En niet te vergeten: Japanners staken niet om elke scheet die dwars zit...quote:Op zondag 29 juli 2018 15:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Onderschat de Japanse trots niet.
Honda is drie lang de grond in gestampt door McLaren, deels terecht natuurlijk, maar McLaren heeft Honda ook voor de trein geworpen om hun eigen tekortkomingen te camoufleren.
Honda, met zijn enorme autosport historie, heeft iets recht te zetten en Red Bull is de uitgelezen mogelijkheid voor ze.
Vraag me af of dat mag en of dat technisch zomaar even kan?quote:Op zondag 29 juli 2018 15:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gewoon overstappen op Honda. Dit seizoen is toch al verloren.
Jepquote:
Nee.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:43 schreef iloveshitcoins het volgende:
is honda dan zoveel beter dan renault
Zou grappig zijn, verwacht het nietquote:Op zondag 29 juli 2018 15:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gewoon overstappen op Honda. Dit seizoen is toch al verloren.
Laat staan dat het bijna niet te doen is in een chassis gemaakt voor een andere motorquote:
Jawel. Alleen tellen ze dan wel als nieuwe constructeur, dus beginnen hun punten opnieuw vanaf 0.quote:
Om de beurt een gare motorquote:
Zijn momenteel niet minder, en ik zie ze eerder en sneller stappen maken dan Renault.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:43 schreef iloveshitcoins het volgende:
Die kwam echt uit z'n tenen.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:39 schreef CrashO het volgende:
Ongebliepte versie van Max net trouwens
*eerlijk gejat van reddit
https://streamable.com/ywydo
In ieder geval een stuk betrouwbaarder momenteel.quote:Op zondag 29 juli 2018 15:43 schreef iloveshitcoins het volgende:
En betrouwbaarheid lijkt beterquote:Op zondag 29 juli 2018 15:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zijn momenteel niet minder, en ik zie ze eerder en sneller stappen maken dan Renault.
Dat zijn ze wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |