Wel aan de monteurs van de peugeot garage. Nu moet ik wel eerlijk zijn: ik ben handig op autogebied. Ik kan een hele hoop zelf mits de auto niet te nieuw is. Dan helpt wel ontzettend met het onderhouden van je auto.quote:
Olielekkage snap ik?quote:Op zondag 29 juli 2018 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al begon het olielampje wel te branden net voor de crash ...
Heb je een punt, geen idee wat ik nu voor auto moet kopen dan, al die Japanners maken alleen nog maar van die senioren-SUV's of van die slappe stadsbakkies.quote:
Hi hiquote:Op zondag 29 juli 2018 16:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Is bij Red Bull in laatste jaren ook wel gelukt.
In de winterstop
Nee oorzaak onbekend, grotere kans dat het aan mij lag dan aan de auto.quote:
Tesla S P100Dquote:Op zondag 29 juli 2018 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je een punt, geen idee wat ik nu voor auto moet kopen dan, al die Japanners maken alleen nog maar van die senioren-SUV's of van die slappe stadsbakkies.
Was de autoquote:Op zondag 29 juli 2018 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee oorzaak onbekend, grotere kans dat het aan mij lag dan aan de auto.
Fiatquote:Op zondag 29 juli 2018 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je een punt, geen idee wat ik nu voor auto moet kopen dan, al die Japanners maken alleen nog maar van die senioren-SUV's of van die slappe stadsbakkies.
Duidelijk.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee oorzaak onbekend, grotere kans dat het aan mij lag dan aan de auto.
Ik heb helaas geen sponsor.quote:
Nee, in 2010 ook maar toen kwam hij Petrov niet voorbij. Sowieso liet hij het beide jaren in de eindfase een beetje liggen. En dan is er nog het punt dat met hem de auto zich ontwikkelt tot eentje waar zijn teamgenoot weinig mee kan en Alonso heel snel lijkt maar meer tov zijn teamgenoot dan tov de rest.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel iemand die een auto beter ontwikkelt, maar alonso heeft alleen in 2012 een échte kans gehad
Volvo.quote:Op zondag 29 juli 2018 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |