Rascistische boom dusquote:Op zondag 29 juli 2018 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elk andere automerk had nergens last van gehad.
Ok ok ok, dat wil ik nog wel goed zien aflopen dan.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die maakt ook maar een stop en is nu zijn banden aan het sparen
Ik heb geen idee wiens schuld het was, maar ik zat dus wel in een Franse auto.quote:
Als renault het niet verknalt komen de rbrs altijd wel goed mee. Maarja, zowat iedere race minimaal 1 renault uitvaller dit seizoen.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
racepace lijkt idd wel weer dikke prima bij RB vandaag.
Vettel ook, maar ze moeten tot minimaal ronde 40 of 45 door op dit setje willen ze een kans hebbenquote:
Max volgde comfortabel de pace van Ferrari. Had Raikonnen en Bottas op strategie kunnen pakken denk ik.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:56 schreef Justevo het volgende:
[..]
Uhm en hoe had je in gedachten die Ferrari en Mercedes in te halen? En die hebben ook al een stop gemaakt. Hij ligt iets van 30 seconden achter.
Volgens mij niet vaak. Maar McLaren heeft het in 83' gedaan toen ze van Cosworth naar Porsche wisselden 4 races voor het einde van het seizoenquote:Op zondag 29 juli 2018 15:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, reset was het verkeerde woord, maar dank. Is dit wel eens voorgekomen eigenlijk? Ik kan het mij niet herinneren mid season en volg het al best lang.
Was een groot succes zo te zienquote:Op zondag 29 juli 2018 15:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
Volgens mijn niet vaak. Maar McLaren heeft het in 83' gedaan toen ze van Cosworth naar Porsche wisselden 4 races voor het einde van het seizoen
[ afbeelding ]
Wordt er ergens in native 4k uitgezonden?quote:
Niet een heel gelukkig wissel zo te zienquote:Op zondag 29 juli 2018 15:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
Volgens mij niet vaak. Maar McLaren heeft het in 83' gedaan toen ze van Cosworth naar Porsche wisselden 4 races voor het einde van het seizoen
[ afbeelding ]
4 of 5 jaar de tijd gehad om Ferrari kampioen te maken, en gewoon helemaal zelf gefaald. Ferrari weet echt wel dat ze nu wat beters in huis hebben.quote:
Red Bull en een goede strategiequote:Op zondag 29 juli 2018 15:58 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Max volgde comfortabel de pace van Ferrari. Had Raikonnen en Bottas op strategie kunnen pakken denk ik.
Mja, ze reden op dezelfde banden he.. hadden tactisch niet zoveel kunnen doen, lijkt me.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:58 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Max volgde comfortabel de pace van Ferrari. Had Raikonnen en Bottas op strategie kunnen pakken denk ik.
neuh, niet echtquote:Op zondag 29 juli 2018 16:00 schreef Joosie200 het volgende:
Gasly vs Alonso gaat spannend worden nu na de pit.
Valt mee, bijna buiten pit windowquote:Op zondag 29 juli 2018 16:00 schreef Joosie200 het volgende:
Gasly vs Alonso gaat spannend worden nu na de pit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |