt koken na t zwemmen, dus even iets voor de scherptequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Masterminded op 03-08-2018 17:44:27 ]Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 17:38 schreef Masterminded het volgende:
Nederland v Frankrijk dus voor goud
Duitsland v Polen voor brons
Vanaf 21:13 dus Team Sprint Heren.
Rond 19:30 weer verder.Eerst gezellig zwemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |